Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Prosim pomoc - BMW 535d - automaticka prevodovka

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Mysak123
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: sob 09.08.2014 00:00

#1 Příspěvek od Mysak123 »

Dobrý den,

vozidlo - BMW 535d E61 2005

rad bych vas poprosil o jakkoukoliv radu. Jedna se o problem podle meho tuseni s automatem. Pri konstatni jizde do zhruba 100km rychlosti kdyz motor toci mene nez 2tis, tak se mi houpou otacky zhruba o 200 otacek nahoru a dolu. Auto pri tom mirne pocukava - skoro neznatelne. Prijde mi jak kdyby to nevedelo co za rychlost zaradit. Dale se mi to stava kdyz jedu z kopce a pustim nohu z plynu ...Pri rychlosti nad 120km se problem vytraci. Otacky se houpou v rozmezi 1000 - 1700. Jeste se mi obcas stane kdyz se rozjizdim a auto je v tahu tak to pocukava. Jsem cerstvy drzitel tohoto auta a nevim vubec si rady.

Za pripadne reakce moc dekuji.

Hezky den
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Pazdi »

zkus hledat - je tady toho popsána spousta...ve výsledku je to většinou měnič v převodovce...
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

#3 Příspěvek od mi00wa »

Někdo stím jezdil jak hovado, a vodělal měnič točivého momentu, nebo ti blbne mechatronika, horši už celej repas.
knedlifek
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: pon 06.11.2006 01:00

#4 Příspěvek od knedlifek »

Pokud motor je ok. tak hydroměnič jak říkaj kluci. dělá to stejně na všechny rychlosti? Lehký plyn, nebo plný? Tím můžeš taky zjstit, zda je to opravdu měnič.
Mysak123
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: sob 09.08.2014 00:00

#5 Příspěvek od Mysak123 »

jj dela to na vsechny rychlosti, ikdyz si radis sam. Celej problem se vytraci nad 2000 otacek. Na diagnostice vsechno v poradku, jeden vstrik ma horsi hodnoty, ale tim mi bylo receno, ze to na to vliv nema...dnes se mi treba stalo, kdyz jsem jel 30 a potreboval jsem vice zrychlit tak auto zaskubalo do 60km/h, pak dobry...nelituju toho, ze jsem to koupil, ale jsem nestastnej z toho, ze nevim jak z toho ven. Zitra zajedu do firmy prevodovka.cz tak snad se s tim uz nekdy setkali.
Viky
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: pon 08.01.2007 01:00
Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Viky »

Nizkej tlak oleje timpadem automat neví co má dělat a takhle zlobí ... Až to začne při jízdě z kopce vyhazovat kvalt tak je to jasný. Tento problém jsem měl na svoji e39 530d - vyřešil to castecnej repas matu za 21000,-
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Pazdi »

dá se ten nízký tlak nějak zdiagnostikovat?
E65DRIVER
Registrovaný
Příspěvky: 415
Registrován: ned 07.06.2009 00:00
Bydliště: Hojanovice 47 Humpolec 39601

#8 Příspěvek od E65DRIVER »

řešim uplně stejný problém ( na 535d) pak dej vědět jak to dopadlo.

já jedu ve čtvrtek na olej.
Viky
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: pon 08.01.2007 01:00
Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Viky »

Nedá ... Poznas to podle chování převodovky ...
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

#10 Příspěvek od mi00wa »

Výměna oleje = nejlevnější řešeni, pokud to teda pomůže
RomanM3
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
Bydliště: Beskydy

#11 Příspěvek od RomanM3 »

taky bych doporučil výměnu oleje a filtru. tím bych začal.

jinak nízký tlak oleje? neznám tuto převodovku, ale mám servis manuál na 5hp24 a tam je olejové čerpadlo hned za měničem. a jsou to jen takove dvě ozubene kola. na tom se snad nemá co po....nebo jo? ale za tím čerpadlem je tlakový ventil a ten by asi stál za kontrolu...u 5hp24 to jde vyšroubovat i bez demontáže převodovky případně vyměnit a seřídit dle servis manuálu
matik
Registrovaný
Příspěvky: 482
Registrován: sob 07.08.2010 00:00

