Chvíli se to tvářilo dobře, ale pak jsem zase odjel a po návratu mrtvo. Nabil jsem ji (taky novou) nabíječkou a zase chvíli klid. Takhle si s tím hraju už nějaký čas, ale včera jsem po týdnu denního ježdění přijel ke garáži, auto umyl a zas. Ani ťuk, startér ani neprotočí. Ozývá se jenomn cvakání, jakoby relátka. Budíky svítí, interiérové osvětlení taky, sedačky i okna jezdí jak mají, nic se nezdá být zesláblé.
Když vezmu kabely a napojím je na 1.0litru Micru, tak auto chytí na brnk. Odpojím a můžu třeba pětkrát nastartovat - ale do pěti minut. Pak už zase jenom CVAK CVAK a nic.
Napojil jsem ampérmetr mezi - pol baterky a kostru. Otevřel spolujezdcovy dveře a kufr. Vypínač dveří zajistil papírem tak aby interiér zhasnul, zámek na 5. dveřích přecvaknul do polohy zamčeno a čekal 20 minut. Auto mělo po vypnutí všeho a zhasnutí světel odběr 1,2-1,3A. Po uspání mělo 0,05 (měřeno na poloze 10A, na 200mA a podobně mi to ukazovalo 0).
Dobíjení na běžícím autě bylo v pořádku. Když se všechno vyplo, 5 minut jsem kontroloval napětí na polech a nesnižovalo se. Při startu auta klesne napětí až na 8,2V. - není to málo??? Nemůže být v prdeli startér? Baterku mám dvě hodiny na nabíječce a ukazuje, že je plně nabitá. Co ježek topení? Nebo nějaký jiný nápad? Sem už docela otráven...
Děkuju za jakejkoli nápad, radu, nebo nabídku šikovnýho elektrikáře z okolí Plzně
