Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
znáte někdo tuhle 535d
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Nez jsem tu petku dostal ja, tak vsadin boty ze maximum bylo otreni mokrym hadrem... Jinak tak vypada interier kazde co ma okolo tech trech kil. Nesoudim podle vasich aut,soudim podle tech co ke mne jezdi, to je totiz bezny najezd firemnich aut pote co skonci leasing... A vsechny vypadaji temer jak pres kopirak. Nejspis v tom jezdi jenom bossovy sekretarky
To ze je temer kazde auto starsi 6 let smotane je realita. Na hadre neni ani 300k videt nejakym poskozenim. Kdo veri ze ta petka z inzeratu ma ty dve kila, at tomu dal veri 


knedlifek píše:Jestli je pošitej volant, tak určitě byl brutálně ošahanej, tak bych to viděl na 300 - Dej ruce pryč pokud cena a hlavně motor nebude krásnej. Časem si budeš rvát vlasy a to ještě k tomu, že jsou za ty peníze hezčí auta.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 106
- Registrován: ned 10.08.2014 00:00
rok 01/ 2006 , bohužel jsem zjistil že volant neumím vyfotit .. sice neni ohmataný ale na každé mojí foto tak vypadá.. jinak si už zvykněte na ty km... bohužel mam možná najeto méně než polovina z vás... akorád máte staženky.. a nějaka cebia atd na to zapoměnte že něco odhalí
jinak co by měla být větší investice ??? za 9 měsíců co auto mám jsem něco sypnul ale převážně že jsem chtěl .. aby bylo k obrazu mému... olej nežere ! výkon uplně normální
nezavazím nikomu
úbytek výkonu až to bude mít kolem osmi kil najetých ano pak to bude stát za p_ču..
12/2013 - odstranění DPF včetně softwéru,odstraněny klapky v sání + zaslepení , vyčištěna klima , nová brzdovka , opraveny kabely 5. dveří , olej+filtry+odlučovač , všechny nový těsnění pod sání , jednotka žhavení + 6x žhavička beru.
01/2014 - zatmaveny okna folií s atestem , škrtící klapka .
03/2014 - přetěsnění hadic sání / cooleru + nová hadice chlazení
04/2014 - nové silentbloky přední nápravy , čepy řízení , přední tlumiče bilstein b8 , nové horní uložení , pružiny HR -35 , geometrie , stěrače , .
05/2014 - další výměna oleje + filtrů + nový intercooler + filtr KN .
07/2014 - lakovány adaptéry zrcátek.
29/07/2014 - nová hlavní řemenice,všechny kladky+napínák+řemeny -20000kč
05/08/2014 - nová osa zadního stěrače -2500kč



12/2013 - odstranění DPF včetně softwéru,odstraněny klapky v sání + zaslepení , vyčištěna klima , nová brzdovka , opraveny kabely 5. dveří , olej+filtry+odlučovač , všechny nový těsnění pod sání , jednotka žhavení + 6x žhavička beru.
01/2014 - zatmaveny okna folií s atestem , škrtící klapka .
03/2014 - přetěsnění hadic sání / cooleru + nová hadice chlazení
04/2014 - nové silentbloky přední nápravy , čepy řízení , přední tlumiče bilstein b8 , nové horní uložení , pružiny HR -35 , geometrie , stěrače , .
05/2014 - další výměna oleje + filtrů + nový intercooler + filtr KN .
07/2014 - lakovány adaptéry zrcátek.
29/07/2014 - nová hlavní řemenice,všechny kladky+napínák+řemeny -20000kč
05/08/2014 - nová osa zadního stěrače -2500kč
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 106
- Registrován: ned 10.08.2014 00:00
_milan_ píše:rok 01/ 2006 , bohužel jsem zjistil že volant neumím vyfotit .. sice neni ohmataný ale na každé mojí foto tak vypadá.. jinak si už zvykněte na ty km... bohužel mam možná najeto méně než polovina z vás... akorád máte staženky.. a nějaka cebia atd na to zapoměnte že něco odhalíjinak co by měla být větší investice ??? za 9 měsíců co auto mám jsem něco sypnul ale převážně že jsem chtěl .. aby bylo k obrazu mému... olej nežere ! výkon uplně normální
nezavazím nikomu
úbytek výkonu až to bude mít kolem osmi kil najetých ano pak to bude stát za p_ču..
