Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e39 530d 1999 - skapalo za jazdy - vypis z INPA - vyriesene
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Tohle budou mít pravděpodobně jedině v BMW, ale nechci tě uvádět v omyl. Já to nikdy jinde nezkoušel objednávat. Samozřejmě ten typ relé bude dostupný někde jinde, ale dohledat to bude asi oříšek. Podobně jako konektory pro BMW vyrábí Fresnell a lze je dohledat na jejich webu za podstatně jiné částky. Na dodělávky výbavy je to ale dobré vědět.
Rele a poistky som vytiahol... poistky su ok a rele vyzera ok...
Ale uz som pisal do bmw TN, ze chcem objednat to rele...
Urcite vymenim tu riadiacku a dam vediet...
Hladam ten regulator B2262, ale nikde ho nevidim... musim dat dole sanie?
Este otazka na novy modul EWS bude fungovat moje DO na kluci? ci s EWS to nema nic? z klucov prehodim imobilizer ale co s DO?
Dakujem
Ale uz som pisal do bmw TN, ze chcem objednat to rele...
Urcite vymenim tu riadiacku a dam vediet...
Hladam ten regulator B2262, ale nikde ho nevidim... musim dat dole sanie?
Este otazka na novy modul EWS bude fungovat moje DO na kluci? ci s EWS to nema nic? z klucov prehodim imobilizer ale co s DO?
Dakujem
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Já už e39/530dA nemám, tak nedokážu posoudit jestli se tam dá bez sundání sání sáhnout a konektor X2262 od regulátoru B2262 odpojit a znovu zapojit. Ta "opičárna" s odpojením konektoru ale Tvůj problém s ŘJ motoru nevyřeší, napsal jsem to jen pro úplnost = nyní to není nutné. Protože jsem našel jen fotky se sundaným sáním, tak se na ně koukni tady:
http://imageshack.us/a/img28/3945/dsc3024o.jpg
http://imageshack.us/a/img841/7642/dsc3025a.jpg
http://imageshack.us/a/img560/3613/dsc3023l.jpg
http://cdn02.trixum.de/upload2/4000/388 ... 377fc5.jpg
Pokud přece jen budeš sundavat to sání, nezapomeň odpojit a potom zase zapojit 3-pólový konektor X2014 http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 102042.png , několika lidem se to už podařilo urvat. Když budeš mít dole to sání, tak si ho můžeš rovnou vyčistit od karbonů a rovnou vyčisti EGR ventil - to bude záslužná činnost.
EWS a dálkové ovládání uzamykání vozu jsou dva samostatné systémy a jejich části jsou součásti každého klíče. Jak funguje EWS a jak potom spárovat ten další klíč s autem se dočteš v odkazech kolegy Fx a ruza2:
http://bmwklub.eu/modules.php/modules.p ... ic&t=76097
http://www.bmwklub.eu/modules.php?name= ... ic&t=93220
http://imageshack.us/a/img28/3945/dsc3024o.jpg
http://imageshack.us/a/img841/7642/dsc3025a.jpg
http://imageshack.us/a/img560/3613/dsc3023l.jpg
http://cdn02.trixum.de/upload2/4000/388 ... 377fc5.jpg
Pokud přece jen budeš sundavat to sání, nezapomeň odpojit a potom zase zapojit 3-pólový konektor X2014 http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 102042.png , několika lidem se to už podařilo urvat. Když budeš mít dole to sání, tak si ho můžeš rovnou vyčistit od karbonů a rovnou vyčisti EGR ventil - to bude záslužná činnost.
EWS a dálkové ovládání uzamykání vozu jsou dva samostatné systémy a jejich části jsou součásti každého klíče. Jak funguje EWS a jak potom spárovat ten další klíč s autem se dočteš v odkazech kolegy Fx a ruza2:
http://bmwklub.eu/modules.php/modules.p ... ic&t=76097
http://www.bmwklub.eu/modules.php?name= ... ic&t=93220
tak aj ja pridám odpoveď, už som si čo to s e39 odskákal a aj StarML mi pomohol, ešte raz teda ďakujem
čo sa týka tlaku pre-supply, to čerpadlo má na klasickom manometri tlačiť 7-8 barov, ten tlak sa potom znižuje páve tým regulačným ventilom, ktorý škrtí odtok nafty do prepadu a tým udržuje stály tlak, v krajnom prípade, pri pomalom odchádzaní čerpadla udržuje tlak aby motor ešte išiel, preto podľa diagnostiky na čidle tlaku paliva nameria tých 3.6-3.8 baru
keď sa budeš hrabať v tých poistkách vymeň ich za nové, ja osobne som mal problém s neustálym resetovaním DDE v intervaloch 1-2 sekundy, pozrel som na poistky v bloku RJ (tie 30A) a boli na pohľad dobré avšak jedna nebola, multimeter to odhalil, tie kontaktné packy vedia zaoxidovať a potom to robí problémy, mne tam napr. striedavo kolísalo napatie od 8-17.5 V, čo už mohlo zničiť RJ, ale vydržala

čo sa týka tlaku pre-supply, to čerpadlo má na klasickom manometri tlačiť 7-8 barov, ten tlak sa potom znižuje páve tým regulačným ventilom, ktorý škrtí odtok nafty do prepadu a tým udržuje stály tlak, v krajnom prípade, pri pomalom odchádzaní čerpadla udržuje tlak aby motor ešte išiel, preto podľa diagnostiky na čidle tlaku paliva nameria tých 3.6-3.8 baru
keď sa budeš hrabať v tých poistkách vymeň ich za nové, ja osobne som mal problém s neustálym resetovaním DDE v intervaloch 1-2 sekundy, pozrel som na poistky v bloku RJ (tie 30A) a boli na pohľad dobré avšak jedna nebola, multimeter to odhalil, tie kontaktné packy vedia zaoxidovať a potom to robí problémy, mne tam napr. striedavo kolísalo napatie od 8-17.5 V, čo už mohlo zničiť RJ, ale vydržala