Myslim si ze pro lidi co zvazuji F10 je E65 totalne mimo misu. Ja bych se mozna te nafte ani tak moc nebranil. Pokud k tomu nejsou nejake osobni preference, tak jestli naftovy common rail nebo benzinovy primovstrik, pripadne oturbeny, ono to uz je nejspis prast jako uhod. Nejspis se vic proda ropaku, v tu chvili si myslim ze je vyssi sance sehnat pouzity agregat v lepsim stavu kdyby nekdy doslo na nejhorsi.
nedá mi to.... esli sem pochopil správně, tak zadavatel uvažuje o koupi NOVÉHO 5er (ne ojetinu) s R6, je to tak?
asi takle - mám N53 v 3er (kombík, 4hrab, manuál) - a je to taktak bo to auto je
a) utlumené EUR5 (5er bude taky)
b) těžké jak kráva - 5er v trošku výbavě bude ještě těžší...
Takže imho se N53 (ač je to motoricky klasická R6 - čím blíž k omezovači, tím jede líp, akorát je hlučnější na volnoběh, ale zase žere "neuvěřitelně" málo... např. v porovnání s N52) bude ve 5er zbytečně "trápit"
Pokud Ti nevadí kurwítko (mně jo) tak bych šel do N55
nebo potem zmíněné 8válce...
Jo ale HLAVNĚ - doporučuju rovnou s autem koupit prodlouženou záruku (aspoň 150tis km/6let) a máš klid
Pokud jde do nového BMW nebo dva tři roky zánovního možná bych zvažoval 530i nebo 530d.
Nevim jak je na tom poslední generace naftového motoru ale jezdí to levně a docela pěkně, pokud kupuji nové auto nafty bych se nebál za 3-5let to stejně prodá a koupí jiné a záruku by to mohlo vydržet.
Nebo pak 530i jede a žere taky rozumě.
Snejk a jarax už nějaké nové modely Fxx servisovali mohli by dát nějaké reference.
Případně dělá tady někdo v BMW nebo renocaru ? Myslím si že technici z dílny by mohli vyprávět co tam odchází.
Asi jsem to měl napsat hned na začátku - jedná se o koupi 3 až 4 letého auta s cca 100 000km (528i nebo 535i) - proto se ptám na výdrž těch motorů, nové bych neřešil ....
Cossie píše:Asi jsem to měl napsat hned na začátku - jedná se o koupi 3 až 4 letého auta s cca 100 000km (528i nebo 535i) - proto se ptám na výdrž těch motorů, nové bych neřešil ....
Ale díky moc za každou reakci
na každym autě budeš mít něco.. N53 je podle mě co se spolehlivost týče malinko horší než N55, ale u N55 zase nemáš klasickej R6 zvuk a turba.. jinak ta spotřeba nebude tak hrozná..
N20 je paradoxně při max. využívání výkonu malinko žravější oproti N53, ale při normálnim stylu jízdy, bude spotřeba ale nižší..
já bych se N55 nebál.. rozhodně lepší volba než N54.. spíš bych koukal kde auto jezdilo.. daleko lepší jsou dvou-tříletý dojetý leasingy se 150tkm než auto po nějaký teťě s 80tkm..
Cossie píše:Asi jsem to měl napsat hned na začátku - jedná se o koupi 3 až 4 letého auta s cca 100 000km (528i nebo 535i) - proto se ptám na výdrž těch motorů, nové bych neřešil ....
Ale díky moc za každou reakci
na každym autě budeš mít něco.. N53 je podle mě co se spolehlivost týče malinko horší než N55, ale u N55 zase nemáš klasickej R6 zvuk a turba.. jinak ta spotřeba nebude tak hrozná..
N20 je paradoxně při max. využívání výkonu malinko žravější oproti N53, ale při normálnim stylu jízdy, bude spotřeba ale nižší..
já bych se N55 nebál.. rozhodně lepší volba než N54.. spíš bych koukal kde auto jezdilo.. daleko lepší jsou dvou-tříletý dojetý leasingy se 150tkm než auto po nějaký teťě s 80tkm..
Prosim ta o com tu pises co sa tyka spolahlivosti N55? N53 je podla teba spolahlivostou malinko horsi nez N55? Odkial vies ako je jeden aj druhy motor spolahlivy? Mas nejake osobne skusenosti?
Motor N55 bol motor roka a neviem o tom ze by bol kazovy. Bola na neho zvolavacka co sa tyka vanosov, ale to nepokladam za zlu spolahlivost, kedze sa v ramci zvolavacej akcie vymenili a motor ide ako hodinky.. A dalsia vec je ze kolko ludi ma najazdene na tomto motore viac ako 150-200tis km? Asi velmi malo, takze o spolahlivosti tu este nemoze byt ani reci kedze do 150tis- 200tis sa nema co pokazit.