
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Rada tříkolkáři
Můžete mi popsat prosím věci na tomto (špatném) obrázku? Pomůže mi to totiž k řešení mého problému se startováním. Už mi jde totiž hlava kolem ze všech těch příspěvků zde, EWS a imobilizer a čipy a klíče a já se v tom prostě nevyznám, jsem kytarista
Děkuji

- Přílohy
-
- Můžete mi popsat prosím věci na tomto (špatném) obrázku? Pomůže mi to totiž k řešení mého problému se startováním. Už mi jde totiž hlava kolem ze všech těch příspěvků zde, EWS a imobilizer a čipy a klíče a já se v tom prostě nevyznám, jsem kytarista :-) D
- 2014-11-09 15.32.36.jpg (159.21 KiB) Zobrazeno 2268 x
Mám problém, že se několikrát stalo, že nenastartuju, motor netočí, kontrolky svítí - nehasnou. Koupil jsem novou baterku a auto po třech dnech opět nenastartovalo. Pak další ráno aniž bych něco dělal auto normálně nastartovalo. Jezdim týden bez problému a včera opět nic. Už jsem tady sondoval všechny možný dotazy ( ohledně klíčků, jednotek a modulů a nevim čeho všeho ), takže jsem po tom pátral neboj, ale nevím si z ničeho rady. Včera jsem na tu EWS poklepal rukou a auto poté nastartovalo, takže myslím, že to bude tím.
Auto mi navštívila kuna, a jeden kabel byl překousaný (kabel u čidla ABS zřejmě ) takže elektrikář mi kabely prošel a nic dalšího nenašel. Starter byl zkoušen a točí.
Možná že to souvisí s výměnou baterky v klíčku, anžto ( a už jsem se tu na to ptal, ale bez odpovědi ) mi nefunguje zamykání dálkou na klíčku. Myslel jsem, že je to tou baterkou v klíčku a koupil novou, ale to nepomohlo. Zřejmě mi tedy odešel ten modul na dálku, který pouze odemyká. No jo, jenže díky tomu se mi nepodaří klíče zpárovat s autem, anžto se ten proces díky tomu nedokončí a laicky usuzuju, že tím pádem ten imobilizer to nepustí.
A já do toho auta už nechci cpát peníze, bo mam jiný věci, který musim řešit finančně, ale jezdit taky potřebuju.
Co se tý dálky týče, nejprve to nezamykalo po ujetí kratší vzdálenosti, ale pak to odešlo uplně a jen odemyká dveře a kufr, ale zamykat musim klíčkem přes kufr cca už půl roku.
Mám E39 520i 96 rok manual
Auto mi navštívila kuna, a jeden kabel byl překousaný (kabel u čidla ABS zřejmě ) takže elektrikář mi kabely prošel a nic dalšího nenašel. Starter byl zkoušen a točí.
Možná že to souvisí s výměnou baterky v klíčku, anžto ( a už jsem se tu na to ptal, ale bez odpovědi ) mi nefunguje zamykání dálkou na klíčku. Myslel jsem, že je to tou baterkou v klíčku a koupil novou, ale to nepomohlo. Zřejmě mi tedy odešel ten modul na dálku, který pouze odemyká. No jo, jenže díky tomu se mi nepodaří klíče zpárovat s autem, anžto se ten proces díky tomu nedokončí a laicky usuzuju, že tím pádem ten imobilizer to nepustí.
A já do toho auta už nechci cpát peníze, bo mam jiný věci, který musim řešit finančně, ale jezdit taky potřebuju.
Co se tý dálky týče, nejprve to nezamykalo po ujetí kratší vzdálenosti, ale pak to odešlo uplně a jen odemyká dveře a kufr, ale zamykat musim klíčkem přes kufr cca už půl roku.
Mám E39 520i 96 rok manual
ok, díky moc, někde jsem tu o tom četl, že tam mají nějakou speciální pájku, pořeším to. Notabene mě teď napadá, jestli nejni stejný problém na modulu dálky, anžto nefunguje to zamykání, ale odemykání ano. Nevíte ještě náhodou, kde se ten modul u tohoto auta nachází? Já myslim, že za přihrádkou u spolujedce, ale nevím to přesně.
