Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

bmw e60 530i (170kw) chip

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
bmw530
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: ned 02.06.2013 00:00

#1 Příspěvek od bmw530 »

Čau,

nemáte někdo zkušenosti s chipem na motorizaci bmw e60 530i (170kw)?

díky za info
E30STORM
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 05.08.2010 00:00
Bydliště: Ostrava CITY

#2 Příspěvek od E30STORM »

Přidávám se k dotazu .
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#3 Příspěvek od Filozof »

není to stejnej motor co byl v e39 530i 170kw mám pocit že ano.

Chip ? :lol:

pokud chceš koně musíš upravit celej motor komplet pak to něco dá na čisté atmosféře. Ale nebude to za pár tisíc.

530i není nafta kde to nažene 20KW hned po úpravě SW.
Tady s bídou pár KW tedy v reálu sotva postřehne člověk změnu.

Chip neboli úprava map se dělá až po úpravě celého motoru, to pak má smysl.

stejně nejlepší čip je prodat a koupit 545-550i. 8)
bmw530
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: ned 02.06.2013 00:00

#4 Příspěvek od bmw530 »

určitě si nepředstavuju změnu jak u naftové motorizace:-)

každopádně co jsem se dočetl tak výkon pujde o 14kw a krouťák o 25nm výš.. Což si myslím, že u benzínu půjde poznat a u 6ti válcové verze určitě:-) bavil jsem se o tom přímo z borcem co to chipuje a říkal, že to nebudou vyhozený peníze, každopádně v pondělí jsem s ním domluvenej a jedu na chip :-) do motorizace 545i se mi určitě nechce, když si to veme ve městě 18L
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Pazdi »

tak pokud ti borec, co to chipuje řekl, že to nebudou vyhozený peníze, a že to poznáš při každé jízdě, tak měl asi ten borec pravdu... :roll:
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#6 Příspěvek od Filozof »

doporučuji si nechat bud změřit výkon před a po at vidíš rozdíl těch pár KW pokud to dá.

Nebo si sám změř zrychlení 0-200km/h a paks čipem. Uvidíš zda to pomohlo. Třeba to bude o 0,6s nebo sekundu rychlejší ale jde o to zda to poznáš pak v provozu.

To zrychlení určitě měř pomocí aplikace androidu at vidíš rozdíl.A měření na stejné silnici a za stejných podmínek několikrát zopakuj. Pak si to samé dej s čipem. uvidíš sám.

0-100km/h pochybuji že bude větší rozdíl kterej bys poznal. :)
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#7 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Na tak pak dej vědět dojmy a výsledky měření na brzdě. Skoro mě víc zajímá stav PŘED v jakým velkým jsou koně stádu po těch letech. :)

Něco je teď zas tady: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=140702
maxmin
Registrovaný
Příspěvky: 414
Registrován: sob 27.01.2007 01:00

#8 Příspěvek od maxmin »

S tou spotřebou bych to u 545 neviděl až tak strašně!
Já dovážel svou z německa a jel jsem za bráchovou e39 530i stejnou rychlostí asi 1200km. Já měl spotřebu 9,4l a on kolem 10l, obojí automat. Ale jeli jsme relativně klidně, půlku cesty 130-160, druhou půlku už jen kolem 120. Po městě si 545 vezme o dost více než 530, ale na dálky PŘI STEJNÉM tempu a využívání výkonu možná i méně! Teď ji mám přestavěnou na LPG, žere mi kolem 15l lpg real, ale nijak se neomezuju a výkon si užívám :-)
Pokud máš možnost vyměnit, tak do toho jdi. Hlavně s dynamic drive, to je pak úplně něco jiného!
bmw530
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: ned 02.06.2013 00:00

#9 Příspěvek od bmw530 »

chip nakonec bude zitra, dnes nemel cas :)
mam vyzkousenej jeden kopec kolik dam dam maximalku :)
na brzdu bych musel priplatit 2000kc a to jeste nejsem rozhodlej jestli do toho pujdu :(
bmw530
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: ned 02.06.2013 00:00

