Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
bmw e60 530i (170kw) chip
není to stejnej motor co byl v e39 530i 170kw mám pocit že ano.
Chip ?
pokud chceš koně musíš upravit celej motor komplet pak to něco dá na čisté atmosféře. Ale nebude to za pár tisíc.
530i není nafta kde to nažene 20KW hned po úpravě SW.
Tady s bídou pár KW tedy v reálu sotva postřehne člověk změnu.
Chip neboli úprava map se dělá až po úpravě celého motoru, to pak má smysl.
stejně nejlepší čip je prodat a koupit 545-550i.
Chip ?

pokud chceš koně musíš upravit celej motor komplet pak to něco dá na čisté atmosféře. Ale nebude to za pár tisíc.
530i není nafta kde to nažene 20KW hned po úpravě SW.
Tady s bídou pár KW tedy v reálu sotva postřehne člověk změnu.
Chip neboli úprava map se dělá až po úpravě celého motoru, to pak má smysl.
stejně nejlepší čip je prodat a koupit 545-550i.

určitě si nepředstavuju změnu jak u naftové motorizace:-)
každopádně co jsem se dočetl tak výkon pujde o 14kw a krouťák o 25nm výš.. Což si myslím, že u benzínu půjde poznat a u 6ti válcové verze určitě:-) bavil jsem se o tom přímo z borcem co to chipuje a říkal, že to nebudou vyhozený peníze, každopádně v pondělí jsem s ním domluvenej a jedu na chip
do motorizace 545i se mi určitě nechce, když si to veme ve městě 18L
každopádně co jsem se dočetl tak výkon pujde o 14kw a krouťák o 25nm výš.. Což si myslím, že u benzínu půjde poznat a u 6ti válcové verze určitě:-) bavil jsem se o tom přímo z borcem co to chipuje a říkal, že to nebudou vyhozený peníze, každopádně v pondělí jsem s ním domluvenej a jedu na chip

doporučuji si nechat bud změřit výkon před a po at vidíš rozdíl těch pár KW pokud to dá.
Nebo si sám změř zrychlení 0-200km/h a paks čipem. Uvidíš zda to pomohlo. Třeba to bude o 0,6s nebo sekundu rychlejší ale jde o to zda to poznáš pak v provozu.
To zrychlení určitě měř pomocí aplikace androidu at vidíš rozdíl.A měření na stejné silnici a za stejných podmínek několikrát zopakuj. Pak si to samé dej s čipem. uvidíš sám.
0-100km/h pochybuji že bude větší rozdíl kterej bys poznal.
Nebo si sám změř zrychlení 0-200km/h a paks čipem. Uvidíš zda to pomohlo. Třeba to bude o 0,6s nebo sekundu rychlejší ale jde o to zda to poznáš pak v provozu.
To zrychlení určitě měř pomocí aplikace androidu at vidíš rozdíl.A měření na stejné silnici a za stejných podmínek několikrát zopakuj. Pak si to samé dej s čipem. uvidíš sám.
0-100km/h pochybuji že bude větší rozdíl kterej bys poznal.

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Na tak pak dej vědět dojmy a výsledky měření na brzdě. Skoro mě víc zajímá stav PŘED v jakým velkým jsou koně stádu po těch letech. 
Něco je teď zas tady: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=140702

Něco je teď zas tady: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=140702
S tou spotřebou bych to u 545 neviděl až tak strašně!
Já dovážel svou z německa a jel jsem za bráchovou e39 530i stejnou rychlostí asi 1200km. Já měl spotřebu 9,4l a on kolem 10l, obojí automat. Ale jeli jsme relativně klidně, půlku cesty 130-160, druhou půlku už jen kolem 120. Po městě si 545 vezme o dost více než 530, ale na dálky PŘI STEJNÉM tempu a využívání výkonu možná i méně! Teď ji mám přestavěnou na LPG, žere mi kolem 15l lpg real, ale nijak se neomezuju a výkon si užívám
Pokud máš možnost vyměnit, tak do toho jdi. Hlavně s dynamic drive, to je pak úplně něco jiného!
Já dovážel svou z německa a jel jsem za bráchovou e39 530i stejnou rychlostí asi 1200km. Já měl spotřebu 9,4l a on kolem 10l, obojí automat. Ale jeli jsme relativně klidně, půlku cesty 130-160, druhou půlku už jen kolem 120. Po městě si 545 vezme o dost více než 530, ale na dálky PŘI STEJNÉM tempu a využívání výkonu možná i méně! Teď ji mám přestavěnou na LPG, žere mi kolem 15l lpg real, ale nijak se neomezuju a výkon si užívám

