Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E61 535d problem s baterii

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#81 Příspěvek od Teddy »

cajik8 píše:Ted muze byt problem jen v kabelazi a nebo v samotne baterii...Vsude mi rekli ze 95ah tam byt muze i predtim tam byla 95ah varta tak jsem koupil stejne velikou kapacitu a pri kodovani mi rekli ze je to v pohode:P
Baterii jsi psal, že máš novou ne? Trochu se v tom už ztrácim.

Po jak dlouhý době to už nenastartuješ?
Baterie - nová?
Dobíjení - funguje jak má?
Měřil jsi baterii po jízdě? (cca po půl hodině) Napadá mě jestli už to třeba nezamykáš s poloprázdnou baterií - problém s dobíjením.
Odběr jsi psal 140mA.

Tu baterii co tam pak dáváš na výměnu dobíjíš doma nabíječkou?
cajik8
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pon 03.10.2011 00:00
Bydliště: Znojmo-Uherske hradiste

#82 Příspěvek od cajik8 »

Baterka stara 3 tydny.dobiji 14.6 treba po 10 km jizde,po uspani odebira 140ma mam velkou vybavu,za 3 tydny jaem nenastartoval a ted kdyz ji dobiju co to jde rikali do plna tak mi to jede 2-3 dny a konec.Nechavam to dobijet vzdy ve varte.
Ibs jsem odpojil tak uvidime co to udela ted ale nebude to tim.
cajik8
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pon 03.10.2011 00:00
Bydliště: Znojmo-Uherske hradiste

#83 Příspěvek od cajik8 »

Uz me to fakt mrda,ta nova baterka uz taky po par hodinach zlobi.Fakt nechapu.
cajik8
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pon 03.10.2011 00:00
Bydliště: Znojmo-Uherske hradiste

#84 Příspěvek od cajik8 »

http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... nestartuje

Tak co myslite rozdělat ten altik? Radil mi to ten můj mechanik a tady to 2 kluci taky psali ze to bylo ono a vycucavalo to baterii jen nepsali ten odběr při uspani ale teoreticky i ze diagnostika ten altik vyhodí bych to zkusil.
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#85 Příspěvek od Teddy »

jenomže odběr 140mA ti po pár hodinách nevycucne zdravou a nabitou baterii. To by ten odběr musel bejt několikanásobně větší. Nespletl ses s tim měřením?
cajik8
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pon 03.10.2011 00:00
Bydliště: Znojmo-Uherske hradiste

#86 Příspěvek od cajik8 »

Opravdu nespletl na meraku bylo 00.14 dvakrat jsme to merili.
Otazka je jestli kdyz odebira alternator to ukaze ampermetr pri mereni na baterce ze jo.on ten altik prej z bezpecnostnich duvodu pri poklesu energie ten start zastavi a proto to ani netoci.Ale kluci z toho tematu mi jeste neodepsali tak presne nevim.Zitra to vezu klukovi at mi to rozdela a cely altik promerim.To ibs muzu 100% vyloucit pokud se to nezmenilo kdyz jsem ho odpojil?
cajik8
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pon 03.10.2011 00:00
Bydliště: Znojmo-Uherske hradiste

#87 Příspěvek od cajik8 »

Ale ono mi to tu baterku prave nevycucne uplne jak jsem psal ale jen trosku a pak neco zastavi ten start kvuli tomu poklesu vetsimu nez je normalni.kdyz ji vytahnu z auta ma 650A
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#88 Příspěvek od Teddy »

Jestli v autě nemáš někde další baterii :) , tak by se ten odběr altíku musel ukázat. Podle mě neni možný, aby ti 140mA za 2-3 dny vytáhlo baterii. To máš cca 7-10Ah z její kapacity. Pro baterii 95Ah je to jak nic! Po 3 týdnech jí takovej odběr samozřejmě vyšťaví celou, to je jasný. Ale to tu v tuto chvíli neřešíme ne?

Pak mě napadá ještě vadnej startér, ale ještě je brzo stahovat kalhoty....
Měl jsem to na jedný lodi (sorry, že je sem furt taham). Byl načatej startér. Startovalo to maličko vlažnějš, ale hlavně to během několika vteřin totálně vytáhlo baterii. Když ten motor nechytil na první otočení, tak už jsem pak měl smůlu.


Dej tam nově nabitou baterii. Doufam, že jí neměříte hned po odpojení od nabíječky (už i s tim jsem se setkal). Změřte jí, jak je na tom. S autem nejezdi. Pak počkej ty třeba 2-3 dny (klidně jí můžeš každej den změřit, jak se vybíjí). Hlavně jí ale změř před startováním po těch 2 - 3 dnech.
Jestli bude baterie vybitá, tak můžeme vyloučit startér i IBS. To už ti zbyde jedině vadná baterie, nebo rozežraný auto (špatně změřenej odběr).
P.S. doufam, že ten odběr jste neměřili tim bezkontaktnim bazmekem, kterej se jen přiloží ke kabelu. Skutečně je potřeba při měření odpojit kabel od baterie.