Tak jsem to dnes v práci nechal propájet, ale čertužel se nepodařilo propájet všechny kontakty, anžto to prý nějak bralo teplo, na těch silnějších spojích. Auto opět po chvilce nenastartovalo, ale když jsem držel klíček ve startovací poloze a zkusil hejbat tim konetorem, tak to v určitý poloze začlo startovat. Notabene zítra jsem domluven na Andělu v servisu mobilů, že se pokusí mi to propájet, anžto tam pájky mají. Ještě prostříknu ten zásuvkový konetor kontaktolem a uvidím. Nicméně jsem rád, že jsem si potvrdil, v čem ta závada je a děkuji ostatním za rady. Díky.
Momentálně tápu, hledám, zkouším. Konektor je propájen a kontakty jsem prostříknul. Zapojil jsem to zpět a auto nenastartovalo. Poté jsme (při držení klíčku ve startovací poloze ) zahejbali ještě s tim bílym konektorem co je nalevo vedle tý EWS jednotky a pak to 10x nastartovalo. Po každém startu jsem slyšel, že v EWS jednotce po chvilce lehce klaplo, takže podezření na relé jsem zamítnul, ikdyž to budu dál pozorovat, ale nechci jak idiot při každym startu poslouchat, jestli cvaklo relé. Nicméně v sobotě za světla se ještě koukneme na ten konektor vedle ( nevíte někdo, co to je? ). Už mi z toho hrabe a nechci to dávat do servisu, aby mi vyměnili tu jednotku a čaubambíno. A za pět startů to zase nepůjde. Je to pech.
Tak si rozdekluj vrchní a spodní plast za volantem a zkontroluj vedení od kroužku ze spínačky (je to anténa pro příjem signálu z čipu klíče ) Měli by tam být 2 kabílky. Když na ně budeš mít podezření zkus na vyzkoušení napojit dva jiné nové kabely. Tyhle kabely vedou do EWS.
A vůbec, nějak nechápu to,že když už jedeš na Anděl do mobilů, proč radši nesjedeš kousek za Knížecí přímo za doktorem všeho okolo EWS,klíčů atd. "Fx" ... Pokud se někam nepřesunul.
A vůbec, nějak nechápu to,že když už jedeš na Anděl do mobilů, proč radši nesjedeš kousek za Knížecí přímo za doktorem všeho okolo EWS,klíčů atd. "Fx" ... Pokud se někam nepřesunul.
Tak a je to. Po tejdnu čekání v autorizovaném servisu, kdy jsem jim ukázal v čem je problém ( ale zřejmě nemají rádi chytráky ) mi bylo sděleno, že opravdu bude zřejmě v háji ta EWS jednotka, protože to ukázala diagnostika ( za kterou jsem pěkně pěkně zaplatil 15 stovek ) No a problém se tedy nevyřešil. Nicméně prý cena opravy by se pohybovala mezi 8 až 10 000,-
Takže auto jsem hezky naposledy nastartoval a zaparkoval před barákem, kde si bude muset přečkat zimu, možná i déle. A pokud ho někdo koupí třeba na díly, tak ať. Bylo mi řečeno, že nestačí jen vyměnit jednotku, ale i klíček, spínačku a ještě nevim už přesně co. Ale momentálně se mi to vůbec nevyplatí řešit. Takže auto půjde do světa. Díky všem za rady.
Takže auto jsem hezky naposledy nastartoval a zaparkoval před barákem, kde si bude muset přečkat zimu, možná i déle. A pokud ho někdo koupí třeba na díly, tak ať. Bylo mi řečeno, že nestačí jen vyměnit jednotku, ale i klíček, spínačku a ještě nevim už přesně co. Ale momentálně se mi to vůbec nevyplatí řešit. Takže auto půjde do světa. Díky všem za rady.
