Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

znáte někdo tuhle 535d

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
knedlifek
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: pon 06.11.2006 01:00

#21 Příspěvek od knedlifek »

Jestli je pošitej volant, tak určitě byl brutálně ošahanej, tak bych to viděl na 300 - Dej ruce pryč pokud cena a hlavně motor nebude krásnej. Časem si budeš rvát vlasy a to ještě k tomu, že jsou za ty peníze hezčí auta.
knedlifek
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: pon 06.11.2006 01:00

#22 Příspěvek od knedlifek »

Matiz, ale je to zrovna i o tom, jestli se o tukůži staráš. Je vidět, že je impregnovaná, tak je staráno pěkně. Kdyby si sedl po vidlákovi (nemyslim z vesnice) tak to bude vypadat o mnoho húře. Ale dodnes je volant, řadička jeden z důvodů který ti ukáže nejvíc + celek auta.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od matiz »

Nez jsem tu petku dostal ja, tak vsadin boty ze maximum bylo otreni mokrym hadrem... Jinak tak vypada interier kazde co ma okolo tech trech kil. Nesoudim podle vasich aut,soudim podle tech co ke mne jezdi, to je totiz bezny najezd firemnich aut pote co skonci leasing... A vsechny vypadaji temer jak pres kopirak. Nejspis v tom jezdi jenom bossovy sekretarky :D To ze je temer kazde auto starsi 6 let smotane je realita. Na hadre neni ani 300k videt nejakym poskozenim. Kdo veri ze ta petka z inzeratu ma ty dve kila, at tomu dal veri :?
_milan_
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: sob 25.12.2010 01:00
Bydliště: HRUŠOVANY

#24 Příspěvek od _milan_ »

knedlifek píše:Jestli je pošitej volant, tak určitě byl brutálně ošahanej, tak bych to viděl na 300 - Dej ruce pryč pokud cena a hlavně motor nebude krásnej. Časem si budeš rvát vlasy a to ještě k tomu, že jsou za ty peníze hezčí auta.
:D borci , přidám foto jak hezky vypadá origo volant z mojí e61 354000km... a ano auto je před smrtí ,motor je strašně škaredej ,vlastně celý auto je těma kilometrama uplně hnusný...
martingrif
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#25 Příspěvek od martingrif »

foto volantu bohužel nevidím...jaký máš rok? při těch kilometrech byla nějaká větší investice? a co výkon motoru?
_milan_
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: sob 25.12.2010 01:00
Bydliště: HRUŠOVANY

#26 Příspěvek od _milan_ »

rok 01/ 2006 , bohužel jsem zjistil že volant neumím vyfotit .. sice neni ohmataný ale na každé mojí foto tak vypadá.. jinak si už zvykněte na ty km... bohužel mam možná najeto méně než polovina z vás... akorád máte staženky.. a nějaka cebia atd na to zapoměnte že něco odhalí ;) jinak co by měla být větší investice ??? za 9 měsíců co auto mám jsem něco sypnul ale převážně že jsem chtěl .. aby bylo k obrazu mému... olej nežere ! výkon uplně normální :D nezavazím nikomu ;) úbytek výkonu až to bude mít kolem osmi kil najetých ano pak to bude stát za p_ču..
12/2013 - odstranění DPF včetně softwéru,odstraněny klapky v sání + zaslepení , vyčištěna klima , nová brzdovka , opraveny kabely 5. dveří , olej+filtry+odlučovač , všechny nový těsnění pod sání , jednotka žhavení + 6x žhavička beru.
01/2014 - zatmaveny okna folií s atestem , škrtící klapka .
03/2014 - přetěsnění hadic sání / cooleru + nová hadice chlazení
04/2014 - nové silentbloky přední nápravy , čepy řízení , přední tlumiče bilstein b8 , nové horní uložení , pružiny HR -35 , geometrie , stěrače , .
05/2014 - další výměna oleje + filtrů + nový intercooler + filtr KN .
07/2014 - lakovány adaptéry zrcátek.
29/07/2014 - nová hlavní řemenice,všechny kladky+napínák+řemeny -20000kč
05/08/2014 - nová osa zadního stěrače -2500kč
milannn
Registrovaný
Příspěvky: 64
Registrován: pát 18.11.2011 01:00

#27 Příspěvek od milannn »

pak dej vědět jestli si se řídil rozumem a nechal si poradit nebo srdíčkem a šel do toho... za mě ruce pryč a s tímhle rozpočtem jdi do konstrukčně jednoduššího motoru..
martingrif
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#28 Příspěvek od martingrif »

