Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E61 535d problem s baterii
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 241
- Registrován: ned 21.03.2010 01:00
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Chybu nehledej, ta spotřeba je bohužel normální! Mám E53, ta mi bere 190mA a E46 130mA. Pro jistotu jsem to změřil na E53 známého a take 140mA. Me bere více proto, že tam mám navíc GPS alarm. Pokud někdo jezdí málo jako já tak stále připojit na udržovací nab. nebo alespoň nějaký větší solární panel. Jinak 3 týdny stání a skoro nenastartuješ a baterka jde do kopru. Mě právě teď 2,5 roku co jsem ji menil.Denny09 píše:Taky se připojím s dotazem, ohledně vybíjení se baterie na mé 535d, když mi auto usne tak mám hodnotu 130mA, což je jasné, že to něco žere, začal jsem tedy s pojistkama a došel k pojistce 34, kde mi hodnota klesla na 90mA a pak jsem ještě vypojil pojistku 5 a hodnota klesla na cca 10mA. Co přesně znamenají ty pojistky? 34ka mi po nahození zpět, se rozjelo CCC a 5ka mi auto hlásí levé přední dálkové světlo.
Nenapadá Vás co s tím, asi světlem mohlo být?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 298
- Registrován: pon 03.10.2011 00:00
- Bydliště: Znojmo-Uherske hradiste
Tak jsem tady s dalsim nazorem.Konecne jsem se dovolal memu mechanikovi a ten mi rikal ze by sel po alternatoru.Ze kdyz je auto nastartovane tak normalne dobiji to je mozn,ale kdyz motor nejede tak muze byt nejaka z diod v nem spatna a tak tam mam vetsi odber nez je normalni a ten ja mam.Pak rano kdyz prijdu k autu tak se zmenila kapacita atd v baterii a diky alternatoru uz i ten ibs senzor hlasi chybu kvuli zmene napeti.Takze zjednodusene mirekl,ze kdyz mam na diagnostice altik a ibs ze to bude chyba spis altiku nez ibs at ho jeste nekupuju a altik necham poradne promerit a vyndat z auta.Vysvetluje to i fakt ze prakticky mi to auto ani netoci a hlasi to hned baterku.Kdyby to byla jen baterie tak se aspon snazi naskocit jestli se nepletu ale me to jen chcipne.Necham to udelat u nej tak musim pockat nez se dostanu na trvale bydliste aspon na 2 dny a uvidime.
Jinak to pisu jako velky lajk tak me neberte doslova presne nevim jak to funguje:D
Jinak to pisu jako velky lajk tak me neberte doslova presne nevim jak to funguje:D
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 241
- Registrován: ned 21.03.2010 01:00
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Měřil jsem 2x X5 a tu E46, divil bych se že mají všechny chybu. Do 30mA bere Passat mého syna. Jinak těch cca 130mA je opravdu hodně, ale asi to bude normální.cajoch píše:to je ale špatně, klidovej proud MUSÍ být i u velkých BMW - sedmy x5 atd.. do 30mA po usnutí vozu....jinak vopravdu to auto musí co tejden na nabíječku....
Tak mi to můj mechanik snad vyřešil, zjistil, že v mé 535D je instalováné vyhledávací zařízení, po prvním majiteli, odpojil ho a odběr klesl na 20mA. Teď ukáže čas, jestli to bylo tím (snad jo).Kortys píše:Měřil jsem 2x X5 a tu E46, divil bych se že mají všechny chybu. Do 30mA bere Passat mého syna. Jinak těch cca 130mA je opravdu hodně, ale asi to bude normální.cajoch píše:to je ale špatně, klidovej proud MUSÍ být i u velkých BMW - sedmy x5 atd.. do 30mA po usnutí vozu....jinak vopravdu to auto musí co tejden na nabíječku....
