Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e61 530d 170kw neklidný chod motoru
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 183
- Registrován: čtv 17.01.2008 01:00
- Bydliště: kladno
mám neklidný chod motoru, koupil sem vstřik diag psala třetí vstřik proběhla výměna a závada trvá. mohli byste poradit jaká může být další příčina?
pořád to jede jako na 5 válců, nevím co dál,, možná jiný servis? mám to na Valdeku autodráb.
diagnostika i po výměně píše že ten třetí vstřik nejde ,,Kabely?
nebo jestli nemáte někdo kontakt na člena Mentuli- psal teď článek o bmw na D-FENS myslím že by mi mohl pomoci děkuju standa kladno
pořád to jede jako na 5 válců, nevím co dál,, možná jiný servis? mám to na Valdeku autodráb.
diagnostika i po výměně píše že ten třetí vstřik nejde ,,Kabely?
nebo jestli nemáte někdo kontakt na člena Mentuli- psal teď článek o bmw na D-FENS myslím že by mi mohl pomoci děkuju standa kladno
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 183
- Registrován: čtv 17.01.2008 01:00
- Bydliště: kladno
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 183
- Registrován: čtv 17.01.2008 01:00
- Bydliště: kladno
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 183
- Registrován: čtv 17.01.2008 01:00
- Bydliště: kladno
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 183
- Registrován: čtv 17.01.2008 01:00
- Bydliště: kladno
Ne na volnoběh mám jenom právě neklidny chod motoru ale jenom někdy včera jsem nechal vyměnit kabely ke vstrikum; nejsou drahý; a na diag pořád při volnoběhu třetí válec ukazuje že nejde. Když se přidá plyn tak podle diag.bezí motor normalně. Při jízdě taky beží dobře tak už nevím. Ještě ten třetí vstrk sem vyměnil všechny jsou zapsanÿ tak tedy záhada.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 183
- Registrován: čtv 17.01.2008 01:00
- Bydliště: kladno
ještě bych napsal
povedlo se mi sehnat jednoho klubáka který spolupracuje s členem,mentuli,
právě s ním sem v sobotu měnil ty kabely ke vstřikum a má fakt dobrou diag. a rozumí tomu, ale další postup je stejně nejistý.
Teď budeme dávat všechny vstřiky na kontrolu a potom už tam není nic co by mohlo dělat , že na volnoběh ten vstřik prostě neběží.
ještě- když je auto ohřátý je to horší, ale opět :jenom někdy:tak náhodou jestli máte někdo nápad tak napište.
Díky Standa Kladno
povedlo se mi sehnat jednoho klubáka který spolupracuje s členem,mentuli,
právě s ním sem v sobotu měnil ty kabely ke vstřikum a má fakt dobrou diag. a rozumí tomu, ale další postup je stejně nejistý.
Teď budeme dávat všechny vstřiky na kontrolu a potom už tam není nic co by mohlo dělat , že na volnoběh ten vstřik prostě neběží.
ještě- když je auto ohřátý je to horší, ale opět :jenom někdy:tak náhodou jestli máte někdo nápad tak napište.
Díky Standa Kladno
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2455
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
- ten vstřikovač jsi vyměnil a závada zůstala
- po výměně vstřikovacích kabelů (svazek) závada zůstala
- závada 4B10 je smooth running control = rovnoměrnost chodu motoru, ale ta regulace rovnoměrnosti funguje jen asi do 1.200 rpm, takže při vyšších otáčkách už to nic nerozpozná a u víceválců to uchem těžko postřehneš
Zbývá to horší:
- až budete mít vyndané vstřikovače, prověřte kompresní tlaky ve válcích kompresiometrem - zasuneš do díry a startuješ, odečteš hodnotu tlaku
- za otevírání vstřikovačů je zodpovědná řídící jednotka motoru. Sežen si osciloskop a prověř úroveň napětí, které dostávají vstřikovače a porovnej.
Každý vstřikovač otevírá jeden výkonový stupeň, který do vstřikovače pouští náboj z elektrolytického kondenzátoru, které vysychají a už nepojmou potřebný náboj. Já musel vyměnit celou řídící jednotku motoru a potom jsem tu starou nechal opravit, můj příběh tady http://www.bmwklub.sk/technicke-okienko ... 37335.html . Nebo ten výkonový stupeň odešel z důvodu zkratu - nijak zvlášť to není chráněno. Prohlídni ty původní kabely ke vstřikovačům a změř odpory vstřikovačů, hlavně toho, co jsi vyndal jako první.
- po výměně vstřikovacích kabelů (svazek) závada zůstala
- závada 4B10 je smooth running control = rovnoměrnost chodu motoru, ale ta regulace rovnoměrnosti funguje jen asi do 1.200 rpm, takže při vyšších otáčkách už to nic nerozpozná a u víceválců to uchem těžko postřehneš
Zbývá to horší:
- až budete mít vyndané vstřikovače, prověřte kompresní tlaky ve válcích kompresiometrem - zasuneš do díry a startuješ, odečteš hodnotu tlaku
- za otevírání vstřikovačů je zodpovědná řídící jednotka motoru. Sežen si osciloskop a prověř úroveň napětí, které dostávají vstřikovače a porovnej.
Každý vstřikovač otevírá jeden výkonový stupeň, který do vstřikovače pouští náboj z elektrolytického kondenzátoru, které vysychají a už nepojmou potřebný náboj. Já musel vyměnit celou řídící jednotku motoru a potom jsem tu starou nechal opravit, můj příběh tady http://www.bmwklub.sk/technicke-okienko ... 37335.html . Nebo ten výkonový stupeň odešel z důvodu zkratu - nijak zvlášť to není chráněno. Prohlídni ty původní kabely ke vstřikovačům a změř odpory vstřikovačů, hlavně toho, co jsi vyndal jako první.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 183
- Registrován: čtv 17.01.2008 01:00
- Bydliště: kladno