hycmo: No abych pravdu řekl vše do detailu nevím ale tak zhruba.
Výhoda tohoto auta jsou origo kilometry koupě po prvním majiteli a hodně pěkná výbava.
při koupi auta
vyhození DPF - klesla spotřeba a auto jezdí líp
při 300tis km se měnili přední tlumiče.
Nějaké čepy a ramena na přední nápravě cca 300tis.
olej v aut. převodovce už 2x měněný
cd mechanika špatně četl laser.
repase alternátoru cca 320tis km
zadní víko kufru oprava kabelů (klasika u e61) v cca 280tis km.
Mohu se pokusit pozjištovat více.
u každé e61 zatíká pod 3tí brzdové světlo pátých dvěří - pak přestane fungovat ovladač odemykání auta či zamykání a další problémy (chyba u všech e61 5er) . Taky se řešilo. Nesmí se za deště prudkého zvedat dveře kufru.
Jinak auto jezdí a vypadá skutečně dobře pokud se navoskuje a udělá čištění vnitřku vypadá jak zánovní. Krom teček od kamínků na přední kapotě.
Hromada majitelů 530d v ČR má auto min jednou stočené km pak mají problém poznat proč jim v 200tis km odchází tolik věcí když má vlastně auto reálně 350-400tis km a více.
Mrkněte se do inzerce kolik mají auta najeto po prvních 3-5letech a pak pozdější ročníky. Zajimavé zjištění hlavně u modelu 530d kde se předpokládá že se stím opravdu hodně jezdí.