Mám jet na dovolenou a nejde mně natankovat víc než 30-40l do nadrže.
Neřešil někdo něco podobného? Vždycky mně začla přeskakovat tankovací pistol a je to porod tam natlačit víc. U jiných aut na stejné pumpě v pohodě, takže bude problém s autem.
Přečerpávací čerpadlo na tankování nemá vliv. palivo se přelije samo, nádrž je nahoře spojená.
Zkontroluj odvzdušnění nádrže a když tankuješ, tak pistole nesmí být zasunutá úplně a musí z nádrže "viset", nesmíš ji natáčet (třeba stojíš bokem k autu nebo stojíš moc před či za stojanem), pak odvzdušnění na pistoli nefunguje... Případně zkus něčím při tankování přizvednout záklopku v hrdle nádrže...
Tata kdysi když měl zavzdušněnou nádrž a nešlo palivo do motoru, tak to profoukával kompresorem normálně do nádrže..třeba to pomůže, auta sou dost náladový
Ahoj no ja prodal e39 benzin rok2001 a tam se tankovalo v pohodě koupil jsem e39 v naftě rok2003 a tam musím tankovat hodně pomalu abych natankoval plnou měl jsem to i rozebrané a odvětrání v pohodě průchozí.
Nikdo to tu ještě nenapsal tak zkusím já, co když se vysralo čerpadlo které podává palivo z té druhé polovinynádrže, která je dál od hrdla nádrže a tím pádem zůstavá pořád jakoby plná a proto se vleze natankovat mín pač uživatel vyjede jen tu jednu půlku? jen taková úvaha..........
jo tak to je zajimavé téma. Dělá to snad i u benzínu at dám tank. pistol na okraj uplně dovnitř stejně to nepomuže. Tankuji jen 20litru a stejně tam stojím 5-7minut místo 20sekund.
Taky by mě zajímalo kde je problém při tankování N95 benzínu u e38.
ale to je divné přeci neudělají auto které má 95litrovou nádrž a člověk musí mít maximálně milimetr stisknutou pistoli aby to vubec šlo tankovat.
Ikdyž to dám hlouběji nebo naokraj nebo 45stupnů otočím doleva doprava....furt stejné prostě 1litr paliva asi 20sekund někdy i minutu když to nejde... je to zoufalé. Nebo jsou tam nějaké odvzdušnovací dirky které jsou zaslepené ?
Nevíte někdo co stím ? Plnou nádrž bych asi tankoval 20minut
Taky přispěju: Mám e39 530d 03/2003 a s tankováním problém nemám. Zasunu pistoli, zacvaknu a o cca 3000 CZK později mám plnou:-).
Madá má Nissan MICRA K12, 1,2 16v a tam tenhle problém ale byl. Když jsem zhodil PZ kolo a kouknul na vedení hrdla tak jsem zjistil za 1. že je dost ohnily (to u BMW nehrozí jelikož má podběhy) a za 2. ta hadice pod hrdlem u nádrže byla dost "zdrcnuta".
Na srotaku jsem koupil hrdlo za cca 500,- nezhnily, hadice samo že v novým díle nesehnatelná takže jsem v mototechně koupil obdobnou z jinýho auta a teď do Micry natankuju 35L během 30ti sekund.
To je jen moje zkusenost, obavám se ale že přínos k vyřešení popisovanéjo problému bude nulový ...
na e36kách je tento problém taky, že to vypína pořád pistoli, většina rad udává natočit pistoli jakoby dozadu auta ale z vlastní zkušenosti vím že to moc nepomáhá a taky vždy laboruju abych tam něco napustil, musí v tom být nějaké fígl
Já nevím měl jsem několik e34 benzín i naftu pak e36 benzin e39 benzín e46 benzín to má manželka dodnes já nyní e39 naftu a mám ten problém poprvé. Musím tankovat pomalu pak to tam nateče ,když to dám naplno neustále vypíná. Měl jsem dole podběh a profukoval odvětrání a to bylo průchozí. Tak nevím,budu tankovat pomalu.
nepřijde vám to nikomu divné ? Někde bude problém ne ?
Není to fakt nějakým odvětráváním ?
Nebo něčím. ? Někdo říkal že SHELL používá jinou metodu a má jinak stavěné pistole a tam to prý nevypíná tak nevím. Chtělo by to asi vyzkoušet. ikdyž já shell moc nemusím jedině power co tam dokážu vzít.
Mam e39 530d a taky uz se mi stalo, ze mi furt vypinala pistole, hodne pomalu jsem pak natocil plnou, ale byla to cvakacka. Nekde vypina, nekde ne. Kdyz leju naftu z kanystru trychtyrem, tak to tam tece krasne rychle az do plna. Takze BMW je v poradku, ale pistole stojej za houno!