Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

cukani E60 530d

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Soulich
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: stř 12.09.2012 00:00

#1 Příspěvek od Soulich »

Zdravim baworisti, potreboval bych poradit mam BMW E60 530d 2004 . Kdyz venkovni teplota presahne 13 stupnu tak mi auto asi pred 2000 otackami cuka jako kdybych pustil na sekundu plyn a pak ho zase seslapl. Celou zimu se to neobjevilo a ted kdyz uz je zase hezky tak to dela. Diky za pomoc
Schumi
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: čtv 06.02.2014 01:00
Bydliště: Plzeň

#2 Příspěvek od Schumi »

530D,2005 e61. Nevím jestli mám to samé,ale něco podobného se mi děje taky. Neříkám že je to vždy při stejných otáčkách ale je to vždy na vyšší rychlostní stupen 4,5,6 a při nižšších otáčkách 1200 - 1700. tak nějak. U mě to není ani tak teplotou ale zaznamenal jsem to když jsem přezul z letních na zimní kola a ted když jsem dal zase letní, tak se mi to oběvilo. 225/50R17 zimní a 245/40R18 letní. Taky to moc nechápu ale přítelkyni jsem koupil e91n 320d a tam jsem to jednou zaznamenal taky.
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Klubové ID: 1463
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Pazdi »

oba automat? co hydroměnič?
Schumi
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: čtv 06.02.2014 01:00
Bydliště: Plzeň

#4 Příspěvek od Schumi »

Ne ne ... já obě auta manuál. To je právě to divné. Lehce šlápnu na plyn v nizkých otáčkách třeba na 5ku a opravdu na tu vteřinu se to jakoby propadne. Není to žádné cukání ale pozvolné propadnutí "výkonu".Je to prostě tokový divný :lol: :lol: :lol:
xjr
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: ned 30.11.2008 01:00

#5 Příspěvek od xjr »

Dělá mi to taky E61 525d manual ,přidám jako na chvilku přibrzdí a pak se rozjede,teplota myslím nemá vliv,je to jak kdy.
Uživatelský avatar
Pavel525
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 03.12.2011 01:00
Bydliště: Jižní Čechy kousek od ČB

#6 Příspěvek od Pavel525 »

Ahoj já měl to samé. Vyměnil jsem palivový filtr a hned to bylo pryč. Teď to po cca roce udělá jen velmi velmi zřídka. :wink:
Mám 525 E61 2006.
Schumi
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: čtv 06.02.2014 01:00
Bydliště: Plzeň

#7 Příspěvek od Schumi »

Pavel525 píše:Ahoj já měl to samé. Vyměnil jsem palivový filtr a hned to bylo pryč. Teď to po cca roce udělá jen velmi velmi zřídka. :wink:
Mám 525 E61 2006.
No to jsem si původně myslel taky ,ale minulí rok na jaře jsem měnil komplet filtry a dělalo to pořád. nějaký čas jsem si toho nevšímal a myslím ,že za celou zimu mi to neudělalo ani jednou. Jen co jsem přezul na letní ,tak jako když tě to kopne a hned jsem to zase zpozoroval. Neříkám,že to můžou dělat větší kola,ale nějakou spojitost si myslím,že to má.
Uživatelský avatar
Pavel525
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 03.12.2011 01:00
Bydliště: Jižní Čechy kousek od ČB

#8 Příspěvek od Pavel525 »

Já používám jak na zimu tak na léto stejný rozměr kol 225/50R17
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Klubové ID: 1838
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Jendix »

Mám to podobný, každopádně né při tak výsokých otáčkách. Mám taky manualní převodovku.
Většinou tak max 1200ot (v podstatě při podtočenym motoru). Myslim že je to uplně normální, mám novou dvouhmotu a spojku. Ty zadokolky jsou na to tohle vždycky malinko citlivější, kardan se trochu podda, navíc ještě k tomu dvouhmota. A při určitejch otáčkách se to celý dostane do rezonance a auto začne cukat.

Vím že ten šestiválec táhne pěkně od prakticky volnoběžnejch otáček, není ho dobrý ale v nich tahat.
Schumi
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: čtv 06.02.2014 01:00
Bydliště: Plzeň

#10 Příspěvek od Schumi »

Jendix píše:Mám to podobný, každopádně né při tak výsokých otáčkách. Mám taky manualní převodovku.
Většinou tak max 1200ot (v podstatě při podtočenym motoru). Myslim že je to uplně normální, mám novou dvouhmotu a spojku. Ty zadokolky jsou na to tohle vždycky malinko citlivější, kardan se trochu podda, navíc ještě k tomu dvouhmota. A při určitejch otáčkách se to celý dostane do rezonance a auto začne cukat.

Vím že ten šestiválec táhne pěkně od prakticky volnoběžnejch otáček, není ho dobrý ale v nich tahat.
Jo to je stejný jako u mě. Psal jsem sice o trochu větší otáčky,ale včera jsem se na to ještě zaměřil a je to opravdu při těhle otáčkách co píšeš a dokonce možná klidně i nižších.
ozracing
Registrovaný
Příspěvky: 335
Registrován: pát 21.01.2011 01:00

#11 Příspěvek od ozracing »

..egr..
xjr
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: ned 30.11.2008 01:00

#12 Příspěvek od xjr »

ozracing píše:..egr..
Dá se nějak vyčistit,nebo jen výměna? Nebo má cenu ho čistit?
ozracing
Registrovaný
Příspěvky: 335
Registrován: pát 21.01.2011 01:00

#13 Příspěvek od ozracing »

Odpoj ho (pretlakovou hadicku) a uvidis zda cukani prestane nebo ne
Soulich
Registrovaný
Příspěvky: 36
Registrován: stř 12.09.2012 00:00

#14 Příspěvek od Soulich »

Zdravim, tak uz se mi to deje za kazde venkovni teploty kdyz je chladneji neni to tak znat ale preci . Nevim cim to muze byt . Dela to kdyz lehce pridam plyn tak jako kdyby mi nekdo skubal za lanko od plynu (vim ze tam lanko neni :D) obcas se i stane ze je i hlubsi zvuk vyfuku jako kdybych mel ladak. Nevim cim to muze byt poradte.


E60 530D 2004 manual
xjr
Registrovaný
Příspěvky: 67
Registrován: ned 30.11.2008 01:00

#15 Příspěvek od xjr »

ozracing píše:Odpoj ho (pretlakovou hadicku) a uvidis zda cukani prestane nebo ne

Tak cukání po odpojení přestalo,jede krásně,ale svítí kontrolka motoru.
Co dál? Podtlakovej ventil EGR vyměněn za nový,ale cuká dál. Vyměnit samotný EGR? Hadičky vypadají v pořádku,EGR vyčištěno.Stále cuká.
Schumi
Registrovaný
Příspěvky: 77
Registrován: čtv 06.02.2014 01:00
Bydliště: Plzeň

#16 Příspěvek od Schumi »

Egr vyčištěný v ultrazvuku a pohoda .... nevím jestli jsem tomu pomohl zrovna tímhle ,protože jsem při tom měnil všechny filtry a náplně ..... ,ale od té doby to necuká ....
Odpovědět