Já jsem tohle dělal u jinýho auta. Ty pojistky jsem tam po vytažení nevracel. Když mi klesl proud o pár mA, tak mě to nezajímalo. Až jsem došel k pojistce, kde mi to kleslo o 800mA. Byla to pojistka pro denní svícení. Když jsem pak měřil na patici žárovky, tak jsem zjistil, že tam bylo trvale asi 2,5V i při vypnutym klíčku. Pojistka je tedy venku, manželka si rozsvěcí ručně a je klid.
Zkontroluj si podle plánku který pojistky tam máš, jestli sedí jejich proud, klidně si i udělej fotku pojistkový skříňky.
Ampérmetr připoj mezi jeden pól baterie a kabel. Pozor na maximální proud ampérmetru. Já jsem to nejdřív zamknul, počkal, až to usne, pak jsem si připojil ampérmetr a pak teprve jsem odpojil kabel od baterie. Vyhnul jsem se tomu, že odběr centrálu, blinkry, houkačka atd. (prostě to co žere proud při zamykání) bych tahal přes ampérmetr. Mohla by mi v něm shořet pojistka. Je tušim jen do 2A.
Zkontroluj si podle plánku který pojistky tam máš, jestli sedí jejich proud, klidně si i udělej fotku pojistkový skříňky.
Ampérmetr připoj mezi jeden pól baterie a kabel. Pozor na maximální proud ampérmetru. Já jsem to nejdřív zamknul, počkal, až to usne, pak jsem si připojil ampérmetr a pak teprve jsem odpojil kabel od baterie. Vyhnul jsem se tomu, že odběr centrálu, blinkry, houkačka atd. (prostě to co žere proud při zamykání) bych tahal přes ampérmetr. Mohla by mi v něm shořet pojistka. Je tušim jen do 2A.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Nezlob se na mne, ale myslim si ze tohle není reseni. Dobre reseni je podle mne prijit na to proc je tam tech 2,5V a opravit to. Nejspis jsi mel stesti, ale mnoho pojistek když vypadne, tak se napeti dostava do jednotek přes vnitrni strukturu a kabelaz, jenze je male a muze to delat pekny bordel... Takze toto ja velmi durazne nedoporučuju. Mimochodem taky jsem tu mel nyní jednu fakt krasnou princeznu která zlobila svého majitele, bylo to to nejhorsi zaroven nejkrasnejsi auto co jsem kdy delal, trvalo mi několik dni nez jsem na to prisel, protože mne to auto zcela umyslne odvadelo od hlavního problemu. Az jsem prosel uplne všechno, ale uuuuplne všechno i s dokonalym nabitim baterie a zmerenim jeji kapacity tak poslední věc na kterou jsem sahl a kterou bych nerekl ze to muze byt, tak ano, byla to ona. Holt smula protože s timto jsem se ještě nikdy nesetkal, zvlaste ne u auta se 110k km. Bohuzel. Pokud nepomuze sw update, budeme nejspis opravovat HW, pokud se nepodari, bude novy... Tim jsem chtěl rict jen to ze si myslim ze mam dost zkusenosti jak se vypořádat s takovyma autama, a prece se naslo další, které mi ukazalo kde ma kanec piˇu a cvicilo se mnou jak s nejakym skolakem. Nebo necvičilo, ale cokoliv jsem udelal nevedlo ke kýženému vysledku coz mne privadelo do stavu silenstvi ze by to bylo chytrejsi nez ja -)
Kde se tam bere těch 2,5V bylo jasný hned, jak jsem vyndal pojistkovou skříňku. Přímo v ní je nacpaná hromada systémů. Je v ní právě i ten systém rozsvěcení světel po nastartování. Ta skříňka byla zevnitř jak prase. Zatejkalo do ní a hromada věcí byla zoxidovaná. Celý jsem to vyčistil lihem a nalakoval šelakem. Bohužel problém se neodstranil. Takže řešení bylo buď sehnat jinou skříňku (to je skoro nemožný, protože tohle je typická vada těchle aut), nebo tu pojistku prostě nechat vyndanou. Vim, že to neni úplně košér, ale zvolil jsem B.matiz píše:Nezlob se na mne, ale myslim si ze tohle není reseni. Dobre reseni je podle mne prijit na to proc je tam tech 2,5V a opravit to.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 298
- Registrován: pon 03.10.2011 00:00
- Bydliště: Znojmo-Uherske hradiste
Ptam se na posledni vec.
