Sam mam taky 530d 141kw seriove bez uprav. A skoro kazdej mi taky ujede, ale pozdeji kolem tech 150 se k nim priblizim a ve 180 je predjedu. Kdyz jezdim po meste si obcas pripadam jako brzda. Kratka jednicka a dlouha dvojka tomu taky moc neprida. Na dalsi rychlosti uz je to lepsi. V alpach v kopcich mas vyhodu, ze nemusis moc podrazovat, jedes stale
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
výkon u BMW E39 530d facelift 142KW
-
mika_hakkinen
- Registrovaný
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno/Znojmo
- Klubové ID: 1487
- Kontaktovat uživatele:
Kdo chce hodne, pak nebude mit nic. Jezdit za "4litry" nafty a mit vykon jako 4litr v benzinu. Proste ta rovnice nesedi. Jak se pise vise, tech 400kg je fakt znat. At si v RS nalozi 4 lidi a pak muzes porovnavat.
Sam mam taky 530d 141kw seriove bez uprav. A skoro kazdej mi taky ujede, ale pozdeji kolem tech 150 se k nim priblizim a ve 180 je predjedu. Kdyz jezdim po meste si obcas pripadam jako brzda. Kratka jednicka a dlouha dvojka tomu taky moc neprida. Na dalsi rychlosti uz je to lepsi. V alpach v kopcich mas vyhodu, ze nemusis moc podrazovat, jedes stale
Sam mam taky 530d 141kw seriove bez uprav. A skoro kazdej mi taky ujede, ale pozdeji kolem tech 150 se k nim priblizim a ve 180 je predjedu. Kdyz jezdim po meste si obcas pripadam jako brzda. Kratka jednicka a dlouha dvojka tomu taky moc neprida. Na dalsi rychlosti uz je to lepsi. V alpach v kopcich mas vyhodu, ze nemusis moc podrazovat, jedes stale
-
DaweTDS
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
Repas turba nepomůže. Jak už jsem psal.. E39 má blbé turbo na to ,aby to táhlo až do 4000otEdyBoyS píše:Sériových 142kw nemám... Chip tam opravdu je, i podle diagnostiky mi to kamarád říkal, že tam néjakej software je... Ale jede to fakt divněHuska píše:Když čtu, že tě se 161kW lehce pojede oktávka tak si myslím, že budeš mít jen sériových 142kW. Když jsem si nechal nachipovat služební allroad u jednoho z místních mechaniků tak to je "nové auto" ... nechipoval jsem na výkon, ale na optimalizaci výkonXspotřeba a celkovou charakteristiku motoru nastavit "ala" BMW ... taky mi vadilo koncernové nastavení .. tak se auto výrazně zlepšilo.
To stejné bylo u kamarádovi e39 135kW kdy se s toho auta stala "raketa" (a sám se v tom jel a octavia II RS TDI .. sériová se sotva držela a od 150km/h přestala stíhat, když to srovnám s e36 a e46 328i, které jsem měl tak myslím že ta e39tka po chipu jede líp). proto si myslím, že auto máš špatně nachipované nebo v něčem problém (špatné turbo, čerpadlo apod).. jinak si to nedokážu vysvětlit.
Zvyšovat výkon u e39 z 161KW dál, bude stát hodně peněz a nebude to až takový rozdíl.
Podle mě je to nekvalitní čip, protože to nejvíc jedenfakt od těch 2200 do 2700 otáček a ve 3500 už je to mrtvola...
RS octavia dvojková po chipu pojede na sprintu snad každou e39 530d
Ta octavia má o 400kg méňe a nemá takovou ztrátu v přenosu síly na nápravu jako bmw na kardan a z kardanu do diferáku...
Octavia 2 RS TSFI má 147kw základ, z toho dáš čipem i 170 a je to daleko lehčí auto...
Dovedl by mi někdo vyrobit brutální čip aby to táhlo až do plnych? Klidně dám i ten větší intercooler a zrepasuju turbo
To zas nebude takovej bágl jak celá přestavba
Nakonec kdyby Ti to někdo přidal do max,tak stejně budeš dělat do 14ti dní spojku atd atd atd. Vím o čem mluvím
Mě to vše stálo 22000,- a to jen proto,že jsem turbo měl.. jinak + 12000,-
Přesně tak, jenomže já jezdim jen u nás. Takže tady bych potřeboval, aby ty čísla tak o 30km/h klesly.mika_hakkinen píše: Sam mam taky 530d 141kw seriove bez uprav. A skoro kazdej mi taky ujede, ale pozdeji kolem tech 150 se k nim priblizim a ve 180 je predjedu.
