mám 530i M54 motor 170kw a před 2 měsíci jsem dolíval 2l Castrolu 5W-30 a znovu mi to hlasí ať doliju 1l oleje.. Je to normální ?! Lije tam někdo stejný olej nebo mám zkusit hustší olej 5W-40 ? Protože už na to nemám nervy
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Opětovné dolévání oleje 530i E60
Zdravím všechny,
mám 530i M54 motor 170kw a před 2 měsíci jsem dolíval 2l Castrolu 5W-30 a znovu mi to hlasí ať doliju 1l oleje.. Je to normální ?! Lije tam někdo stejný olej nebo mám zkusit hustší olej 5W-40 ? Protože už na to nemám nervy
. Mám najeté 258 xxx. A jezdím s tím většinou každý den. Pod autem skvrny nejsou tak může mi někdo říct kde se ten olej ztrácí ? Kde může být chyba.. Díky za rady.
mám 530i M54 motor 170kw a před 2 měsíci jsem dolíval 2l Castrolu 5W-30 a znovu mi to hlasí ať doliju 1l oleje.. Je to normální ?! Lije tam někdo stejný olej nebo mám zkusit hustší olej 5W-40 ? Protože už na to nemám nervy
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Klubové ID: 3968
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj olej to s určitostí papa,,tedy pokud nikde nic neteče..spočítej si kolik oleje naliješ na jaký km nájezd a podle toho se rozhodni,,bud prodej auto,,nebo olej dolívej a neřeš to,,pak je cesta bud středná opravy hlava gufírka ventilů,,ale i to nemusí pomoci,,protože to muže jít přes kroužkyDanek55 píše:Zdravím všechny,
mám 530i M54 motor 170kw a před 2 měsíci jsem dolíval 2l Castrolu 5W-30 a znovu mi to hlasí ať doliju 1l oleje.. Je to normální ?! Lije tam někdo stejný olej nebo mám zkusit hustší olej 5W-40 ? Protože už na to nemám nervy. Mám najeté 258 xxx. A jezdím s tím většinou každý den. Pod autem skvrny nejsou tak může mi někdo říct kde se ten olej ztrácí ? Kde může být chyba.. Díky za rady.
tedy vana dolů písty ven a kroužkovat,,upřimně pokud už by ses rozhodl pro variantu hlava a gufirka,,tak je lepe to udelat naraz..toš asi tak
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1860
- Kontaktovat uživatele:
M54 žere olej, v pohodě jsou cca 3l na 10000km
Do M54 nepatří 5w30!
A to ne, že jako možná za nějakých podmínek by tam mohl být, on tam prostě nemá co dělát!
Tento lehkoběžný olej vyvinutý na Long life prostě nedá teploty, v kterých se ten motor běžně provozuje, přehřívá se carbonuje nemaže.
Ale lijte si tam co chcete až se ozvou šálky na klice, tak už je pozdě.
Do M54 nepatří 5w30!
A to ne, že jako možná za nějakých podmínek by tam mohl být, on tam prostě nemá co dělát!
Tento lehkoběžný olej vyvinutý na Long life prostě nedá teploty, v kterých se ten motor běžně provozuje, přehřívá se carbonuje nemaže.
Ale lijte si tam co chcete až se ozvou šálky na klice, tak už je pozdě.
Já mám dojem, že jsi oleje prodával, ale tohle není správná informace. Olej, specifikace BMW 0W-30 je ACEA A3/B3. Lehkoběžný oleje jsou A1/B1Bratn píše:...Tento lehkoběžný olej vyvinutý na Long life...
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 4047
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
taky hlasuju za 5w-40
v m4Zlikovi mám N52 (a tyka ukazatel těploty woleje) a dyž mu dávám za uši, tak bežně a trvale ukazuje 115-117 st C... což je na 5w-30 fakt krapet moc...
5w-40 liju i do služebního 3er (N53 - tam ukazatel těploty woleje není, nemám ani velký BC, takže skutečnou těplotu woleje netuším) a tam přechod z 5w-30 na 5w-40 měl ještě jeden velký přínos - téměř úplně zmizely nemocpěkné mechanické zvuky z motoru (zvonění řetězu a ventilů)
u N52 jsem při přechodu z 5w30 na 5w-40 nezaznamenal žádnou změnu zvukového projevu (zklidnění)
v m4Zlikovi mám N52 (a tyka ukazatel těploty woleje) a dyž mu dávám za uši, tak bežně a trvale ukazuje 115-117 st C... což je na 5w-30 fakt krapet moc...
5w-40 liju i do služebního 3er (N53 - tam ukazatel těploty woleje není, nemám ani velký BC, takže skutečnou těplotu woleje netuším) a tam přechod z 5w-30 na 5w-40 měl ještě jeden velký přínos - téměř úplně zmizely nemocpěkné mechanické zvuky z motoru (zvonění řetězu a ventilů)
u N52 jsem při přechodu z 5w30 na 5w-40 nezaznamenal žádnou změnu zvukového projevu (zklidnění)
-
starML
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2456
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
A co tohle pro N53?
http://www.oleje-pema.cz/motorovy-olej- ... 25263.html
http://www.oleje-pema.cz/motorovy-olej- ... 25263.html
-
starML
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2456
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Dnes koupeno CFS 5w40 NT http://www.millersoils.cz/cfs-5w40-nt?c=191 

