Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e61 530d 170kw neklidný chod motoru

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
mocuryamater
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: čtv 17.01.2008 01:00
Bydliště: kladno

#1 Příspěvek od mocuryamater »

mám neklidný chod motoru, koupil sem vstřik diag psala třetí vstřik proběhla výměna a závada trvá. mohli byste poradit jaká může být další příčina?
pořád to jede jako na 5 válců, nevím co dál,, možná jiný servis? mám to na Valdeku autodráb.
diagnostika i po výměně píše že ten třetí vstřik nejde ,,Kabely?
nebo jestli nemáte někdo kontakt na člena Mentuli- psal teď článek o bmw na D-FENS myslím že by mi mohl pomoci děkuju standa kladno
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

#2 Příspěvek od kadli »

Jestli jsi mel v prdeli vstrik, tak muzes mit propaleny pist. Jinak koukni na kabely, konektory, zkusit vrehodit 3vstrik za jiny...
knedlifek
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: pon 06.11.2006 01:00

#3 Příspěvek od knedlifek »

Pokud píše vadný vstřik a dal jsi nový, tak to musí bít v řízení toho střiku, tedy kabeli až jednotka, jinak to neni možný. Už jsem se mnohokrat presvedcil, ze dej auto kdo ty auta má v malíku, tedy přesně tyto. Ušetří ti to nervy a hlavně co je nejlepší tak i peníze!!! Dej vědět!
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 3204
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od matiz »

Neklidny chod motoru a chod na 5 valcu je velmi podstatny rozdil... Taky je treba ten vstrik zapsat do DDE.
mocuryamater
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: čtv 17.01.2008 01:00
Bydliště: kladno

#5 Příspěvek od mocuryamater »

vstřik mi zapsali a nic pořád to zlobí a je to chyba 4B10, tak jestli nevíte co to je.
mocuryamater
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: čtv 17.01.2008 01:00
Bydliště: kladno

#6 Příspěvek od mocuryamater »

tak to pořád zlobí máte někdo kontakt na šnejka? nebo kde má servis díky
mocuryamater
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: čtv 17.01.2008 01:00
Bydliště: kladno

#7 Příspěvek od mocuryamater »

mohly by to být vadné kabely ke vstřikum? za studena mi to dělá míň
knedlifek
Registrovaný
Příspěvky: 336
Registrován: pon 06.11.2006 01:00

#8 Příspěvek od knedlifek »

Bouchá to na volnoběch?
mocuryamater
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: čtv 17.01.2008 01:00
Bydliště: kladno

#9 Příspěvek od mocuryamater »

Ne na volnoběh mám jenom právě neklidny chod motoru ale jenom někdy včera jsem nechal vyměnit kabely ke vstrikum; nejsou drahý; a na diag pořád při volnoběhu třetí válec ukazuje že nejde. Když se přidá plyn tak podle diag.bezí motor normalně. Při jízdě taky beží dobře tak už nevím. Ještě ten třetí vstrk sem vyměnil všechny jsou zapsanÿ tak tedy záhada.
mocuryamater
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: čtv 17.01.2008 01:00
Bydliště: kladno

#10 Příspěvek od mocuryamater »

ještě bych napsal
povedlo se mi sehnat jednoho klubáka který spolupracuje s členem,mentuli,
právě s ním sem v sobotu měnil ty kabely ke vstřikum a má fakt dobrou diag. a rozumí tomu, ale další postup je stejně nejistý.
Teď budeme dávat všechny vstřiky na kontrolu a potom už tam není nic co by mohlo dělat , že na volnoběh ten vstřik prostě neběží.
ještě- když je auto ohřátý je to horší, ale opět :jenom někdy:tak náhodou jestli máte někdo nápad tak napište.
Díky Standa Kladno
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2455
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#11 Příspěvek od starML Člen Klubu »

- ten vstřikovač jsi vyměnil a závada zůstala
- po výměně vstřikovacích kabelů (svazek) závada zůstala
- závada 4B10 je smooth running control = rovnoměrnost chodu motoru, ale ta regulace rovnoměrnosti funguje jen asi do 1.200 rpm, takže při vyšších otáčkách už to nic nerozpozná a u víceválců to uchem těžko postřehneš

Zbývá to horší:
- až budete mít vyndané vstřikovače, prověřte kompresní tlaky ve válcích kompresiometrem - zasuneš do díry a startuješ, odečteš hodnotu tlaku
- za otevírání vstřikovačů je zodpovědná řídící jednotka motoru. Sežen si osciloskop a prověř úroveň napětí, které dostávají vstřikovače a porovnej.

Každý vstřikovač otevírá jeden výkonový stupeň, který do vstřikovače pouští náboj z elektrolytického kondenzátoru, které vysychají a už nepojmou potřebný náboj. Já musel vyměnit celou řídící jednotku motoru a potom jsem tu starou nechal opravit, můj příběh tady http://www.bmwklub.sk/technicke-okienko ... 37335.html . Nebo ten výkonový stupeň odešel z důvodu zkratu - nijak zvlášť to není chráněno. Prohlídni ty původní kabely ke vstřikovačům a změř odpory vstřikovačů, hlavně toho, co jsi vyndal jako první.
mocuryamater
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: čtv 17.01.2008 01:00
Bydliště: kladno

#12 Příspěvek od mocuryamater »

Děkuji pustíme s do toho
Odpovědět