Už jsem i uvažoval o jinym diferáku, ale zase mi to přijde jako mrzačení auta.
Kdysi jsem takhle snížil maximálku na motorce. Tam je to samozřejmě jen výměna zadní rozety. Už to nelítalo 250, ale kolem 200 to zařízl omezovač. Jenomže to pak i na čtyřku šlo na zadní. Brutálně se zvýšil zátah.
Nevim, jestli jsou informace na http://srovnani.katalog-automobilu.cz/a ... ds[1]=8507 pravdivý. Nejspíš moc ne. U 530d píšou jen 1570kg. U kombi píšou 1810kg. to se mi nezdá.EdyBoyS píše: Ta octavia má o 400kg méňe a nemá takovou ztrátu v přenosu síly na nápravu jako bmw na kardan a z kardanu do diferáku...
Dejme tomu, že 530 E39 má 1700kg pohotovostní. Různý zdroje uvádí, že pochcávka má 1415 (RS) - 1425 (2.0tdi).
-
DaweTDS
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
No on s tím asi jako závodit nechce,ale dával jen příklad,že RS jede lépe a chce to posílit a jinak než "závoděním" nezjistíš co jede lépe / hůře.Foldas píše:moje e39 tour i s vozíkem agados asi pul nádrže váží 1950 kg. vozík má max 100 kg. taky nepochopím že si někdo koupí vesměs rodinné auto typu e39 v naftě a pak stím chce závodit. A ohledně převodů tak ty mě srali u všech bavoru co jsem měl.
Co se převodů týče,tak já bych raději ještě delší KW na to mám a při normální jízdě po dálnici by to ještě něco ušetřilo. Na co mít zátah jako prase a potom při 130 km/h točit nesmysl
Pravda je, že z 218 na 300 koní je to skoro 38%. To už je opravdu hodně.DaweTDS píše: O motor (kliku, písty a pod) se neboj ty vydrží dost.
Myslím,že není nereálný z toho dostat 300ps. Musí být,ale všechny věci OK. Od vstřiků až po čerpadla.
Vstřiky budu stejně repasovat, čerpadlo možná taky. Čeká mě hardyna a diferák, kterej hučí, když sundam nohu z plynu. Sice se to nezhoršuje už 100 tis. (a to jak jsem psal s tim taham 1,5t loď), ale štve mě že to neni v pořádku. Kvůli tomu mě asi bude čekat i spojka. Převodovka je manuální, takže něco vydrží.
Fakt jsem to ale přehnal.... Zajedu si o tom s někym promluvit, abych tu neplácal kraviny.
Možná kdyby existoval diferák s cca o 10% pmalejším převodem a pak ten čip, tak je z toho raketa v kabátu rodinného kombi.
Kdyby se jednalo např. o 10%, tak se dálniční otáčky zvednou jen o cca 250, ale krouťák naroste o pěkných 50Nm.DaweTDS píše: Co se převodů týče,tak já bych raději ještě delší KW na to mám a při normální jízdě po dálnici by to ještě něco ušetřilo. Na co mít zátah jako prase a potom při 130 km/h točit nesmysl
Bylo strašně moc znát i to, že jsem letní kola měl o fous menší (sníženej profil), než letní. Nevim už rozměry, ale auto bylo o cca 1,5cm níž. Na celkovym chování to bylo hodně znát. Akorát to blbě vypadalo a škrtal jsem v garáži o spodek.
No nafta má vždycky delší diferák protože má malej rozsah otáček takže polud bys dal diferák z benzinu, tak to bude mit tak krátkou jedničku, že ani nebude použitelná... A pětka bude moc krátká že při 130 na dálnici tp zas bude žrat tak 10/100... To podle mě neni řešeniTeddy píše:Přesně tak, jenomže já jezdim jen u nás. Takže tady bych potřeboval, aby ty čísla tak o 30km/h klesly.mika_hakkinen píše: Sam mam taky 530d 141kw seriove bez uprav. A skoro kazdej mi taky ujede, ale pozdeji kolem tech 150 se k nim priblizim a ve 180 je predjedu.