_milan_ píše:rok 01/ 2006 , bohužel jsem zjistil že volant neumím vyfotit .. sice neni ohmataný ale na každé mojí foto tak vypadá.. jinak si už zvykněte na ty km... bohužel mam možná najeto méně než polovina z vás... akorád máte staženky.. a nějaka cebia atd na to zapoměnte že něco odhalí ;) jinak co by měla být větší investice ??? za 9 měsíců co auto mám jsem něco sypnul ale převážně že jsem chtěl .. aby bylo k obrazu mému... olej nežere ! výkon uplně normální :D nezavazím nikomu ;) úbytek výkonu až to bude mít kolem osmi kil najetých ano pak to bude stát za p_ču..
12/2013 - odstranění DPF včetně softwéru,odstraněny klapky v sání + zaslepení , vyčištěna klima , nová brzdovka , opraveny kabely 5. dveří , olej+filtry+odlučovač , všechny nový těsnění pod sání , jednotka žhavení + 6x žhavička beru.
01/2014 - zatmaveny okna folií s atestem , škrtící klapka .
03/2014 - přetěsnění hadic sání / cooleru + nová hadice chlazení
04/2014 - nové silentbloky přední nápravy , čepy řízení , přední tlumiče bilstein b8 , nové horní uložení , pružiny HR -35 , geometrie , stěrače , .
05/2014 - další výměna oleje + filtrů + nový intercooler + filtr KN .
07/2014 - lakovány adaptéry zrcátek.
29/07/2014 - nová hlavní řemenice,všechny kladky+napínák+řemeny -20000kč
05/08/2014 - nová osa zadního stěrače -2500kč

tak to není zas tak hrozné na ty km....víš co já bych radši auto s více km, ale abych věděl, že jsou konečné....je zajímavá jedna věc v čr jsou všechny auta kolem 150tis. na 7 let stáří....to mi přijde fakt trapný... a v německu kolem 300tis.....v německu sice více jezdí, ale u nás si nikdo takovéhle auto nekoupí aby mu stálo v garáži....
jinak po kolika km je doporučeno dělat ty rozvody?
martingrif
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#29 Příspěvek od martingrif »

milannn píše:pak dej vědět jestli si se řídil rozumem a nechal si poradit nebo srdíčkem a šel do toho... za mě ruce pryč a s tímhle rozpočtem jdi do konstrukčně jednoduššího motoru..

do téhle asi nepůjdu ta mi opravdu přijde dost pochybná....hlavně bych i radši koupil od majitele....uvidíme no...jinak já chci určitě motor 35d, fakt mě nadchl.a i podle zkušeností známých je spolehlivý...ale víš jak to je, záleží na co narazíš. u náš je to džungle kupovat auto.....pokud budu kupova auto v čr tak bych rád měl sebou někoho kdo tomu fakt rozumí...nejsi náhodou z phy?a co máš ty za motor?
_milan_
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: sob 25.12.2010 01:00
Bydliště: HRUŠOVANY

#30 Příspěvek od _milan_ »

martingrif píše:
_milan_ píše:rok 01/ 2006 , bohužel jsem zjistil že volant neumím vyfotit .. sice neni ohmataný ale na každé mojí foto tak vypadá.. jinak si už zvykněte na ty km... bohužel mam možná najeto méně než polovina z vás... akorád máte staženky.. a nějaka cebia atd na to zapoměnte že něco odhalí ;) jinak co by měla být větší investice ??? za 9 měsíců co auto mám jsem něco sypnul ale převážně že jsem chtěl .. aby bylo k obrazu mému... olej nežere ! výkon uplně normální :D nezavazím nikomu ;) úbytek výkonu až to bude mít kolem osmi kil najetých ano pak to bude stát za p_ču..
12/2013 - odstranění DPF včetně softwéru,odstraněny klapky v sání + zaslepení , vyčištěna klima , nová brzdovka , opraveny kabely 5. dveří , olej+filtry+odlučovač , všechny nový těsnění pod sání , jednotka žhavení + 6x žhavička beru.
01/2014 - zatmaveny okna folií s atestem , škrtící klapka .
03/2014 - přetěsnění hadic sání / cooleru + nová hadice chlazení
04/2014 - nové silentbloky přední nápravy , čepy řízení , přední tlumiče bilstein b8 , nové horní uložení , pružiny HR -35 , geometrie , stěrače , .
05/2014 - další výměna oleje + filtrů + nový intercooler + filtr KN .
07/2014 - lakovány adaptéry zrcátek.
29/07/2014 - nová hlavní řemenice,všechny kladky+napínák+řemeny -20000kč
05/08/2014 - nová osa zadního stěrače -2500kč

