Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
ztráta nastavení hodin a datumu u E61
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 61
- Registrován: čtv 29.11.2007 01:00
- Bydliště: Jeneč, Praha -západ
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím všechny, mám problém takový že každé ráno se mi přes noc smaže nastavení hodin a datum zůstane z předchozího dne. Vymaže se též okamžitá spotřeba. Myslel jsem si že baterie, kapacitu měla opravdu nižší, nicméně po výměně za novou baterii je situace stejná.
Druhý problém která nastal souběžně s tím i když spolu asi nesouvisí samovolně se mi občas otevřou zadní dveře - jen sklo, mám toura. Pokud vím zadní okno se nedá otevřít jinak než manuálně, tlačítko v autě nebo na klíči otvírá přece jenom celé dveře, nebo se pletu ?
Za každou radu budu vděčný..
Druhý problém která nastal souběžně s tím i když spolu asi nesouvisí samovolně se mi občas otevřou zadní dveře - jen sklo, mám toura. Pokud vím zadní okno se nedá otevřít jinak než manuálně, tlačítko v autě nebo na klíči otvírá přece jenom celé dveře, nebo se pletu ?
Za každou radu budu vděčný..
takze oprava:
strata casu suvisi s vypadkom napajania budikov ktore udrzuju cas
Tu mas presne detaily co a ako:
Symptoms:
The time and date in the instrument cluster and in the Central Information Display are lost.
The fault code memory entry ”instrument cluster: power supply switched off” is stored in the instrument cluster.
Cause:
The fault code memory entry does not indicate a defect in the instrument cluster or in the power supply of the instrument cluster, rather only disconnection of the power supply of the instrument cluster by the KGM: reset or cut off terminal 30g-f.
Reset or cutoff of terminal 30g-f is due to a fault in the vehicle: too many wakings with terminal R Off, closed-circuit current fault, sleeping inhibited, reaching the starting capability limit.
Procedure:
If there is an impairment (e.g. time was lost; see above symptoms), the test module 'Energy diagnosis' helps in finding the cause of the problem in the vehicle energy system: run the test module.
If the vehicle had a breakdown due to a flat battery despite the reset or cutoff of terminal 30g-f, it is usually the case that the control units supplied via this terminal are not the likely cause.
strata casu suvisi s vypadkom napajania budikov ktore udrzuju cas
Tu mas presne detaily co a ako:
Symptoms:
The time and date in the instrument cluster and in the Central Information Display are lost.
The fault code memory entry ”instrument cluster: power supply switched off” is stored in the instrument cluster.
Cause:
The fault code memory entry does not indicate a defect in the instrument cluster or in the power supply of the instrument cluster, rather only disconnection of the power supply of the instrument cluster by the KGM: reset or cut off terminal 30g-f.
Reset or cutoff of terminal 30g-f is due to a fault in the vehicle: too many wakings with terminal R Off, closed-circuit current fault, sleeping inhibited, reaching the starting capability limit.
Procedure:
If there is an impairment (e.g. time was lost; see above symptoms), the test module 'Energy diagnosis' helps in finding the cause of the problem in the vehicle energy system: run the test module.
If the vehicle had a breakdown due to a flat battery despite the reset or cutoff of terminal 30g-f, it is usually the case that the control units supplied via this terminal are not the likely cause.
To co pises je blbost.rawen píše:Pokud je použita baterie stejných parametrů, pak není registrace až tak důležitá. Problém je většinou v tom, že lidé koupí větší/menší kapacitu, nebo je zaregistrovaná AGM a koupí obyč. baterii. Pak samozřejmě nemůže být korektně dobíjena.
Ak je bateria rovnakych parametrov, je nutna registracia. Ak je inych parametrov, je nutne okrem registracie aj prekodovanie na ine parametre (ina kapacita a iny typ).
Inzinieri s BMW to v E60 trochu prehnali s tym power managementom - robi to skuvene problemy a niekedy nevypatratelne.
Cely problem je v IBS senzore, co je vlastny maly "pocitac". Pocita dokladne vsetko co ide do baterie a von z baterie a co naviac, cim dalej (a cim je starsia), tym sa k nej sprava stale inac......
Tak ako ku cloveku - ked je dieta, starostlivost je ina a ked je stary na lozku, tak isto ina.... (vacsinou nanho seru v dome dochodcov).
Asi moc pritiahnute za vlasy, ale len pre priklad. Jednoducho ak vymenu baterie nezaregistrujes, auto sa k nej sprava ako ku starej a nie ako ku novej. To ju moze skor odpravit do vecnych lovist, a idea toho systemu je prave opacna - aby zila co najdlhsie....
Kurva kolko alchymie.....
Velakrat pomoze WDS, su tam velmi uzitocne popisy k tymto systemom. Odporucam citat vo volnom case

Svatá pravdaairbone píše:To co pises je blbost.rawen píše:Pokud je použita baterie stejných parametrů, pak není registrace až tak důležitá. Problém je většinou v tom, že lidé koupí větší/menší kapacitu, nebo je zaregistrovaná AGM a koupí obyč. baterii. Pak samozřejmě nemůže být korektně dobíjena.
Ak je bateria rovnakych parametrov, je nutna registracia. Ak je inych parametrov, je nutne okrem registracie aj prekodovanie na ine parametre (ina kapacita a iny typ).
Inzinieri s BMW to v E60 trochu prehnali s tym power managementom - robi to skuvene problemy a niekedy nevypatratelne.
Cely problem je v IBS senzore, co je vlastny maly "pocitac". Pocita dokladne vsetko co ide do baterie a von z baterie a co naviac, cim dalej (a cim je starsia), tym sa k nej sprava stale inac......
Tak ako ku cloveku - ked je dieta, starostlivost je ina a ked je stary na lozku, tak isto ina.... (vacsinou nanho seru v dome dochodcov).
Asi moc pritiahnute za vlasy, ale len pre priklad. Jednoducho ak vymenu baterie nezaregistrujes, auto sa k nej sprava ako ku starej a nie ako ku novej. To ju moze skor odpravit do vecnych lovist, a idea toho systemu je prave opacna - aby zila co najdlhsie....
Kurva kolko alchymie.....
Velakrat pomoze WDS, su tam velmi uzitocne popisy k tymto systemom. Odporucam citat vo volnom case)