Už jsem i uvažoval o jinym diferáku, ale zase mi to přijde jako mrzačení auta.
Kdysi jsem takhle snížil maximálku na motorce. Tam je to samozřejmě jen výměna zadní rozety. Už to nelítalo 250, ale kolem 200 to zařízl omezovač. Jenomže to pak i na čtyřku šlo na zadní. Brutálně se zvýšil zátah.
Ideal by byla jiná převodovka
-
Totic
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Jo už jsem to dohledal hned 3x RS II, ale je to nějaké rozporuplné ..
http://srovnani.katalog-automobilu.cz/a ... %5B2%5D=68
Tak na 200koní by měl min. 3litr (benzín) stačit.
http://srovnani.katalog-automobilu.cz/a ... %5B2%5D=68
Tak na 200koní by měl min. 3litr (benzín) stačit.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
záleží jak moc je oktávka čipovaná ...ono je plno stage.
Třeba tato je hodně silná.
http://www.topictimes.com/videos/autos/ ... Qv-8E.html
a tam hraje roli váha auta ...
serie má:
Octavia RS 2.0 TSI - parametry
Motor: Řadový, zážehový s přímým vstřikováním paliva
a turbodmachadlem, uložený vpředu napříč
Převodovka: Manuální šestistupňová
Poháněné nápravy: Přední
Objem: 1984 ccm
Počet válců: 4
Počet ventilů: 16
Výkon: 147 kW/200 koní
Točivý moment: 280 Nm
Maximální rychlost: 240 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h: 7,3 s
Spotřeba
Spotřeba ve městě: 10,2 l/100 km
Spotřeba mimi město: 5,9 l/100 km
Kombinovaná spotřeba: 7,5 l/100 km
Octavia RS 2.0 TDI CR DPF - parametry
Motor: Řadový, vznětový, s přímým vstřikováním paliva
a turbodmachadlem s variabilní geometrií lopatek, uložený vpředu napříč
Převodovka: Manuální šestistupňová
Poháněné nápravy: Přední
Objem: 1968 ccm
Počet válců: 4
Počet ventilů: 16
Výkon: 125 kW/170 koní
Točivý moment: 350 Nm
Maximální rychlost: 225 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h: 8,5 s
Třeba tato je hodně silná.
http://www.topictimes.com/videos/autos/ ... Qv-8E.html
a tam hraje roli váha auta ...
serie má:
Octavia RS 2.0 TSI - parametry
Motor: Řadový, zážehový s přímým vstřikováním paliva
a turbodmachadlem, uložený vpředu napříč
Převodovka: Manuální šestistupňová
Poháněné nápravy: Přední
Objem: 1984 ccm
Počet válců: 4
Počet ventilů: 16
Výkon: 147 kW/200 koní
Točivý moment: 280 Nm
Maximální rychlost: 240 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h: 7,3 s
Spotřeba
Spotřeba ve městě: 10,2 l/100 km
Spotřeba mimi město: 5,9 l/100 km
Kombinovaná spotřeba: 7,5 l/100 km
Octavia RS 2.0 TDI CR DPF - parametry
Motor: Řadový, vznětový, s přímým vstřikováním paliva
a turbodmachadlem s variabilní geometrií lopatek, uložený vpředu napříč
Převodovka: Manuální šestistupňová
Poháněné nápravy: Přední
Objem: 1968 ccm
Počet válců: 4
Počet ventilů: 16
Výkon: 125 kW/170 koní
Točivý moment: 350 Nm
Maximální rychlost: 225 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h: 8,5 s
našel jsem ty diferáky:
520d - 3,23
525d - 2,65
530d - 2,56
545i - 3,38
530d LCI - 3,46
530d LCI - 2,47
Opsal jsem to z ebay. Někde se to liší podle výkonu motoru a roku výroby. Nezkoumal jsem jestli jsou skříně stejný, ale asi jo. Já bych tam pravděpodobně měl mít 2,56. Při 130km/h točim na šestku 2200 ot. Kdybych tam dal 2,65, tak bych točil cca 2300 ot.? To je rozdíl jen 5%. Kdybych tam dal 3,23, tak už je to 2600 ot.? To už je rozdíl 20% To by znamenalo krouťák "jako" 600Nm.
