Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

ztráta nastavení hodin a datumu u E61

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Bobo Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 61
Registrován: čtv 29.11.2007 01:00
Bydliště: Jeneč, Praha -západ
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Bobo Člen Klubu »

Zdravím všechny, mám problém takový že každé ráno se mi přes noc smaže nastavení hodin a datum zůstane z předchozího dne. Vymaže se též okamžitá spotřeba. Myslel jsem si že baterie, kapacitu měla opravdu nižší, nicméně po výměně za novou baterii je situace stejná.
Druhý problém která nastal souběžně s tím i když spolu asi nesouvisí samovolně se mi občas otevřou zadní dveře - jen sklo, mám toura. Pokud vím zadní okno se nedá otevřít jinak než manuálně, tlačítko v autě nebo na klíči otvírá přece jenom celé dveře, nebo se pletu ?
Za každou radu budu vděčný..
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#2 Příspěvek od airbone »

dufam ze si si vymenu baterie dal zaregistrovat, inac pojde skoro do haja....
skus si skontrolovat MPM modul, IBS (diagnostika).
Strata casu moze suvisiet aj s napajanim budikov
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#3 Příspěvek od airbone »

takze oprava:
strata casu suvisi s vypadkom napajania budikov ktore udrzuju cas

Tu mas presne detaily co a ako:

Symptoms:
The time and date in the instrument cluster and in the Central Information Display are lost.
The fault code memory entry ”instrument cluster: power supply switched off” is stored in the instrument cluster.
Cause:
The fault code memory entry does not indicate a defect in the instrument cluster or in the power supply of the instrument cluster, rather only disconnection of the power supply of the instrument cluster by the KGM: reset or cut off terminal 30g-f.
Reset or cutoff of terminal 30g-f is due to a fault in the vehicle: too many wakings with terminal R Off, closed-circuit current fault, sleeping inhibited, reaching the starting capability limit.
Procedure:
If there is an impairment (e.g. time was lost; see above symptoms), the test module 'Energy diagnosis' helps in finding the cause of the problem in the vehicle energy system: run the test module.
If the vehicle had a breakdown due to a flat battery despite the reset or cutoff of terminal 30g-f, it is usually the case that the control units supplied via this terminal are not the likely cause.
Bobo Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 61
Registrován: čtv 29.11.2007 01:00
Bydliště: Jeneč, Praha -západ
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Bobo Člen Klubu »

jak zaregistruji tu baterii ? včera jsem ji vyměnil
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#5 Příspěvek od sedyvlk6 »

Bobo píše:jak zaregistruji tu baterii ? včera jsem ji vyměnil
Přes diagnostiku
Bobo Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 61
Registrován: čtv 29.11.2007 01:00
Bydliště: Jeneč, Praha -západ
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Bobo Člen Klubu »

znáte někoho v okolí Praha 6, stodůlky , Řepy . Lužiny ? Ale přijedu snad asi kamkoliv...
rawen
Registrovaný
Příspěvky: 262
Registrován: čtv 14.12.2006 01:00
Bydliště: Praha 5

#7 Příspěvek od rawen »

Já bych mohl a shodou okolností jedu dnes do stodůlek....731465853
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#8 Příspěvek od Teddy »

Jak moc žhavý je to s tou registrací baterie? Mě odešla před 3 lety. Coby neznalec jsem tam koupil tu nejlevnější mrd...ku za asi 2 tis., co měla stejnou kapacitu. Nic jsem neregistroval a je tam už 3 roky
Uživatelský avatar
Andre
Registrovaný
Příspěvky: 364
Registrován: sob 13.12.2003 01:00
Bydliště: Ostrava

#9 Příspěvek od Andre »

Taky by me zajimalo zda je ta registrace nove baterie opravdu nutna.
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#10 Příspěvek od sedyvlk6 »

Andre píše:Taky by me zajimalo zda je ta registrace nove baterie opravdu nutna.
Je o tom nepochybuj
rawen
Registrovaný
Příspěvky: 262
Registrován: čtv 14.12.2006 01:00
Bydliště: Praha 5

