Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Přechod z e39 530d na e60
To zas bude diskuze...jestli se teda vubec bude nekomu chtit diskutovat.. (protoze tyto dotazy se tu snad objevuji obden ted
)
Promin, ta otazka je fakt trochu blba, ale chapu te.
Je potreba koupit hlavne udrzovany, servisovany, nestoceny a nezanedbavany a nebourany auto, nejlepe od 1. majitele.
A jestli to bude 530d nebo 530i je asi tak trochu jedno..stejne tak je jedno kolik to bude mit najeto, pokud bude jak jsem uz rekl servisovany..
Ja mam E61 525xd. Znovu bych si E61 klidne koupil, ale chtel bych silnejsi. Skoda ze se nedela 545i xDrive, to by byl muj favorit no.1
Promin, ta otazka je fakt trochu blba, ale chapu te.
Je potreba koupit hlavne udrzovany, servisovany, nestoceny a nezanedbavany a nebourany auto, nejlepe od 1. majitele.
A jestli to bude 530d nebo 530i je asi tak trochu jedno..stejne tak je jedno kolik to bude mit najeto, pokud bude jak jsem uz rekl servisovany..
Ja mam E61 525xd. Znovu bych si E61 klidne koupil, ale chtel bych silnejsi. Skoda ze se nedela 545i xDrive, to by byl muj favorit no.1
Já mám taky E39 530d 142KW, rok 2001, a E60 se mi hodně líbí... ale co jsem slyšel, tak je to auto natolik revoluční, že se spousta věcí sere... hlavně elektronika, je tam toho mrda narozdíl od E39 a když už se něco vysere, tak si za to tvrdě zaplatíš... X5 a E60 jsou prý hodně poruchové, říká to snad každý mechanik co spravuje BMW... Já bych bral rači sedmu E65 745i, překopeš na LPG a není co řešit... Ty jsou prý spolehlivé a pokud trefíš na dobrý kousek, tak budeš spokojený, jak s výbavou, tak s pohodlí a radosti z jízdy...
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
pokud koupíš skutečně vonavku 530d z roku 2008-2010 po prvním majiteli z nájezdem 100-150tis. tak si myslím super koupě pokud to vůbec seženeš.
Ale asi je to sen.Ale u zánovního auta cca 5-7let bych se nebál nafty.
Zase pokud chceš výkon a benzín tak klidně 550i s LPG zajimavá alternativa
která nežere tak moc na to jakej má výkon. S lpg to bude úspornější auto jak nafta v 3litru, která je dražší na údržbu. Má toho mnohem více jak benzín co se může pokazit.
Počítej že servis je u všeho mnohem dražší jak u e39.
pokud to bude vše zánovní a budeš mít štěstí na dobrej kousek, tak by to mohlo ještě dlouho vydržet. Hodně věcí se sere od cca 250-400...tis km kdy se mění od alternátoru ( stačí repas) po tlumiče bohužel u některých dost pozdě první výměna oleje v převodovce atd. ramena čepy kotouče atd. Plus plno dalších serepetiček co stojí peníze.
Co stálo na e39 v řádu stokorun je tady v řádu mnoha tisícikorun. Asi tak. Pokud jsi na to připraven tak jdi do toho.
Máme doma e61 530d z 2006 roku tak to mám z první ruky co vše měníme za díly při jakých km asi tak. Je to dražší jak u e39 ještě dle toho zda máš xdrive nebo klasiku. Xdrive má nákladnější servis. V horách je to lepší ale jsou to 2-3měsíce do roka.
Jinak e60ky u nás v čr jsou z 80-90procent pelešnice stočené a bez výbavy. Takže musíš opravdu hledat pěknej kus s výbavou a čitelnou historií.
Ale asi je to sen.Ale u zánovního auta cca 5-7let bych se nebál nafty.
Zase pokud chceš výkon a benzín tak klidně 550i s LPG zajimavá alternativa
která nežere tak moc na to jakej má výkon. S lpg to bude úspornější auto jak nafta v 3litru, která je dražší na údržbu. Má toho mnohem více jak benzín co se může pokazit.
Počítej že servis je u všeho mnohem dražší jak u e39.
pokud to bude vše zánovní a budeš mít štěstí na dobrej kousek, tak by to mohlo ještě dlouho vydržet. Hodně věcí se sere od cca 250-400...tis km kdy se mění od alternátoru ( stačí repas) po tlumiče bohužel u některých dost pozdě první výměna oleje v převodovce atd. ramena čepy kotouče atd. Plus plno dalších serepetiček co stojí peníze.
Co stálo na e39 v řádu stokorun je tady v řádu mnoha tisícikorun. Asi tak. Pokud jsi na to připraven tak jdi do toho.
