Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

F10 N53 a N55

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Cossie
Registrovaný
Příspěvky: 673
Registrován: ned 27.07.2008 00:00
Bydliště: Odolena Voda
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Cossie »

Předem se omlouvám pokud to tu někde už je, ale hledání mi bohužel moc nefunguje a nepodařilo se mi nic vytáhnout ....

Opravdu jsou na tom ty motory tak špatně, že nevydrží ani 200tkm bez větších problémů ??? 8O

Táta by si rád koupil poslední auto, ale celkem se bojim aby nešlápnul vedle .... naftu ne ...

Jinou alternativu se mi nedaří za F10 najít ....

Díky
ExBMW E39 530iA
Ex BMW E61 525d
ExBMW E39 528i
prase007
Registrovaný
Příspěvky: 1387
Registrován: stř 08.08.2007 00:00
Bydliště: kousek od Berouna ..

#2 Příspěvek od prase007 »

Když né naftu, tak osmivál :)
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#3 Příspěvek od Filozof »

750i e65 facelift v co nejvyšší výbavě. Dobrá alternativa. Může být i na LPG.

Nebo TOP 760Li e66. Ještě poctivé motory co něco vydrží. :wink: 8)
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od matiz »

Myslim si ze pro lidi co zvazuji F10 je E65 totalne mimo misu. Ja bych se mozna te nafte ani tak moc nebranil. Pokud k tomu nejsou nejake osobni preference, tak jestli naftovy common rail nebo benzinovy primovstrik, pripadne oturbeny, ono to uz je nejspis prast jako uhod. Nejspis se vic proda ropaku, v tu chvili si myslim ze je vyssi sance sehnat pouzity agregat v lepsim stavu kdyby nekdy doslo na nejhorsi.
Uživatelský avatar
Cossie
Registrovaný
Příspěvky: 673
Registrován: ned 27.07.2008 00:00
Bydliště: Odolena Voda
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Cossie »

7er ne, to je už zbytečný ... a oturbenej V8 taky ...

smutný, že už se dneska fakt nedá věřit ničemu :(
ExBMW E39 530iA
Ex BMW E61 525d
ExBMW E39 528i
skoda105s
Registrovaný
Příspěvky: 79
Registrován: stř 04.07.2012 00:00

#6 Příspěvek od skoda105s »

U toho benzinu V8 bude zajimave sledovat, jestli se jim u 450konove verze (N63B44O1) podarilo vychytat ty mouchy z te 408konove...
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#7 Příspěvek od pavproch »

nedá mi to.... esli sem pochopil správně, tak zadavatel uvažuje o koupi NOVÉHO 5er (ne ojetinu) s R6, je to tak?

asi takle - mám N53 v 3er (kombík, 4hrab, manuál) - a je to taktak bo to auto je

a) utlumené EUR5 (5er bude taky)
b) těžké jak kráva - 5er v trošku výbavě bude ještě těžší...

Takže imho se N53 (ač je to motoricky klasická R6 - čím blíž k omezovači, tím jede líp, akorát je hlučnější na volnoběh, ale zase žere "neuvěřitelně" málo... např. v porovnání s N52) bude ve 5er zbytečně "trápit"

Pokud Ti nevadí kurwítko (mně jo) tak bych šel do N55
nebo potem zmíněné 8válce...

Jo ale HLAVNĚ - doporučuju rovnou s autem koupit prodlouženou záruku (aspoň 150tis km/6let) a máš klid
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#8 Příspěvek od Filozof »

Souhlas co píše Pavproch.

Pokud jde do nového BMW nebo dva tři roky zánovního možná bych zvažoval 530i nebo 530d.

Nevim jak je na tom poslední generace naftového motoru ale jezdí to levně a docela pěkně, pokud kupuji nové auto nafty bych se nebál za 3-5let to stejně prodá a koupí jiné a záruku by to mohlo vydržet.

Nebo pak 530i jede a žere taky rozumě.