Ikdyz je odber vetsi ale baterii mi to nevysvaca treba ze 100% na 80% behem tydne maximalne a v tech 80% mi to preatane startovat ne ze by byla vybita ale ze to netoci.Co to muze zpusobit ,ze to auto nepusti ani do toceni aby to alespon zkusilo nastartovat.?
Jak vyndam baterii neni vybita ale tam jen mensi pokles kapacity a me zajima jestli to nepusti alternator nebo ten ibs jako prvni.
Ikdyz je odber vetsi ale baterii mi to nevysvaca treba ze 100% na 80% behem tydne maximalne a v tech 80% mi to preatane startovat ne ze by byla vybita ale ze to netoci.Co to muze zpusobit ,ze to auto nepusti ani do toceni aby to alespon zkusilo nastartovat.?
Jak vyndam baterii neni vybita ale tam jen mensi pokles kapacity a me zajima jestli to nepusti alternator nebo ten ibs jako prvni.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 241
- Registrován: ned 21.03.2010 01:00
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Dost nesrozumitelnécajik8 píše:Ptam se na posledni vec.
Ikdyz je odber vetsi ale baterii mi to nevysvaca treba ze 100% na 80% behem tydne maximalne a v tech 80% mi to preatane startovat ne ze by byla vybita ale ze to netoci.Co to muze zpusobit ,ze to auto nepusti ani do toceni aby to alespon zkusilo nastartovat.?
Jak vyndam baterii neni vybita ale tam jen mensi pokles kapacity a me zajima jestli to nepusti alternator nebo ten ibs jako prvni.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 298
- Registrován: pon 03.10.2011 00:00
- Bydliště: Znojmo-Uherske hradiste
Kdyz klesne baterie z plneho nabiti na 650 Ah tak auto nedovoli start zrejme kvuli bezpecnosti se to ani nesnazi nastartovat a jen co zmacknu start tlacitko tak to ani netoci jednou to skytne a konec.Kdyz vymenim plne dobitou baterku jezdim do tech 650 ah pak to same.
Takze dneska zmerim hodnotu odberu po uspani auta a pokud to neco odebira neni vadny ani altik ani ibs nejspis ale jen je tam velky odber.Jedine co nechapu proc to neco v aute zastavi startovani.
Takze dneska zmerim hodnotu odberu po uspani auta a pokud to neco odebira neni vadny ani altik ani ibs nejspis ale jen je tam velky odber.Jedine co nechapu proc to neco v aute zastavi startovani.
Ano, všechno je možný. Auto samozřejmě při slabé baterii nepovolí start.
Přijde mi, že se to tu trochu točí dokola.
1. Začal bych změřením klidovýho odběru. Jestli je moc velkej, tak zjistit co neusíná, nebo žere.
2. Pak bych se podíval na kompletní silový vedení od baterie až k motoru. Takovej přechodovej odpor někde ve spoji je fakt svinstvo.
3. Nevěř úplně číslům, který naměříš na baterii. Na přesný měření jsou speciální zátěžový přístroje, kterých je jen pár v čr. Baterie má snahu trochu regenerovat a to snadno ošidí ty obyč přístroje.
Přijde mi, že se to tu trochu točí dokola.
1. Začal bych změřením klidovýho odběru. Jestli je moc velkej, tak zjistit co neusíná, nebo žere.
2. Pak bych se podíval na kompletní silový vedení od baterie až k motoru. Takovej přechodovej odpor někde ve spoji je fakt svinstvo.
3. Nevěř úplně číslům, který naměříš na baterii. Na přesný měření jsou speciální zátěžový přístroje, kterých je jen pár v čr. Baterie má snahu trochu regenerovat a to snadno ošidí ty obyč přístroje.