Rad bych precetl nazory ostatnich nez sundam hlavu
Chapu ze je chladno a studeny auto kouri docela, ale to ze za mnou neni videt asi normalni nebude. Je to normalni bilej kour, para proste.
ALE, neprestane hulit ani po 100km jizdy a kdyz auto ohrate chcipnu, necham 10 minut stat a pak nakopnu, zaprve blbe startuje a za druhe huli 2x tolik prvnich 5 minut. K tomu vsemu mi prijde ze hadice na vodu je trochu tvrdsi nez byla. Auto jede naprosto normalne btw...
Moje teorie je takova, ze mi fouklo tesneni pod hlavou lehce, tlakuje voda a kdyz auto chcipnu voda zpetnym tlakem natece do valce, proto tolik koure.
Ahoj, teď jsem řešil stejný problém na mé 535i a mě se voda ztrácela a teplota šla přes půlku, takže sem sundal hlavu, rozebral nechal otlakovat, srovnat, dal nový všechny těsnění a šrouby hlavy..(x hodin práce)..a...dobrý, jede to jak má, voda nemizí.
takze taky mam 535 a kouri jak parni masina, voda se nestraci, lehce natlakovane hadice, ale teplota je porad v normalu kolikrat lehce pod polovinou spis porad, proste je takovy pocasi, no a tedy hlavne litam na cistej ethanol a rozhodne nejezdim couracky vcera a dnes pres 800km spotreba kolem 12l ale taky jsem se lekl ze budu delat palici, no ale zatim vse as na t startiky v pohode ale to se poddda lehce pridat plyn a pohoda pak us bez problemu