Snejk a jarax už nějaké nové modely Fxx servisovali mohli by dát nějaké reference.
Případně dělá tady někdo v BMW nebo renocaru ? Myslím si že technici z dílny by mohli vyprávět co tam odchází.

zajimavé porovnávání aut.

http://www.bmwheaven.com/database/compa ... it=Compare
Uživatelský avatar
Cossie
Registrovaný
Příspěvky: 673
Registrován: ned 27.07.2008 00:00
Bydliště: Odolena Voda
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Cossie »

Asi jsem to měl napsat hned na začátku - jedná se o koupi 3 až 4 letého auta s cca 100 000km (528i nebo 535i) - proto se ptám na výdrž těch motorů, nové bych neřešil ....

Ale díky moc za každou reakci :wink:
ExBMW E39 530iA
Ex BMW E61 525d
ExBMW E39 528i
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#10 Příspěvek od pavproch »

taxem to s tím novým autem pochopil blbě, no neva, třeba Ti moje postřehy k něčemu budou... držím palec při výběru
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Jendix »

Cossie píše:Asi jsem to měl napsat hned na začátku - jedná se o koupi 3 až 4 letého auta s cca 100 000km (528i nebo 535i) - proto se ptám na výdrž těch motorů, nové bych neřešil ....

Ale díky moc za každou reakci :wink:
na každym autě budeš mít něco.. N53 je podle mě co se spolehlivost týče malinko horší než N55, ale u N55 zase nemáš klasickej R6 zvuk a turba.. jinak ta spotřeba nebude tak hrozná..

N20 je paradoxně při max. využívání výkonu malinko žravější oproti N53, ale při normálnim stylu jízdy, bude spotřeba ale nižší..

já bych se N55 nebál.. rozhodně lepší volba než N54.. spíš bych koukal kde auto jezdilo.. daleko lepší jsou dvou-tříletý dojetý leasingy se 150tkm než auto po nějaký teťě s 80tkm..
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Jendix »

jinak ještě dodám.. osobně bych šáhnul spíš no naftě.. i když tady hromada lidí tvrdí že je to blbost.. u f10 a vejš je to nejlepší volba..
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#13 Příspěvek od Filozof »

nafta klidně ale 3litr. v žádném případě 2litr ty se nepovedly
A 3litru bych se nebál.

ta 535i nezní špatně jede to moc dobře už jen papírově má pěkné hodnoty.

Jde o to zda nemá nějaké slabiny.
bikemann
Registrovaný
Příspěvky: 7
Registrován: úte 28.02.2012 01:00

#14 Příspěvek od bikemann »

Jendix píše:
Cossie píše:Asi jsem to měl napsat hned na začátku - jedná se o koupi 3 až 4 letého auta s cca 100 000km (528i nebo 535i) - proto se ptám na výdrž těch motorů, nové bych neřešil ....

Ale díky moc za každou reakci :wink:
na každym autě budeš mít něco.. N53 je podle mě co se spolehlivost týče malinko horší než N55, ale u N55 zase nemáš klasickej R6 zvuk a turba.. jinak ta spotřeba nebude tak hrozná..

N20 je paradoxně při max. využívání výkonu malinko žravější oproti N53, ale při normálnim stylu jízdy, bude spotřeba ale nižší..

já bych se N55 nebál.. rozhodně lepší volba než N54.. spíš bych koukal kde auto jezdilo.. daleko lepší jsou dvou-tříletý dojetý leasingy se 150tkm než auto po nějaký teťě s 80tkm..
Prosim ta o com tu pises co sa tyka spolahlivosti N55? N53 je podla teba spolahlivostou malinko horsi nez N55? Odkial vies ako je jeden aj druhy motor spolahlivy? Mas nejake osobne skusenosti?
Motor N55 bol motor roka a neviem o tom ze by bol kazovy. Bola na neho zvolavacka co sa tyka vanosov, ale to nepokladam za zlu spolahlivost, kedze sa v ramci zvolavacej akcie vymenili a motor ide ako hodinky.. A dalsia vec je ze kolko ludi ma najazdene na tomto motore viac ako 150-200tis km? Asi velmi malo, takze o spolahlivosti tu este nemoze byt ani reci kedze do 150tis- 200tis sa nema co pokazit.
Odpovědět