Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
cukani E60 530d
530D,2005 e61. Nevím jestli mám to samé,ale něco podobného se mi děje taky. Neříkám že je to vždy při stejných otáčkách ale je to vždy na vyšší rychlostní stupen 4,5,6 a při nižšších otáčkách 1200 - 1700. tak nějak. U mě to není ani tak teplotou ale zaznamenal jsem to když jsem přezul z letních na zimní kola a ted když jsem dal zase letní, tak se mi to oběvilo. 225/50R17 zimní a 245/40R18 letní. Taky to moc nechápu ale přítelkyni jsem koupil e91n 320d a tam jsem to jednou zaznamenal taky.
No to jsem si původně myslel taky ,ale minulí rok na jaře jsem měnil komplet filtry a dělalo to pořád. nějaký čas jsem si toho nevšímal a myslím ,že za celou zimu mi to neudělalo ani jednou. Jen co jsem přezul na letní ,tak jako když tě to kopne a hned jsem to zase zpozoroval. Neříkám,že to můžou dělat větší kola,ale nějakou spojitost si myslím,že to má.Pavel525 píše:Ahoj já měl to samé. Vyměnil jsem palivový filtr a hned to bylo pryč. Teď to po cca roce udělá jen velmi velmi zřídka.![]()
Mám 525 E61 2006.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
Mám to podobný, každopádně né při tak výsokých otáčkách. Mám taky manualní převodovku.
Většinou tak max 1200ot (v podstatě při podtočenym motoru). Myslim že je to uplně normální, mám novou dvouhmotu a spojku. Ty zadokolky jsou na to tohle vždycky malinko citlivější, kardan se trochu podda, navíc ještě k tomu dvouhmota. A při určitejch otáčkách se to celý dostane do rezonance a auto začne cukat.
Vím že ten šestiválec táhne pěkně od prakticky volnoběžnejch otáček, není ho dobrý ale v nich tahat.
Většinou tak max 1200ot (v podstatě při podtočenym motoru). Myslim že je to uplně normální, mám novou dvouhmotu a spojku. Ty zadokolky jsou na to tohle vždycky malinko citlivější, kardan se trochu podda, navíc ještě k tomu dvouhmota. A při určitejch otáčkách se to celý dostane do rezonance a auto začne cukat.
Vím že ten šestiválec táhne pěkně od prakticky volnoběžnejch otáček, není ho dobrý ale v nich tahat.
Jo to je stejný jako u mě. Psal jsem sice o trochu větší otáčky,ale včera jsem se na to ještě zaměřil a je to opravdu při těhle otáčkách co píšeš a dokonce možná klidně i nižších.Jendix píše:Mám to podobný, každopádně né při tak výsokých otáčkách. Mám taky manualní převodovku.
Většinou tak max 1200ot (v podstatě při podtočenym motoru). Myslim že je to uplně normální, mám novou dvouhmotu a spojku. Ty zadokolky jsou na to tohle vždycky malinko citlivější, kardan se trochu podda, navíc ještě k tomu dvouhmota. A při určitejch otáčkách se to celý dostane do rezonance a auto začne cukat.
Vím že ten šestiválec táhne pěkně od prakticky volnoběžnejch otáček, není ho dobrý ale v nich tahat.
Zdravim, tak uz se mi to deje za kazde venkovni teploty kdyz je chladneji neni to tak znat ale preci . Nevim cim to muze byt . Dela to kdyz lehce pridam plyn tak jako kdyby mi nekdo skubal za lanko od plynu (vim ze tam lanko neni
) obcas se i stane ze je i hlubsi zvuk vyfuku jako kdybych mel ladak. Nevim cim to muze byt poradte.
E60 530D 2004 manual

E60 530D 2004 manual