12/2013 - odstranění DPF včetně softwéru,odstraněny klapky v sání + zaslepení , vyčištěna klima , nová brzdovka , opraveny kabely 5. dveří , olej+filtry+odlučovač , všechny nový těsnění pod sání , jednotka žhavení + 6x žhavička beru.
01/2014 - zatmaveny okna folií s atestem , škrtící klapka .
03/2014 - přetěsnění hadic sání / cooleru + nová hadice chlazení
04/2014 - nové silentbloky přední nápravy , čepy řízení , přední tlumiče bilstein b8 , nové horní uložení , pružiny HR -35 , geometrie , stěrače , .
05/2014 - další výměna oleje + filtrů + nový intercooler + filtr KN .
07/2014 - lakovány adaptéry zrcátek.
29/07/2014 - nová hlavní řemenice,všechny kladky+napínák+řemeny -20000kč
05/08/2014 - nová osa zadního stěrače -2500kč
tak to není zas tak hrozné na ty km....víš co já bych radši auto s více km, ale abych věděl, že jsou konečné....je zajímavá jedna věc v čr jsou všechny auta kolem 150tis. na 7 let stáří....to mi přijde fakt trapný... a v německu kolem 300tis.....v německu sice více jezdí, ale u nás si nikdo takovéhle auto nekoupí aby mu stálo v garáži....
jinak po kolika km je doporučeno dělat ty rozvody?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 106
- Registrován: ned 10.08.2014 00:00
milannn píše:pak dej vědět jestli si se řídil rozumem a nechal si poradit nebo srdíčkem a šel do toho... za mě ruce pryč a s tímhle rozpočtem jdi do konstrukčně jednoduššího motoru..
do téhle asi nepůjdu ta mi opravdu přijde dost pochybná....hlavně bych i radši koupil od majitele....uvidíme no...jinak já chci určitě motor 35d, fakt mě nadchl.a i podle zkušeností známých je spolehlivý...ale víš jak to je, záleží na co narazíš. u náš je to džungle kupovat auto.....pokud budu kupova auto v čr tak bych rád měl sebou někoho kdo tomu fakt rozumí...nejsi náhodou z phy?a co máš ty za motor?
nikdy jsem u 3,0d rozvody neřešil , ani u mé ex e91 330d která měla necelých 500000km... je to řetěz.. to už musí mít fest namletých km aby začal řehtat řetěz .. pak je to napováženou udělat rozvody ale asi jen z důvodu nehezkého zvuku a ne kvůli životnostimartingrif píše:_milan_ píše:rok 01/ 2006 , bohužel jsem zjistil že volant neumím vyfotit .. sice neni ohmataný ale na každé mojí foto tak vypadá.. jinak si už zvykněte na ty km... bohužel mam možná najeto méně než polovina z vás... akorád máte staženky.. a nějaka cebia atd na to zapoměnte že něco odhalíjinak co by měla být větší investice ??? za 9 měsíců co auto mám jsem něco sypnul ale převážně že jsem chtěl .. aby bylo k obrazu mému... olej nežere ! výkon uplně normální
nezavazím nikomu
úbytek výkonu až to bude mít kolem osmi kil najetých ano pak to bude stát za p_ču..
12/2013 - odstranění DPF včetně softwéru,odstraněny klapky v sání + zaslepení , vyčištěna klima , nová brzdovka , opraveny kabely 5. dveří , olej+filtry+odlučovač , všechny nový těsnění pod sání , jednotka žhavení + 6x žhavička beru.
