Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E61 535d problem s baterii
0,14A mě osobně nepřijde, že by to vytlouklo baterku. Tak teda krok 2. Projít celý silový vedení. Nejdřív zkus změřit přechodový odpory. Bohužel ne vždycky se to ale ukáže.
Mam zkušenost ze svý lodě. Strašně slabě to točilo. Koupil jsem silnější baterii (přecejen je to velkej motor). Pak jsem nechal zrepasovat startér. Pořád stejný. Pak jsem natáhl nový kabely od baterie ke startéru a myslel jsem, že mi motor vyskočí z lodě, jak to točilo. Přitom měření přechodovýho odporu nic neukázalo a spoje se taky nehřály.
P.S. jako do Varty k výrobci? Tam ten tester měli opravdu dobrej Umělo to i destruktivní test.
Mam zkušenost ze svý lodě. Strašně slabě to točilo. Koupil jsem silnější baterii (přecejen je to velkej motor). Pak jsem nechal zrepasovat startér. Pořád stejný. Pak jsem natáhl nový kabely od baterie ke startéru a myslel jsem, že mi motor vyskočí z lodě, jak to točilo. Přitom měření přechodovýho odporu nic neukázalo a spoje se taky nehřály.
P.S. jako do Varty k výrobci? Tam ten tester měli opravdu dobrej Umělo to i destruktivní test.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 298
- Registrován: pon 03.10.2011 00:00
- Bydliště: Znojmo-Uherske hradiste
Ano nejspis 140 ma 00.14 bylo na meraku prave.
Jinak nova baterie ihned nakodovana a za 3 tydny to s ni opet nejelo..stara baterie nakodovana nebyla a vzdy kdyz ji tam napojim dobytou tak pri kazdem nazhaveni se vsechno resetuje nevim jaky to ma duvod.U te nakodovane to nedela,tak nevim proc se obe baterky chovaji v aute jinak.
Vidim to tak ze za par korun koupim starsi ibs a vymenim to.Pak budu zase chytrejsi kdyz to ukazuje diagnostika jako vadne.Ale to ze to diagnostika ukaze neznamena ze je ale mam moznost za 800 ho koupit tak to zkusim.
Jinak nova baterie ihned nakodovana a za 3 tydny to s ni opet nejelo..stara baterie nakodovana nebyla a vzdy kdyz ji tam napojim dobytou tak pri kazdem nazhaveni se vsechno resetuje nevim jaky to ma duvod.U te nakodovane to nedela,tak nevim proc se obe baterky chovaji v aute jinak.
Vidim to tak ze za par korun koupim starsi ibs a vymenim to.Pak budu zase chytrejsi kdyz to ukazuje diagnostika jako vadne.Ale to ze to diagnostika ukaze neznamena ze je ale mam moznost za 800 ho koupit tak to zkusim.
nejdřív ho zkus jen odpojit.
S diagnostikou je to složitější. Občas ti ukáže něco vadnýho, ale zkušenej diagnostik už ví, že problém je jinde a tady to jen vybublalo na povrch.
Vyměňovačů jsou plný servisy. Nakonec máš půlku auta vyměněnou, ale problém pořád zůstává.... jen seš o pár desítek tis. lehčí.
S diagnostikou je to složitější. Občas ti ukáže něco vadnýho, ale zkušenej diagnostik už ví, že problém je jinde a tady to jen vybublalo na povrch.
Vyměňovačů jsou plný servisy. Nakonec máš půlku auta vyměněnou, ale problém pořád zůstává.... jen seš o pár desítek tis. lehčí.

Auto se vrátí o pár let zpět, když tam takovýhle vymoženosti ještě nebyly. Dobíjení nebude řízený stavem baterie a současně auto nebude vědět jak nabitá je baterie. Mě IBS taky zlobil. Přišel jsem k autu třeba po půl hodině a auto úplně mrtvý. Jako když tam baterie vůbec neni. IBS jí odpojil. Tak jsem já odpojil IBS, nastartoval jsem a odjel domu.
Jediná legrace byla odpojit ho, když se nedaly otevřít pátý dveře.
Připadal jsem si jak zloděj amatér.
Jediná legrace byla odpojit ho, když se nedaly otevřít pátý dveře.

