JaraX píše:tydle auta potřebujou pravidelný servis, minimálně 2x ročně kontrolu v servisu, pokud todle lidi nedělaj tak se nesmí divit.
Myslíš, že je v pořádku házet chyby konstruktérů na majitele aut? Kde se prosimtě v manuálu dočtu, že mam jezdit 2x ročně do servisu? Minimálně je to nebetyčná blbost z toho důvodu, že někdo za půl roku najezdí 4 tis. a někdo 40 tis.
Vim, že autům rozumíš a BMW máš rád. Jsi jeden z mála lidí, kterým bych svý auto svěřil, ale přemejšlej, než zase něco takovýho napíšeš.
U většiny ostatních aut je prostě teploměr a podle toho člověk pozná jestli se mu to správně ohřívá. Navíc se mi u jiný značky ještě nestalo, že bych každej rok (cca co 40 tis.) musel dávat nový termostaty.
Všichni hlásaj, jak je to auto chytrý.... JE, o tom žádná, ale kterej blbec sakra vymyslel, že se auto neozve, když nefungujou základní věci? Proč nevyskočí varovná hláška, když ŘJ ví, že se nespouští regenerace? Proč se to neozve, když to třeba během co já vim třeba 500 km nedosáhne provozní teploty? atd. atd.
Je to jako by majitelé BMW byli pasováni do bandy tupců, kteří o stavu auta nepotřebujou nic vědět, protože tomu stejně nerozumí. No a že se může zničit třeba filtr za 50 tis? To je přece jedno ne? Majitel koupí novej a alespoň bude kšeft.
Co bude dál? Zmizí kontrolky na olej? Když ho bude málo, tak se zadře motor a alespoň se prodá další auto ne?
Fakt mě ten trend sere! a pak se ještě dočtu, že je to auto tak chytrý, že když ho nevezmu co půl roku do servisu, tak jsem lempl.
Žádný auto se neřídí tak dobře jako BMW, ale stojí ty problémy ještě za to? Kde je ta hranice?
Kdo to dočetl až sem, tak má muj obdiv.