tak to není zas tak hrozné na ty km....víš co já bych radši auto s více km, ale abych věděl, že jsou konečné....je zajímavá jedna věc v čr jsou všechny auta kolem 150tis. na 7 let stáří....to mi přijde fakt trapný... a v německu kolem 300tis.....v německu sice více jezdí, ale u nás si nikdo takovéhle auto nekoupí aby mu stálo v garáži....
jinak po kolika km je doporučeno dělat ty rozvody?
nikdy jsem u 3,0d rozvody neřešil , ani u mé ex e91 330d která měla necelých 500000km... je to řetěz.. to už musí mít fest namletých km aby začal řehtat řetěz .. pak je to napováženou udělat rozvody ale asi jen z důvodu nehezkého zvuku a ne kvůli životnosti :D smozřejmě jsou i případy kdy někdo s 3,0d závodí a řetěz se roztrhnout může...
martingrif
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#31 Příspěvek od martingrif »

_milan_ píše:
martingrif píše:
_milan_ píše:rok 01/ 2006 , bohužel jsem zjistil že volant neumím vyfotit .. sice neni ohmataný ale na každé mojí foto tak vypadá.. jinak si už zvykněte na ty km... bohužel mam možná najeto méně než polovina z vás... akorád máte staženky.. a nějaka cebia atd na to zapoměnte že něco odhalí ;) jinak co by měla být větší investice ??? za 9 měsíců co auto mám jsem něco sypnul ale převážně že jsem chtěl .. aby bylo k obrazu mému... olej nežere ! výkon uplně normální :D nezavazím nikomu ;) úbytek výkonu až to bude mít kolem osmi kil najetých ano pak to bude stát za p_ču..
12/2013 - odstranění DPF včetně softwéru,odstraněny klapky v sání + zaslepení , vyčištěna klima , nová brzdovka , opraveny kabely 5. dveří , olej+filtry+odlučovač , všechny nový těsnění pod sání , jednotka žhavení + 6x žhavička beru.
01/2014 - zatmaveny okna folií s atestem , škrtící klapka .
03/2014 - přetěsnění hadic sání / cooleru + nová hadice chlazení
04/2014 - nové silentbloky přední nápravy , čepy řízení , přední tlumiče bilstein b8 , nové horní uložení , pružiny HR -35 , geometrie , stěrače , .
05/2014 - další výměna oleje + filtrů + nový intercooler + filtr KN .
07/2014 - lakovány adaptéry zrcátek.
29/07/2014 - nová hlavní řemenice,všechny kladky+napínák+řemeny -20000kč
05/08/2014 - nová osa zadního stěrače -2500kč

tak to není zas tak hrozné na ty km....víš co já bych radši auto s více km, ale abych věděl, že jsou konečné....je zajímavá jedna věc v čr jsou všechny auta kolem 150tis. na 7 let stáří....to mi přijde fakt trapný... a v německu kolem 300tis.....v německu sice více jezdí, ale u nás si nikdo takovéhle auto nekoupí aby mu stálo v garáži....
jinak po kolika km je doporučeno dělat ty rozvody?
nikdy jsem u 3,0d rozvody neřešil , ani u mé ex e91 330d která měla necelých 500000km... je to řetěz.. to už musí mít fest namletých km aby začal řehtat řetěz .. pak je to napováženou udělat rozvody ale asi jen z důvodu nehezkého zvuku a ne kvůli životnosti :D smozřejmě jsou i případy kdy někdo s 3,0d závodí a řetěz se roztrhnout může...


to víš, já to neznám, býval jsem peugeoťák -- a toho už faakt nechci...tak bmw moc nerozumím...a po kolika měníš olej?
_milan_
Registrovaný
Příspěvky: 578
Registrován: sob 25.12.2010 01:00
Bydliště: HRUŠOVANY

#32 Příspěvek od _milan_ »

na olej jezdim 15.tisic max
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

#33 Příspěvek od mi00wa »

Víc ani ne, taky budu měnit olej po 15 tis. když mám 535Dku.
30 tis je kravina, olej pak ztráci vlastnosti.
martingrif
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#34 Příspěvek od martingrif »

tak 535 je prodaná..jsem zvědav jestli se za nějaký čas bude zas na prodej....
Odpovědět