Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
po vymene opet problem s filtrem dpf
Taky jsem si myslel, že to nepoznam. Pak jsem dal auto dohromady a první regenerace mě skoro vyděsila co se to děje. Hrubej zvuk, pokuřovalo to a hůř to reagovalo na plyn. Zkusil jsem přidat plyn a zmizelo to. V tu chvíli mi ale došlo, že to byla ta kýžená regenerace a já blbec jí přerušil. Za chvilku se ale spustila zase a dokončila se řádně.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Pokud je regenerace aktivni, VZDY se prerusi pokud je pozadavek na vykon, protoze ma kvuli bezpecnosti vetsi prioritu. Po par sekundach pri klidne jizde se opet aktivuje. Pri regeneraci je nejlepsi jet na co nejmene plynu, kdyz se na to divam tak i male pridani plynu navic mi snizi teplotu, coz je nezadouci. Jenze je tu i male ale. Pokud behem regenerace vzroste tlak nad maximalni mez, regenerace se prerusi z bezpecnostnich duvodu, protoze Vam auto nenechaji shoret a uz se automaticky nikdy nezaktivuje. Vypne se i pri vynuceni. Na tento problem maji nekteri sve metody, jini vymontovavaji filtr a dalsi jej vymlati. Proti gustu...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno/Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Teta z Germanie ma Eckovy Mercedes v nafte bile barvy v kombi, tam to poznas na zadnim viku kufru, ze bezela regenerace pdf

Tak reklamuj praci, jako zakaznik muzes a mas sve prava. Ja jsem se, se spatnyma mechanikama taky nechal napalit, ted bych to normalne reklamoval. 15tis se bezne na ulici nevali. A pokud to byla nejaka sit autoservisu tak i dal do televize




Tak reklamuj praci, jako zakaznik muzes a mas sve prava. Ja jsem se, se spatnyma mechanikama taky nechal napalit, ted bych to normalne reklamoval. 15tis se bezne na ulici nevali. A pokud to byla nejaka sit autoservisu tak i dal do televize

Asi to tu už bylo několikrát řečeno ,ale nedá mi to. Problémy s DPF jsou ve valné většině případů pouze důsledek jiného problému , buď motoru nebo samotného uživatele vozu. Nejvíce problémů způsobuje nevhodné používání vozidla vybaveného DPF tj. jízdy na krátké trasy a s tím související nemožnost spuštění nebo dokončení regenerace. Dále použití nevhodného motorového oleje,který není určen do motorů s DPF a obsahuje aditiva ,které při spalování vytváří popel,který se usazuje v DPF a zaplňuje ho. Rozdíl mezi sazemi a popelem je si každému jasný - saze shoří,popel ne. A potom ignorování nějaké závady motoru - hlavně problémy s termostaty-nedostatečně ohřívání motoru,problémy se žhavením,vstřikovači, EGR,i odstranění výřivých klapek atd. všechny tyto problémy mohou velmi zkracovat životnost DPF. Takže při správné údržbě vozidla a motoru ,včasné diagnostice závad není problém aby DPF filtr vydržel klidně přes 400.000 km !! Taková auta jsem viděl a opravdu je tam DPF původní a bez problému funkční.
Jo jo, někteří mochoši jsou kapitola sama pro sebe. Kdysi dávno jsem taky u jednoho podobnýho byl. Motor cukal a měl kovovej zvuk. Mechoš otevřel haubnu, poslechnul, kouknul, že se kouří z pod hlavy kolem vejfuku.... zase to hned zavřel a vypálil, že motor je totálně odepsanej. Prej mi praskla hlava, propálil se píst a já nevim co všechno. Cestou od mechoše domu odpadla pecka ze svíčky a auto vesele roky jezdilo dál.
Nejvíc jsem se smál, když jsem druhej den jel ráno do práce a vrátnej když mi otevíral, tak mi říká... "dobrý den, koukam, že pecku ze svíčky jste už vyčistil".
Poznal to asi na 50 metrů. Manželka pro mě přijela a stála na firemnim parkovišti asi 50 m od vrátnice.
Nejvíc jsem se smál, když jsem druhej den jel ráno do práce a vrátnej když mi otevíral, tak mi říká... "dobrý den, koukam, že pecku ze svíčky jste už vyčistil".
Poznal to asi na 50 metrů. Manželka pro mě přijela a stála na firemnim parkovišti asi 50 m od vrátnice.