Pokud máš možnost vyměnit, tak do toho jdi. Hlavně s dynamic drive, to je pak úplně něco jiného!
jasny na dalku mozna i miin.. plyn je asi dobra volba u takove motorizace..maxmin píše:S tou spotřebou bych to u 545 neviděl až tak strašně!
Já dovážel svou z německa a jel jsem za bráchovou e39 530i stejnou rychlostí asi 1200km. Já měl spotřebu 9,4l a on kolem 10l, obojí automat. Ale jeli jsme relativně klidně, půlku cesty 130-160, druhou půlku už jen kolem 120. Po městě si 545 vezme o dost více než 530, ale na dálky PŘI STEJNÉM tempu a využívání výkonu možná i méně! Teď ji mám přestavěnou na LPG, žere mi kolem 15l lpg real, ale nijak se neomezuju a výkon si užívám
Pokud máš možnost vyměnit, tak do toho jdi. Hlavně s dynamic drive, to je pak úplně něco jiného!
ja spis jezdim po meste , takze me se to asi moc nevyplati

to jako chceš říct, že si jdeš dělat výkonové úpravy na motoru, za které zaplatíš a nenecháš si změřit výkon před/po? chlape prober se...bmw530 píše:chip nakonec bude zitra, dnes nemel cas![]()
mam vyzkousenej jeden kopec kolik dam dam maximalku![]()
na brzdu bych musel priplatit 2000kc a to jeste nejsem rozhodlej jestli do toho pujdu
už kvůli tomu že 3,0i 170kw od výroby nedosahuje těch psaných 170kw,bych to nechal odbrzdit před... s tou atmosférou budeš rád když se čipem dostaneš na seriovej psanej výkon nebo 3kw přes... tím pádem to zbytečný není a rozdíl možná poznáš , ale určitě na brzdu , maš e60 a nemáš dvojec na brzdu ?
jinak v brně brzdí za 1000kč 


Jestli někdo pozná rozdíl 3KW tak to bych moc rád viděl.
rozdíl 10-15KW možná ano ale rozhodně ne 3-4kw. to je uplnej prd u auta se 170kw.
pozná to možná tak u trabantu nebo škoda 120 kde je to deset procent výkonu.
Pokud chce skutečně upravit motor tak at si koupí DBILAS Vačku a DBILAS sání 6ti klapku komplet sníží hlavu apod. Pak může nechat upravit mapy cca dalších 15tis kč.
Pak to má smysl a třeba se na cca 200-210kw dostane ale kolik to bude stát ? možná 100k klidně i více....a to jsme jen u motoru. Co brzdy a další.
proto je lepší 545i kde je hned 333koní a jede to uplně jinak.
rozdíl 10-15KW možná ano ale rozhodně ne 3-4kw. to je uplnej prd u auta se 170kw.
pozná to možná tak u trabantu nebo škoda 120 kde je to deset procent výkonu.

Pokud chce skutečně upravit motor tak at si koupí DBILAS Vačku a DBILAS sání 6ti klapku komplet sníží hlavu apod. Pak může nechat upravit mapy cca dalších 15tis kč.
Pak to má smysl a třeba se na cca 200-210kw dostane ale kolik to bude stát ? možná 100k klidně i více....a to jsme jen u motoru. Co brzdy a další.
proto je lepší 545i kde je hned 333koní a jede to uplně jinak.
Podle mě to Milan nemyslel tak, že bude mít nárůst 3kW, ale o 3kW víc než píšou. Teď jde o to kolik má to auto teď.
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
Na brzdu bych chtěl určitě zajed pro zajímavost:-)), máš na ně nějaký kontakt?_milan_ píše:už kvůli tomu že 3,0i 170kw od výroby nedosahuje těch psaných 170kw,bych to nechal odbrzdit před... s tou atmosférou budeš rád když se čipem dostaneš na seriovej psanej výkon nebo 3kw přes... tím pádem to zbytečný není a rozdíl možná poznáš , ale určitě na brzdu , maš e60 a nemáš dvojec na brzdu ?jinak v brně brzdí za 1000kč
Díky