Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

525TDS E39 Sání, čidlo

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Bobex
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: úte 19.08.2014 00:00

#1 Příspěvek od Bobex »

Zdravím,

rozebíral jsem u svojí 525TDS sání a našel jsem na motoru odpojený čidlo a na svodech sání odpojený čidlo viz. foto . Poradí někdo prosím na co jsou a jestli je důležité je mít připojené?
A abych nemusel zakládat nový téma, kolik do 525TDS oleje? Díky za odpovědi
Přílohy
20140831_182707.jpg
20140831_182707.jpg (111.41 KiB) Zobrazeno 1170 x
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk
Klubové ID: 3272

#2 Příspěvek od DaweTDS »

Mělo ba to být teplotní čidlo a odpojuje se ,když motor špatně startuje za studena.
Bobex
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: úte 19.08.2014 00:00

#3 Příspěvek od Bobex »

To by ale neukazovala teplota na přístrojovce ne? Ta ukazuje správně
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk
Klubové ID: 3272

#4 Příspěvek od DaweTDS »

Bobex píše:To by ale neukazovala teplota na přístrojovce ne? Ta ukazuje správně
Ty čidla by měly být 2. Jedno na budík a druhé právě co má vliv na to žhavení. Když ho odpojíš,tak to žhavý pořád a lépe to chytá. Znám to jen z fora a tak třeba napíše někdo kdo to zná líp než já.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#5 Příspěvek od beny-maser »

podle mě to není čidlo,ale teplotní spínač,na co přesně je se pozná podle teploty,může to být na spouštění vrtule klimi na pomocné chlazení.
asi maš hlavu z jiného auta a to čidlo tam bude nejspíš navíc,někdo neměl zátku a tak to tam nechal
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#6 Příspěvek od Ji-rka »

Jsou tam otvory pro 4 čidla.
Zleva:
-žaluzie (2pin 86°C)-nemusí tam být.
-teplota budík(1pin)
-teplota pro řj(zelený 2pin)
-ventilátor(2pin a má mít na sobě 101°C origo nebo 100°C druhoška)

Zde oem čísla:http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG81&mospid=47396&btnr=11_4865&hg=11&fg=15&lang=cs

Čidlo na sání má konektor ze svazku u žhaviček.Náplň oleje 7,3l.
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#7 Příspěvek od Foldas »

e39 má jinou motorovou elektriku než e34 co jsi právě popsal. e39 Má pouze 2 čidla hnědé(nejsem si uplně jistý k čemu ještě nebylo nikdy potřeba řešit a nechce se mi teď čumět do wds) a dvojité které je pro řj i budíky
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#8 Příspěvek od Ji-rka »

Sorry :-D Já překoukl to "e39" ... jak vidim tds,tak to beru jako e34.

Takže na e39 by to první zleva mělo být na ventilátor a žaluzie a to druhý je pro řj a budík.

http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=15
Bobex
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: úte 19.08.2014 00:00

#9 Příspěvek od Bobex »

Díky moc za rady...kouknu na to a při nejhorším to nechám jak to je...
Odpovědět