IBS je tam proto, aby bylo dobíjení řízený podle potřeb baterie a ta pak dýl vydržela. Dřív se používaly klasický olověný akumulátory. Když se přebíjely, tak se jen občas dolila voda. Dneska se poušívaji hlavně AGM aku. Ty jsou hodně citlivý na styl nabíjení. Když se nabíjeji blbě, tak se jim zásadně zkracuje životnost. Proto se taky kóduje kapacita baterie. Kdyby to auto např. do 75Ah baterie cpalo stejnej nabíjecí proud, jako do 110Ah, tak jí během jednoho roku spolehlivě zničíš.
Když ten IBS odpojíš jen na vyzkoušení, tak se tý baterii zase tolik život nezkrátí.
Při odběru 0,14A ti to za týden sežere 20% 110Ah baterie, pozor na to (plus ještě vlastní samovybíjení).
Ty čísla, který píšeš jsou startovací proud v A? To tý baterii dáváš pěkně pokouřit, jestli to měříš častějš.
Normálně změř napětí baterie. Nabitá baterie má 12,6 - 12,8 (podle toho, jak je stará). Neměř to těsně po jízdě. Těsně po nabíjení má kolem 13,5V. Během cca půl hodinky se to musí ustálit na těch 12,6 - 12,8V. Vybitá má 11,8 - 12V. Když má míň, tak už se jí dost podtrhuje zdraví.
Když ten IBS odpojíš jen na vyzkoušení, tak se tý baterii zase tolik život nezkrátí.
Při odběru 0,14A ti to za týden sežere 20% 110Ah baterie, pozor na to (plus ještě vlastní samovybíjení).
Ty čísla, který píšeš jsou startovací proud v A? To tý baterii dáváš pěkně pokouřit, jestli to měříš častějš.

Normálně změř napětí baterie. Nabitá baterie má 12,6 - 12,8 (podle toho, jak je stará). Neměř to těsně po jízdě. Těsně po nabíjení má kolem 13,5V. Během cca půl hodinky se to musí ustálit na těch 12,6 - 12,8V. Vybitá má 11,8 - 12V. Když má míň, tak už se jí dost podtrhuje zdraví.
Já jsem na diag. nebyl. Prostě jsem ráno sednul do auta, v poho nastartoval a dojel cca 40km do krámu. Po asi půl hodince jsem se k autu prátil a to bylo úplně mrtvý. Ještě, že manželka seděla v autě a nebylo tedy zamčený.cajik8 píše: Dokazu si te predstavit a jinak ty si mel prpblem jen v tom ibs a diagnostika ti nic jineho nepsala?

Další klika byla, že jak každou chvíli taham loď z vody, tak pořád připojuju naviják přímo k baterii, takže ten kryt nemam přišroubovanej.
to máš pokles těch cca 20% o kterých jsem ti psal. To by nemělo bejt žádný drama. Já to ale přes ty startovací proudy neznam, tak teď tohle ber s rezervou.
Jaký používáš baterie?
Jestli ten IBS měří blbě, tak ti to jednak blbě řídí nabíjení a jednak si auto může myslet, že je baterie víc vybitá, než skutečně je. Zkus ho u tý "vybitý" baterie odpojit.
Jaký používáš baterie?
Jestli ten IBS měří blbě, tak ti to jednak blbě řídí nabíjení a jednak si auto může myslet, že je baterie víc vybitá, než skutečně je. Zkus ho u tý "vybitý" baterie odpojit.
Dneska jsem měřil svuj odběr. Mam 41mA (na tvym měřáku 00.041A). Musim ale přiznat, že já mam holotu a taky auto v garáži nezamykam.
Jak jsem psal, přes ty startovací proudy já to neznam. Nepoznam z toho, jestli je ta baterie opravdu vybitá, nebo plně nabitá. Těch 800A by podle tabulek odpovídalo baterii 85Ah. Seš si jistej, že je tahle baterie vůbec určená pro tvý auto? Já mam 530d a origo tam byla 110Ah.
Jak jsem psal, přes ty startovací proudy já to neznam. Nepoznam z toho, jestli je ta baterie opravdu vybitá, nebo plně nabitá. Těch 800A by podle tabulek odpovídalo baterii 85Ah. Seš si jistej, že je tahle baterie vůbec určená pro tvý auto? Já mam 530d a origo tam byla 110Ah.
Nedalo mi to, tak jsem se zašel podívat do lodě jakou baterii jsem to vlastně v autě měl. Před těmi 3 lety, jak jsem ti popisoval, že jsem nenastartoval, tak jsem raději hned koupil novou. Tu původní ale dodnes používam v plachetnici.
Mam tam 90ah 900A startovací proud. Kupoval jsem 100% samou, takže tu 110Ah jsem kupoval do motoráku a popletl jsem si to. Mam už těch hraček asi moc.
Mam tam 90ah 900A startovací proud. Kupoval jsem 100% samou, takže tu 110Ah jsem kupoval do motoráku a popletl jsem si to. Mam už těch hraček asi moc.
