Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E39 - 530i stale vynechava 3. a 4. valec

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
ericV8
Registrovaný
Příspěvky: 885
Registrován: ned 22.03.2009 01:00
Bydliště: okr. Šumperk
Klubové ID: 1858
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od ericV8 »

ahoj vsem, nedavno se mi po ranu rozsvitila kontrolka motoru a auto se klepalo, takze to jelo na min valcu. Po nacteni to vyhodilo zavadu na 3. a 4. valci. Objednal jsem proto 2 nove civky a zaroven vymenil vsechny svicky.

Druhy den rano za studena to stejny. Diagnostika opet vyhodila 3. a 4. valec, tak ted nevim do ceho se pustit driv ? Je mozne, ze to delaji vstriky nebo neco jineho ?

Za tepla se to chytne, ale myslim, ze to taky neni ono, protoze spotreba se zvedla na dalku o dobryho 1,5 litru. Dekuji za rady

Jinak se jedna o e39 530i z roku 2002. Tedy facelift.
E30STORM
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
Bydliště: Ostrava CITY

#2 Příspěvek od E30STORM »

Řeším to stejné , kolik stojí nové cívky ?
PS-začnu cívkama a pokračuju vstřkovačema , není to časté ale asi to bude ono , nic jiného s tím nemůže být.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Nezačlo to s větším ochlazením? Docela bych tipnul separátor oleje.
BOOST
Registrovaný
Příspěvky: 210
Registrován: pon 01.03.2004 01:00
Bydliště: Někde kolem středu

#4 Příspěvek od BOOST »

Známý měl to samé u M54B30 v E46 a skončili jsme až u prasklého těsnění mezi 3 a 4 válcem.
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#5 Příspěvek od Tompo »

BOOST píše:Známý měl to samé u M54B30 v E46 a skončili jsme až u prasklého těsnění mezi 3 a 4 válcem.
Tak, tak, změřit komprese...
ericV8
Registrovaný
Příspěvky: 885
Registrován: ned 22.03.2009 01:00
Bydliště: okr. Šumperk
Klubové ID: 1858
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od ericV8 »

diky za rady, zkusim vytahnout vstriky, ktery necham vycistit a zmerim tlaky, pak dam vedet
E30STORM
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
Bydliště: Ostrava CITY

#7 Příspěvek od E30STORM »

pravda je ze ta chyba ktera vyskakuje při vynechávání válců mi kdysi vyskočila když jsem měl zasraný ten separátor , nicméně jelo to tehdy na všechny válce , tady to je očividné .
Zítra měním jednotky , popřípadě vstřiky , mám i podezření na ucpaný kat , no uvidíme .
E30STORM
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
Bydliště: Ostrava CITY

#8 Příspěvek od E30STORM »

Tak ja jen pridavam svuj postreh , vcera vyreseno - zapalovaci jednotka druheho valce vymenena , zn.Bosch z kelly pro me na slevu 470kc/ks.
To same jsem na tom aute ddelal kratce po koupi , taky nejel jeden valec , tehdy to byl ale vstrik na 3.valci .
Mam vse poznaceno v knizecce :-D.
Pokud mas novou jednotku a i vstrik-svicky taky , tak bych jeste pro jistotu se podival na ten separator , za to nic nedas a aspon si ho vymenis, ale nemel by rozhodit zapalovani, to se mi nejak nezda ale zkus to a pak hledej dale.
Jeste si vzpominam ze mi tohle delalo , kdyz mi praskla hadicka - cca 1cm v prumeru , uz si presne nepamatuju kde to bylo, ale bylo to zezadu z motoru , smerem u kastle , nejaky podtlak ci co to bylo, jelo mi to taky porad na 4 na 5 a 6 , hadicka byla sterela , origo v BMW stala 500kc!
Odpovědět