#12 Příspěvek od matik »

Na 99% měnič.. Popravdě bych olej neřešil a hned ten měnič udělal, v kapsu ten nejdražší možný repas stojí 6200kč vč. daně :wink:
V e6x je ZF převodovka a s nimi nebejvá problém..
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Pazdi »

tak ono - udělat olej, filtr a zjistit, že to bylo k ničemu je docela "drahý" pokus omyl...bo když to bude měnič, tak stejně se bude dělat výměna znovu...

matik: máš s KAPS zkušenost? zatím jsem na ně četl spoustu negativního
matik
Registrovaný
Příspěvky: 482
Registrován: sob 07.08.2010 00:00

#14 Příspěvek od matik »

pazdi
To jsem měl na mysli :wink: .. Je lepší udělat už rovnou měnič než koupit vanu za cca 2tis. plus olej za 1tis. a pak zjistit že to stejně není ono (což je velmi vysoká pravděpodobnost) a pak repas měniče plus vanu a olej a už si zase na jiných penězích :wink:

Vozím auta a kde je potřeba repase měniče tak jsem dával do kapsu.. Takže bohužel zkušenost co se týče výdrže nemám ale co se týče komunikace tak to hodnotím kladně :wink:

Jaké špatné zkušenosti máš na mysli ?
E65DRIVER
Registrovaný
Příspěvky: 415
Registrován: ned 07.06.2009 00:00
Bydliště: Hojanovice 47 Humpolec 39601

#15 Příspěvek od E65DRIVER »

taky to řešim--jestli něudělat rovnou repas..
RomanM3
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
Bydliště: Beskydy

#16 Příspěvek od RomanM3 »

já si také myslím dle příznaků že je měnič kaput.
myslel jsem to spíše tak, že výměnu oleje zvládne udělat sám, kdežto repasi měniče asi těžko. a to jsem nevěděl že repas měniče se dá udělat za šestku....a filtr že je do toho tak drahy...
pak souhlasím že je lepší to udělat rovnou...
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

#17 Příspěvek od mi00wa »

Ale nepočítal jsi ještě práci :-) pokud ho teda nevymontuješ sám.
P.S. neznáte někdo nějakou lepší firmu v moravskoslezském kraji na automatických převodovek (Repas hydroměniče + olej)
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od matiz »

Ja bych doporucil pred kazdy prispevek uvest neco ve smyslu, nemam o tom sice ani paru, ale doporucil bych to a to. Pripadne mam s tim nejake zkusenosti a doporucil bych to a to. Radit olej s filtrem je fakt zoufale.

Takze abych to napravil, nemam s tim zadne zkusenosti a tak radim aby se na to podival nekdo, kdo tomu rozumi :mrgreen: I kdyz dle priznaku neni se na co moc divat, staci rozbit prasatko, ten menic bude neco stat...
Denny09
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: čtv 09.08.2012 00:00

#19 Příspěvek od Denny09 »

mi00wa píše:Ale nepočítal jsi ještě práci :-) pokud ho teda nevymontuješ sám.
P.S. neznáte někdo nějakou lepší firmu v moravskoslezském kraji na automatických převodovek (Repas hydroměniče + olej)
Mi dělali převodovku tady (Ostrava):
http://www.jptransmissions.cz
Mám 535D taky mi klekla, mám ji po repasi něco přes rok a v pohodě, jen ta cena :(
Mysak123
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: sob 09.08.2014 00:00

#20 Příspěvek od Mysak123 »

uz ho mam v servisu, predbezne mi bylo receno, ze repas +- 9000,- a novy menic 13000,-. Spolu s tim se udela olej v prevodovce s filtrem. Takze oprava cca 25000,-. Ted se modlit aby to tim opravdu bylo.
Odpovědět