#10 Příspěvek od bmw530 »

maxmin píše:S tou spotřebou bych to u 545 neviděl až tak strašně!
Já dovážel svou z německa a jel jsem za bráchovou e39 530i stejnou rychlostí asi 1200km. Já měl spotřebu 9,4l a on kolem 10l, obojí automat. Ale jeli jsme relativně klidně, půlku cesty 130-160, druhou půlku už jen kolem 120. Po městě si 545 vezme o dost více než 530, ale na dálky PŘI STEJNÉM tempu a využívání výkonu možná i méně! Teď ji mám přestavěnou na LPG, žere mi kolem 15l lpg real, ale nijak se neomezuju a výkon si užívám :-)
Pokud máš možnost vyměnit, tak do toho jdi. Hlavně s dynamic drive, to je pak úplně něco jiného!
jasny na dalku mozna i miin.. plyn je asi dobra volba u takove motorizace..
ja spis jezdim po meste , takze me se to asi moc nevyplati :)
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#11 Příspěvek od Perunwit »

bmw530 píše:chip nakonec bude zitra, dnes nemel cas :)
mam vyzkousenej jeden kopec kolik dam dam maximalku :)
na brzdu bych musel priplatit 2000kc a to jeste nejsem rozhodlej jestli do toho pujdu :(
to jako chceš říct, že si jdeš dělat výkonové úpravy na motoru, za které zaplatíš a nenecháš si změřit výkon před/po? chlape prober se...
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Pazdi »

Perunwit viz jeho předchozí příspěvek: ...bavil jsem se o tom přímo z borcem co to chipuje a říkal, že to nebudou vyhozený peníze...
_milan_
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: sob 25.12.2010 01:00
Bydliště: HRUŠOVANY

#13 Příspěvek od _milan_ »

už kvůli tomu že 3,0i 170kw od výroby nedosahuje těch psaných 170kw,bych to nechal odbrzdit před... s tou atmosférou budeš rád když se čipem dostaneš na seriovej psanej výkon nebo 3kw přes... tím pádem to zbytečný není a rozdíl možná poznáš , ale určitě na brzdu , maš e60 a nemáš dvojec na brzdu ? :D jinak v brně brzdí za 1000kč ;)
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#14 Příspěvek od Filozof »

Jestli někdo pozná rozdíl 3KW tak to bych moc rád viděl.

rozdíl 10-15KW možná ano ale rozhodně ne 3-4kw. to je uplnej prd u auta se 170kw.

pozná to možná tak u trabantu nebo škoda 120 kde je to deset procent výkonu. :lol:

Pokud chce skutečně upravit motor tak at si koupí DBILAS Vačku a DBILAS sání 6ti klapku komplet sníží hlavu apod. Pak může nechat upravit mapy cca dalších 15tis kč.

Pak to má smysl a třeba se na cca 200-210kw dostane ale kolik to bude stát ? možná 100k klidně i více....a to jsme jen u motoru. Co brzdy a další.

proto je lepší 545i kde je hned 333koní a jede to uplně jinak.
Uživatelský avatar
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: pon 16.04.2012 00:00

#15 Příspěvek od ada540i »

Podle mě to Milan nemyslel tak, že bude mít nárůst 3kW, ale o 3kW víc než píšou. Teď jde o to kolik má to auto teď.
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
_milan_
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: sob 25.12.2010 01:00
Bydliště: HRUŠOVANY

#16 Příspěvek od _milan_ »

ada540i píše:Podle mě to Milan nemyslel tak, že bude mít nárůst 3kW, ale o 3kW víc než píšou. Teď jde o to kolik má to auto teď.
přesně tak .. :)
bmw530
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: ned 02.06.2013 00:00

#17 Příspěvek od bmw530 »

Auto už mám po úpravě. Nárůst výkonu je určitě poznat, ale ne tak znatelný jak u dieselu:-).. Každopádně má auto znatelně vyšší sílu v nižších otáčkách, na brzdě jsem nebyl, protože týpkovi nejela..
bmw530
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: ned 02.06.2013 00:00

#18 Příspěvek od bmw530 »

_milan_ píše:už kvůli tomu že 3,0i 170kw od výroby nedosahuje těch psaných 170kw,bych to nechal odbrzdit před... s tou atmosférou budeš rád když se čipem dostaneš na seriovej psanej výkon nebo 3kw přes... tím pádem to zbytečný není a rozdíl možná poznáš , ale určitě na brzdu , maš e60 a nemáš dvojec na brzdu ? :D jinak v brně brzdí za 1000kč ;)
Na brzdu bych chtěl určitě zajed pro zajímavost:-)), máš na ně nějaký kontakt?

Díky
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#19 Příspěvek od Filozof »

to akorát upraví křivku kroutáku a výkonu pak to má charakter jako lokomotiva ale pro běžnou jízdu je to jistě lepší. Líp to bude tahat ale nahoře to nebude žádná hitparáda... možná pár KW víc to jistě nebude.

to vačka by stím udělala jiné zázraky...
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk

#20 Příspěvek od DaweTDS »

bmw530 píše:Auto už mám po úpravě. Nárůst výkonu je určitě poznat, ale ne tak znatelný jak u dieselu:-).. Každopádně má auto znatelně vyšší sílu v nižších otáčkách, na brzdě jsem nebyl, protože týpkovi nejela..
A co to zryychlení 0-200? měřils?
Odpovědět