#11 Příspěvek od rawen »

Pokud je použita baterie stejných parametrů, pak není registrace až tak důležitá. Problém je většinou v tom, že lidé koupí větší/menší kapacitu, nebo je zaregistrovaná AGM a koupí obyč. baterii. Pak samozřejmě nemůže být korektně dobíjena.
Diagnostika, Kódování, Elektrika, Retrofity, Díly 731465853
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#12 Příspěvek od Teddy »

V tomhle se moc nevyznam. Já jsem tam původně měl AGM a místo ní jsem tam dal obyč. Myslim si, že tohle neni tak hrozný, jako naopak. Ty AGM jsou mnohem citlivější na zacházení.
Jak jsem psal, ta moje je tam bez registrace už 3 roky a zatim dobrý. Už teď překonala moje očekávání. :)
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO

#13 Příspěvek od airbone »

rawen píše:Pokud je použita baterie stejných parametrů, pak není registrace až tak důležitá. Problém je většinou v tom, že lidé koupí větší/menší kapacitu, nebo je zaregistrovaná AGM a koupí obyč. baterii. Pak samozřejmě nemůže být korektně dobíjena.
To co pises je blbost.
Ak je bateria rovnakych parametrov, je nutna registracia. Ak je inych parametrov, je nutne okrem registracie aj prekodovanie na ine parametre (ina kapacita a iny typ).
Inzinieri s BMW to v E60 trochu prehnali s tym power managementom - robi to skuvene problemy a niekedy nevypatratelne.
Cely problem je v IBS senzore, co je vlastny maly "pocitac". Pocita dokladne vsetko co ide do baterie a von z baterie a co naviac, cim dalej (a cim je starsia), tym sa k nej sprava stale inac......
Tak ako ku cloveku - ked je dieta, starostlivost je ina a ked je stary na lozku, tak isto ina.... (vacsinou nanho seru v dome dochodcov).
Asi moc pritiahnute za vlasy, ale len pre priklad. Jednoducho ak vymenu baterie nezaregistrujes, auto sa k nej sprava ako ku starej a nie ako ku novej. To ju moze skor odpravit do vecnych lovist, a idea toho systemu je prave opacna - aby zila co najdlhsie....
Kurva kolko alchymie.....
Velakrat pomoze WDS, su tam velmi uzitocne popisy k tymto systemom. Odporucam citat vo volnom case :))
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#14 Příspěvek od sedyvlk6 »

airbone píše:
rawen píše:Pokud je použita baterie stejných parametrů, pak není registrace až tak důležitá. Problém je většinou v tom, že lidé koupí větší/menší kapacitu, nebo je zaregistrovaná AGM a koupí obyč. baterii. Pak samozřejmě nemůže být korektně dobíjena.
To co pises je blbost.
Ak je bateria rovnakych parametrov, je nutna registracia. Ak je inych parametrov, je nutne okrem registracie aj prekodovanie na ine parametre (ina kapacita a iny typ).
Inzinieri s BMW to v E60 trochu prehnali s tym power managementom - robi to skuvene problemy a niekedy nevypatratelne.
Cely problem je v IBS senzore, co je vlastny maly "pocitac". Pocita dokladne vsetko co ide do baterie a von z baterie a co naviac, cim dalej (a cim je starsia), tym sa k nej sprava stale inac......
Tak ako ku cloveku - ked je dieta, starostlivost je ina a ked je stary na lozku, tak isto ina.... (vacsinou nanho seru v dome dochodcov).
Asi moc pritiahnute za vlasy, ale len pre priklad. Jednoducho ak vymenu baterie nezaregistrujes, auto sa k nej sprava ako ku starej a nie ako ku novej. To ju moze skor odpravit do vecnych lovist, a idea toho systemu je prave opacna - aby zila co najdlhsie....
Kurva kolko alchymie.....
Velakrat pomoze WDS, su tam velmi uzitocne popisy k tymto systemom. Odporucam citat vo volnom case :))
Svatá pravda :D
Odpovědět