Máme doma e61 530d z 2006 roku tak to mám z první ruky co vše měníme za díly při jakých km asi tak. Je to dražší jak u e39 ještě dle toho zda máš xdrive nebo klasiku. Xdrive má nákladnější servis. V horách je to lepší ale jsou to 2-3měsíce do roka.
Jinak e60ky u nás v čr jsou z 80-90procent pelešnice stočené a bez výbavy. Takže musíš opravdu hledat pěknej kus s výbavou a čitelnou historií.
-
geforce
- Registrovaný
- Příspěvky: 156
- Registrován: úte 03.04.2012 00:00
- Bydliště: Praha/slaný
- Klubové ID: 3372
už jsem taky koketoval s myšlenkou,že e39 je stará a že bych si pořídil e60 fl nebo f10..ale když jsem si to nechal pečlivě rozležet v hlavě,tak jsem dospěl k závěru,že jedinej důvod ke změně by u mě byl morální zastaralost e39....v e60 i f10 jsem najel spoustu kilometrů a musím říct že za e60 bych neměnil ani náhodou...f10 už je někde úplně jinde,tu bych si dokázal představit jako důstojnýho nástupce e39,ale i tak jsem to zavrhl...potenciální problémy a celkově "choulostivost" toho auta mě od toho odradily a navíc mi přijde,že to auto nemá "duši"...možná jsem trošku debil,ale zrovna mě je úplně jedno v jak starým BMW jezdím a co si kdo myslí,ale dokud budou k sehnání díly na e39 tak ji nedám z ruky 
-
pindak1
- Registrovaný
- Příspěvky: 382
- Registrován: stř 22.11.2006 01:00
- Bydliště: Jižní Morava (Goding)
Když jsem před dvěma lety prodal e39 tak jsem byl ve stejné situaci jestli koupit novější e60 nebo e61 ? Nakonec jsem koupil e39 se silnějším motorem než jsem měl doposud. E60/61 se mi moc líbí z venku,ale vnitřek nemůžu doteď nějak překousnout ta palubka mi prostě nesedí Celkově mi připadá že je interier oproti e39 kvalitou ošizen.Je fakt že e39 je už postarší,ale mě to nevadí pro mě je to s e36 nejpovedenější BMW co udělali.Co bude další auto po e39 absolutně nevím třeba f10,ale to si budu muset ještě počkat 
Můžeš napsat co jsi měnil při jakých km?? tedy kromě běžné udržby jako jsou brzdy,kuláky apod.Filozof píše:
Máme doma e61 530d z 2006 roku tak to mám z první ruky co vše měníme za díly při jakých km asi tak. Je to dražší jak u e39 ještě dle toho zda máš xdrive nebo klasiku. Xdrive má nákladnější servis. V horách je to lepší ale jsou to 2-3měsíce do roka.
Mám také 530d E60 a zatím vše chodí jak má, najeto 236000km. Měnil jsem jen brzdy 2x a nějaké kuláky na nápravách.
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
hycmo: No abych pravdu řekl vše do detailu nevím ale tak zhruba.
Výhoda tohoto auta jsou origo kilometry koupě po prvním majiteli a hodně pěkná výbava.
při koupi auta
vyhození DPF - klesla spotřeba a auto jezdí líp
při 300tis km se měnili přední tlumiče.
Nějaké čepy a ramena na přední nápravě cca 300tis.
olej v aut. převodovce už 2x měněný
cd mechanika špatně četl laser.
repase alternátoru cca 320tis km
zadní víko kufru oprava kabelů (klasika u e61) v cca 280tis km.
Mohu se pokusit pozjištovat více.
u každé e61 zatíká pod 3tí brzdové světlo pátých dvěří - pak přestane fungovat ovladač odemykání auta či zamykání a další problémy (chyba u všech e61 5er) . Taky se řešilo. Nesmí se za deště prudkého zvedat dveře kufru.
Jinak auto jezdí a vypadá skutečně dobře pokud se navoskuje a udělá čištění vnitřku vypadá jak zánovní. Krom teček od kamínků na přední kapotě.
Hromada majitelů 530d v ČR má auto min jednou stočené km pak mají problém poznat proč jim v 200tis km odchází tolik věcí když má vlastně auto reálně 350-400tis km a více.
Mrkněte se do inzerce kolik mají auta najeto po prvních 3-5letech a pak pozdější ročníky. Zajimavé zjištění hlavně u modelu 530d kde se předpokládá že se stím opravdu hodně jezdí.
Výhoda tohoto auta jsou origo kilometry koupě po prvním majiteli a hodně pěkná výbava.
při koupi auta
vyhození DPF - klesla spotřeba a auto jezdí líp
při 300tis km se měnili přední tlumiče.