01/2014 - zatmaveny okna folií s atestem , škrtící klapka .
03/2014 - přetěsnění hadic sání / cooleru + nová hadice chlazení
04/2014 - nové silentbloky přední nápravy , čepy řízení , přední tlumiče bilstein b8 , nové horní uložení , pružiny HR -35 , geometrie , stěrače , .
05/2014 - další výměna oleje + filtrů + nový intercooler + filtr KN .
07/2014 - lakovány adaptéry zrcátek.
29/07/2014 - nová hlavní řemenice,všechny kladky+napínák+řemeny -20000kč
05/08/2014 - nová osa zadního stěrače -2500kč
tak to není zas tak hrozné na ty km....víš co já bych radši auto s více km, ale abych věděl, že jsou konečné....je zajímavá jedna věc v čr jsou všechny auta kolem 150tis. na 7 let stáří....to mi přijde fakt trapný... a v německu kolem 300tis.....v německu sice více jezdí, ale u nás si nikdo takovéhle auto nekoupí aby mu stálo v garáži....
jinak po kolika km je doporučeno dělat ty rozvody?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 106
- Registrován: ned 10.08.2014 00:00
_milan_ píše:nikdy jsem u 3,0d rozvody neřešil , ani u mé ex e91 330d která měla necelých 500000km... je to řetěz.. to už musí mít fest namletých km aby začal řehtat řetěz .. pak je to napováženou udělat rozvody ale asi jen z důvodu nehezkého zvuku a ne kvůli životnostimartingrif píše:_milan_ píše:rok 01/ 2006 , bohužel jsem zjistil že volant neumím vyfotit .. sice neni ohmataný ale na každé mojí foto tak vypadá.. jinak si už zvykněte na ty km... bohužel mam možná najeto méně než polovina z vás... akorád máte staženky.. a nějaka cebia atd na to zapoměnte že něco odhalíjinak co by měla být větší investice ??? za 9 měsíců co auto mám jsem něco sypnul ale převážně že jsem chtěl .. aby bylo k obrazu mému... olej nežere ! výkon uplně normální
nezavazím nikomu
úbytek výkonu až to bude mít kolem osmi kil najetých ano pak to bude stát za p_ču..
12/2013 - odstranění DPF včetně softwéru,odstraněny klapky v sání + zaslepení , vyčištěna klima , nová brzdovka , opraveny kabely 5. dveří , olej+filtry+odlučovač , všechny nový těsnění pod sání , jednotka žhavení + 6x žhavička beru.
01/2014 - zatmaveny okna folií s atestem , škrtící klapka .
03/2014 - přetěsnění hadic sání / cooleru + nová hadice chlazení
04/2014 - nové silentbloky přední nápravy , čepy řízení , přední tlumiče bilstein b8 , nové horní uložení , pružiny HR -35 , geometrie , stěrače , .
05/2014 - další výměna oleje + filtrů + nový intercooler + filtr KN .
07/2014 - lakovány adaptéry zrcátek.
29/07/2014 - nová hlavní řemenice,všechny kladky+napínák+řemeny -20000kč
05/08/2014 - nová osa zadního stěrače -2500kč
tak to není zas tak hrozné na ty km....víš co já bych radši auto s více km, ale abych věděl, že jsou konečné....je zajímavá jedna věc v čr jsou všechny auta kolem 150tis. na 7 let stáří....to mi přijde fakt trapný... a v německu kolem 300tis.....v německu sice více jezdí, ale u nás si nikdo takovéhle auto nekoupí aby mu stálo v garáži....
jinak po kolika km je doporučeno dělat ty rozvody?smozřejmě jsou i případy kdy někdo s 3,0d závodí a řetěz se roztrhnout může...
to víš, já to neznám, býval jsem peugeoťák -- a toho už faakt nechci...tak bmw moc nerozumím...a po kolika měníš olej?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 106
- Registrován: ned 10.08.2014 00:00