Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e39 530d 1999 - skapalo za jazdy - vypis z INPA - vyriesene

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
cajnik
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: stř 03.09.2014 00:00

#21 Příspěvek od cajnik »

Dakujem pani. Dnes pozriem aj to rele aj poistky. Ale otazka na vas. Tu na slovensku som na nete to rele nikde nenasiel. Cakat kym pride z ebay sa mi nechce. Skusim v mototechne este dnes. Alebo mam rovno kupit bmw? Len to mam 100km a neviem ci to maju bezne na sklade.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Tohle budou mít pravděpodobně jedině v BMW, ale nechci tě uvádět v omyl. Já to nikdy jinde nezkoušel objednávat. Samozřejmě ten typ relé bude dostupný někde jinde, ale dohledat to bude asi oříšek. Podobně jako konektory pro BMW vyrábí Fresnell a lze je dohledat na jejich webu za podstatně jiné částky. Na dodělávky výbavy je to ale dobré vědět.
cajnik
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: stř 03.09.2014 00:00

#23 Příspěvek od cajnik »

Rele a poistky som vytiahol... poistky su ok a rele vyzera ok...
Ale uz som pisal do bmw TN, ze chcem objednat to rele...
Urcite vymenim tu riadiacku a dam vediet...

Hladam ten regulator B2262, ale nikde ho nevidim... musim dat dole sanie?

Este otazka na novy modul EWS bude fungovat moje DO na kluci? ci s EWS to nema nic? z klucov prehodim imobilizer ale co s DO?

Dakujem
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#24 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Já už e39/530dA nemám, tak nedokážu posoudit jestli se tam dá bez sundání sání sáhnout a konektor X2262 od regulátoru B2262 odpojit a znovu zapojit. Ta "opičárna" s odpojením konektoru ale Tvůj problém s ŘJ motoru nevyřeší, napsal jsem to jen pro úplnost = nyní to není nutné. Protože jsem našel jen fotky se sundaným sáním, tak se na ně koukni tady:
http://imageshack.us/a/img28/3945/dsc3024o.jpg
http://imageshack.us/a/img841/7642/dsc3025a.jpg
http://imageshack.us/a/img560/3613/dsc3023l.jpg
http://cdn02.trixum.de/upload2/4000/388 ... 377fc5.jpg

Pokud přece jen budeš sundavat to sání, nezapomeň odpojit a potom zase zapojit 3-pólový konektor X2014 http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 102042.png , několika lidem se to už podařilo urvat. Když budeš mít dole to sání, tak si ho můžeš rovnou vyčistit od karbonů a rovnou vyčisti EGR ventil - to bude záslužná činnost.

EWS a dálkové ovládání uzamykání vozu jsou dva samostatné systémy a jejich části jsou součásti každého klíče. Jak funguje EWS a jak potom spárovat ten další klíč s autem se dočteš v odkazech kolegy Fx a ruza2:
http://bmwklub.eu/modules.php/modules.p ... ic&t=76097
http://www.bmwklub.eu/modules.php?name= ... ic&t=93220
cajnik
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: stř 03.09.2014 00:00

#25 Příspěvek od cajnik »

Dakujem za vycerpavajuce odpovede...
- sanie dam dole urcite.. chcem pozriet na virive klapky, ak tam este su dam ich prec..
- tak isto ked uz mam auto odstavene chcem vymenit odlucovac oleja
- vycistim aj egr ventil
-dialkove budem riesit teda az po spojazdneni auta.

dakujem este raz
sklenus
Registrovaný
Příspěvky: 180
Registrován: ned 19.12.2010 01:00
Bydliště: Brno/SR

#26 Příspěvek od sklenus »

tak aj ja pridám odpoveď, už som si čo to s e39 odskákal a aj StarML mi pomohol, ešte raz teda ďakujem :D

čo sa týka tlaku pre-supply, to čerpadlo má na klasickom manometri tlačiť 7-8 barov, ten tlak sa potom znižuje páve tým regulačným ventilom, ktorý škrtí odtok nafty do prepadu a tým udržuje stály tlak, v krajnom prípade, pri pomalom odchádzaní čerpadla udržuje tlak aby motor ešte išiel, preto podľa diagnostiky na čidle tlaku paliva nameria tých 3.6-3.8 baru

keď sa budeš hrabať v tých poistkách vymeň ich za nové, ja osobne som mal problém s neustálym resetovaním DDE v intervaloch 1-2 sekundy, pozrel som na poistky v bloku RJ (tie 30A) a boli na pohľad dobré avšak jedna nebola, multimeter to odhalil, tie kontaktné packy vedia zaoxidovať a potom to robí problémy, mne tam napr. striedavo kolísalo napatie od 8-17.5 V, čo už mohlo zničiť RJ, ale vydržala
cajnik
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: stř 03.09.2014 00:00

#27 Příspěvek od cajnik »

- no ja cakam na tu riadiacku a EWS a hadam to nastartuje...
- tie poistky som vybral a premeral a su OK... kontakty som precistil
- tak preto tam bolo tych 8 barov :)
- no skor to vidim este aj na to spominane relatko
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Doufám, že k tomu EWS budeš mít i čipy. EWS, DDE a čipy musí být z jednoho dárce.
cajnik
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: stř 03.09.2014 00:00

#29 Příspěvek od cajnik »

hej jasnacka vsetko bude z jedneho auta...
cajnik
Registrovaný
Příspěvky: 19
Registrován: stř 03.09.2014 00:00

#30 Příspěvek od cajnik »

Pani dnes som nahodil druhu riadiacku, ews a cip z kluca a auto nastartovalo na brnk...
Nestihol som to dnes uz napojit na diagnostiku, ale urcite to spravim do konca tyzdna...
Este vymenim to relatko co napaja RJ a hadam to bude ok.

Dakujem velmi za rady a pomoc vsetkym hlavne starML!!!
Odpovědět