Nějaké čepy a ramena na přední nápravě cca 300tis.
olej v aut. převodovce už 2x měněný
cd mechanika špatně četl laser.
repase alternátoru cca 320tis km
zadní víko kufru oprava kabelů (klasika u e61) v cca 280tis km.
Mohu se pokusit pozjištovat více.
u každé e61 zatíká pod 3tí brzdové světlo pátých dvěří - pak přestane fungovat ovladač odemykání auta či zamykání a další problémy (chyba u všech e61 5er) . Taky se řešilo. Nesmí se za deště prudkého zvedat dveře kufru.
Jinak auto jezdí a vypadá skutečně dobře pokud se navoskuje a udělá čištění vnitřku vypadá jak zánovní. Krom teček od kamínků na přední kapotě.
Hromada majitelů 530d v ČR má auto min jednou stočené km pak mají problém poznat proč jim v 200tis km odchází tolik věcí když má vlastně auto reálně 350-400tis km a více.
Mrkněte se do inzerce kolik mají auta najeto po prvních 3-5letech a pak pozdější ročníky. Zajimavé zjištění hlavně u modelu 530d kde se předpokládá že se stím opravdu hodně jezdí.
Vím, že tady těch diskuzí a debat a tomto tematu je spousty, ale jsem tady poslední dobou málo, času je taky málo a nemám čas tady brouzdat a hledat informace a zkušenosti (díky za pochopení). Navíc na to nespěchám. Přes zimu ještě poslouží spolehlivá a stále dobrá e39 (530d)
Spíš než naftu bych ale další bmw chtěl benzin, tolik toho zase nenajezdim a těch pár korun navíc za benzín místo za naftu neřešim. Přemyšlim o 525i 160kw. Má někdo zkušenosti? 
Díky za odpovědi filozofe, vzhledem k tomu že jsem si auto sám dovezl před 6ti lety z německa od 1majitele tak znám kompletní historii i km a protože píšeš že většina věcí byla řešena až při cca 300000km tak mám ještě čas když mám nyní najeto 236000km a momentálně s autem skoro nejezdím,protože je 4 v garáži. A taky je to E60 manuál takže některé tebou popisované věci se mě netýkají. To spíš přemýšlím jestli ho někomu dlouhodobě nepůjčit nebo neprodat s možností zpětného odkupu za pár let aby jen tak nestálo v garáži.
Vlastnim obě auta,a vim o čem mluvišgeforce píše:už jsem taky koketoval s myšlenkou,že e39 je stará a že bych si pořídil e60 fl nebo f10..ale když jsem si to nechal pečlivě rozležet v hlavě,tak jsem dospěl k závěru,že jedinej důvod ke změně by u mě byl morální zastaralost e39....v e60 i f10 jsem najel spoustu kilometrů a musím říct že za e60 bych neměnil ani náhodou...f10 už je někde úplně jinde,tu bych si dokázal představit jako důstojnýho nástupce e39,ale i tak jsem to zavrhl...potenciální problémy a celkově "choulostivost" toho auta mě od toho odradily a navíc mi přijde,že to auto nemá "duši"...možná jsem trošku debil,ale zrovna mě je úplně jedno v jak starým BMW jezdím a co si kdo myslí,ale dokud budou k sehnání díly na e39 tak ji nedám z ruky
E60 jsem dal manželce...
E39 RULEZ!!!
Ktery benzinovy motor je v e60 nejlepsi?Vaham mezi 3.0, 4.0 a 4.5.545 meli problem s o-krouzkem,cetl jsem ze rok 2004-2005,do jakeho konkretniho mesice 2005?Vyrabeli se 545 i po roce 2005?Nikde jsem zadnou novejsi jak 2005 nenasel.Co 540?Ta uz ten problem nemela?530 jsou pry spatny motory,krouti se a praskaj?Je tomu vazne tak?Jeste jsem uvazoval o 525, ale to uz je na me asi malo
nebo ne?
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
530i 170kw a 190kw jde zaplynovat.
200kw verze už nejde přímej vstřik -( šlo by ale hodně by to bylo drahé.)
takže bud 545i s LPG nebo 530i (170-190kw) s lpg. Značka ideal.
Několik lidí už trubku vyměnilo a auto prodává stačí si počkat nebo zjistit kdo má auto na prodej. Bylo jich tu několik během pul roku zpátky k prodeji přímo od klubáků.
200kw verze už nejde přímej vstřik -( šlo by ale hodně by to bylo drahé.)
takže bud 545i s LPG nebo 530i (170-190kw) s lpg. Značka ideal.
Několik lidí už trubku vyměnilo a auto prodává stačí si počkat nebo zjistit kdo má auto na prodej. Bylo jich tu několik během pul roku zpátky k prodeji přímo od klubáků.