P.P.S baterie po odpojení od nabíječky má napětí kolem 13,5V. Když necháš ten měřák připojenej, tak vidíš jak to napětí postupně klesá a během max. půl hodiny to klesne na konečnou hodnotu cca 12,6 - 12,8V. Proto je právě tak důležitý počkat. Když to změříte hned, tak se i vadná baterie tváří jako zdravá. Startovací proudy se většinou měří nepřímo (dopočítává je ten měřák). Při skutečnm měření startovacího proudu je ten měřák rozpálenej jako přímotop. Když tim plnou baterii změříš 3 - 4 x za sebou, tak jí tim dokonce vybiješ.
cajik8
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pon 03.10.2011 00:00
Bydliště: Znojmo-Uherske hradiste

#89 Příspěvek od cajik8 »

Ja sem vazne lajk a conse tyce elektroniky a tady tech veci o tom vazne moc nevim ale co se tyce tohoto pripadu hodne srovnavam podle jinych temat a vetsina tech veci co jsme merili nebo zkouseli,sedi i presne cislama s tim mym lroblemem tak si rikam ze i tak to muzu nejake moznosti vyvratit.
Abych rekl pravdu s tou baterkou nevim kdy mi ji meri protoze prp ni jde vzdycky nekam dozadu do skladu a nevim jestli ji sundal z nabijecky primo nebo uz mu tam chvili lezela nabita.
Dejme tomu kdyby ji meril hned tak z 800A muze spadbout jeste na 700A ponte pulhodine,nebo se tam tohle nepocita a je tam jen to napeti?

Zitra mam domluveny ten servis tak to jeste cele s tim odberem premerime ale kdyz uz to mam domluveny asi zacnu tim alternatorem.
Jak dlouho trva z auta vytahnout prosimte a k cemu slouzi regulator alternatoru? Ten me myslim chteli menit v bmw s tim ibs.
cajik8
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pon 03.10.2011 00:00
Bydliště: Znojmo-Uherske hradiste

#90 Příspěvek od cajik8 »

Sory za preklepy jsem na mobilu:D
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#91 Příspěvek od sedyvlk6 »

Technická..........musí se vyměněný IBS modul nějakým způsobem kódovat? Nebo stačí prostě jen vyměměnit kus za kus.
cajik8
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pon 03.10.2011 00:00
Bydliště: Znojmo-Uherske hradiste

#92 Příspěvek od cajik8 »

Tak v servisu dneska rozebirali karu.Na 90% je to prej starterem,byl cely zaolejovany a v hodne spatnym stavu.Dneska ho zavezli jeste na prekontrolovani a pripadne to rovnou zrepasuji.
Co teda ja nechapu proc ta diagnostika vyhazovala altik a ibs senzor,Je to protoze ten starter mohl delat zmatek v elektronice a vyhazovalo to tyhle chyby?
cajik8
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pon 03.10.2011 00:00
Bydliště: Znojmo-Uherske hradiste

#93 Příspěvek od cajik8 »

Tak vyreseno auto je doma.Diky specialne pro Teddyho.
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Klubové ID: 1463
Kontaktovat uživatele:

#94 Příspěvek od Pazdi »

takže to byl starter?
cajik8
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pon 03.10.2011 00:00
Bydliště: Znojmo-Uherske hradiste

#95 Příspěvek od cajik8 »

Ano starter.Jak byl nacaty tak uz mel velky odpor a pak hlasil chybu altrik,ibs senzor pripadne zhaveni.
Jeste bych chtel napsat negativni zkusenost se servisem Sotea bmw v Ostrave.
Jen diky tomu ze jsem se neunahlil a patral i sam okolo auta jsem usetril nejmene 10 000kc.dojel jsem na diagnostiku a na druhy den chtelli menit ibs i s regulatorem alternatoru,aniz by otevreli dale kapotu od auta.To bych v aute nenechal 4000 ale 15 nez byna to prisli a kdovi kolik by si nauctovali hodin. Takto mam jen zbytecne koupenou novou baterii.
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#96 Příspěvek od Teddy »

Tak ať už ti dělá jen samou radost!
cajik8
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pon 03.10.2011 00:00
Bydliště: Znojmo-Uherske hradiste

#97 Příspěvek od cajik8 »

Vždycky se neco objevi nějaký ten zakopany pes:) díky
Azogh
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: ned 12.02.2017 13:21

Re: E61 535d problem s baterii

#98 Příspěvek od Azogh »

Ahoj,
využiju tohodle vlákna k podobnýmu dotazu. Mám E60 a neustále mi něco vybíjí baterii. A to klidně za dva dny. Poté co jsem to tu přečetl jsem se vydal měřit a zkoušet pojistky.

Když auto vypnu klíčkem, odpojím mínusový kabel tak ampérmetrem naměřím odběr 12A ??!! to je docela hodně. Zkoušel jsem různé pojistky. Jediná, která udělal trochu větší rozdíl byla v kastlíku u spolujezdce č. 28 (což někde píšou klakson, někde světla, někde řízení sloupku). Po vyndání to spadlo na cca 7,5A.

Jak jsem to tady četl, tak jsem ale asi měřil špatně? Měl bych auto nechat chvíli stát aby usnulo úplně? Jak se pak bez probuzení dostanu k baterce a pojistkám? :D

Díky za jakoukoli radu
Odpovědět