Netušim, jestli se liší i převodový poměry převodovek jednotlivých motorizací. Jestli ne, tak bych měl otáčky a maximálku, jako má 2.0d.
Jsou to jen hrubý odhady, tak mě nechytejte na číslech.
520d - 3,23
525d - 2,65
530d - 2,56
545i - 3,38
530d LCI - 3,46
530d LCI - 2,47
Opsal jsem to z ebay. Někde se to liší podle výkonu motoru a roku výroby. Nezkoumal jsem jestli jsou skříně stejný, ale asi jo. Já bych tam pravděpodobně měl mít 2,56. Při 130km/h točim na šestku 2200 ot. Kdybych tam dal 2,65, tak bych točil cca 2300 ot.? To je rozdíl jen 5%. Kdybych tam dal 3,23, tak už je to 2600 ot.? To už je rozdíl 20% To by znamenalo krouťák "jako" 600Nm.
Netušim, jestli se liší i převodový poměry převodovek jednotlivých motorizací. Jestli ne, tak bych měl otáčky a maximálku, jako má 2.0d.
Jsou to jen hrubý odhady, tak mě nechytejte na číslech.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
pokud by jsi chtěl chipem auto skutečně naladit pošli mi SZ dám ti kontakt kde auto ladí nikoliv jen nahrají soft stažený z internetu.EdyBoyS píše:Dovedl by mi někdo vyrobit brutální čip aby to táhlo až do plnych? Klidně dám i ten větší intercooler a zrepasuju turbo
To zas nebude takovej bágl jak celá přestavba
v poslední době ladili dvě auta z klubu 320d e91 a 535d e61 (reference by ti dali majitelé)- Sám nejsem příznivcem chipování, ale změnil jsem názor ... dobré to je, ale pouze pro kvalitním naladění. ceny bez brzdy cca 6-8tis Kč
-
DaweTDS
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
Tady to je i s převodovýma poměrama v převodovce i diferáku. http://www.cars-data.com/en/bmwTeddy píše:našel jsem ty diferáky:
520d - 3,23
525d - 2,65
530d - 2,56
545i - 3,38
530d LCI - 3,46
530d LCI - 2,47
Opsal jsem to z ebay. Někde se to liší podle výkonu motoru a roku výroby. Nezkoumal jsem jestli jsou skříně stejný, ale asi jo. Já bych tam pravděpodobně měl mít 2,56. Při 130km/h točim na šestku 2200 ot. Kdybych tam dal 2,65, tak bych točil cca 2300 ot.? To je rozdíl jen 5%. Kdybych tam dal 3,23, tak už je to 2600 ot.? To už je rozdíl 20% To by znamenalo krouťák "jako" 600Nm.
Netušim, jestli se liší i převodový poměry převodovek jednotlivých motorizací. Jestli ne, tak bych měl otáčky a maximálku, jako má 2.0d.
Jsou to jen hrubý odhady, tak mě nechytejte na číslech.
Tak to je super!! U většiny aut (např. právě 520d a 525d) tam ty poměry sice chybí, ale píše to, že já bych měl mít 2,47. Takže 2,56 je jistota a 2,65 zkusim dopočítat. Odhaduju, že 2,65 bude podobný, jako bych teď po dálnici jel na pětku. Zkusim, jaký to bude.DaweTDS píše: Tady to je i s převodovýma poměrama v převodovce i diferáku. http://www.cars-data.com/en/bmw
-
DaweTDS
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
To jde jednoduše spočítat. (/ = děleno , x = krát)
otáčky motoru / převodový poměr v převodovce / převodový stupeň v dyferáku x obvod kola v metrech / 1000 x 60 a máš rychlost v km/h
tady si můžeš spočítat obvod kola http://www.e-pneu.cz/rozmery_pneu.php
otáčky motoru / převodový poměr v převodovce / převodový stupeň v dyferáku x obvod kola v metrech / 1000 x 60 a máš rychlost v km/h
tady si můžeš spočítat obvod kola http://www.e-pneu.cz/rozmery_pneu.php
