Tak s radostí mohu oznámit, že můj problém je vyřešen. po mnoha bezesných nocích a mnoda produmaných dnech jsem se nahodou dostal ke kalalizátoru a byl totálně ucpaný. Teď auto jede jako urvané ze řetězu.
nenapsala, jen byl velký tlak výfukových plynů, po odstranění DPF se chyba už neobjevila. Doporučuji si dát práci, vyndat KAT a kouknout do něj, pokud nebude moc zanešenej, pro jistotu bych ho vypláchl výplachovou chemii...
Jen pro info, katalyzátor a DPF jsou u starších ročníků samostatně, není to jeden celek
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Ano to vím.. proto se ptám co to způsobilo. Taky mám 535d r.2005 a s výkonem mám také někdy problém .. plánuju čištění DPF.. X demontáž. Stále se rozmýšlím co je lepší.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Já to (DPF s katem - mám to už v jednom kusu) čistil kdysi Supermafrasolem. Dělal jsem to ve chvíli, když auto napsalo konec životnosti DPF (jezdilo to ale úplně normálně dál, takže k čištění jsem přistoupil spíš preventivně). Když jsem byl nedávno na diagnostice u Snejka, tak DPF otestoval a říkal, že to asi celkem pomohlo, že je tak na 50 % životnosti
Já jezdím 70% město, když slyším, že se regenrace už až pětkrát neúspěšně spustila ale nedokončila, vezmu to na dálníci, tam dám manuální pětku a nastavím tempomat na 130, jedu tak 50 km a regeneraci dokončím
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
O dpfe.cz jsem taky uvažoval, ale stojí to osm litrů plus cestu do Prahy a celý den zabitý, nebo několik dnů auto nepojízdné a poštovné, pokud se tam filtr posílá poštou. Řekl jsem si, že to zkusím nejdřív nějak svépomocí, využil jsem k tomu dovolenou, kdy jsem dva nebo tři dny auto nepotřeboval a dělaly se na něm beztak v servisu další věci. Postup jsem popisoval tady: http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... 2&start=30
Od té doby auto funguje stále bez problémů.
No, ja chtel cistit, objednal jsem chemii, nova generace, pry dokaze vycistit az na 99%, po vyndani dpf jsem usoudil ze to nema smysl, byl total ucpany. Takze chemii mam doma i s adityvem. Kdyby mel nekdo zajem, rad se toho zbavim... dale jsem se rozhodl vyradit i egr a nechat ho sofwearove vypnout s dpf, ktere jsem nahradil trubkou. Cca 6 hodin prace... asi takhle, pokud mate radi vykon, tak dpd off. Motoru se daleko lepe dycha a do tahu jde daleko drive, me tahne od 1200 ot....
E65DRIVER píše:Ano to vím.. proto se ptám co to způsobilo. Taky mám 535d r.2005 a s výkonem mám také někdy problém .. plánuju čištění DPF.. X demontáž. Stále se rozmýšlím co je lepší.
Duvodu je vice, ja mam chycene male turbo, propousti trosku oleje a praskla mi hadice od intercooleru, hulilo to takze to tomu taky pomohlo a navic jizda ve meste predesleho majitele... pokud neni zaneseny moc tak bych volil cisteni, osobne bych ale usetril A udelal si sam doma, 80% firem co cisti dpf, pouzivaji stejnou chemii co jsem objednal... pokud ti nevadi, ze tam dpf nebude a chces aby auto jelo jak strela tak dpf vyndej, je to na tobe. Moje investice do odstraneni byla 3500 i s prehranim v softu. Nerez trubka nejaky vareni kotouce do flexy ...
Díky za ohlasy.. Zajímá mě taky názor odborníka na věc Jarax Snejk .. ???
Opravdu se mi nechce dávat 8tis.. za vyčištění filtru + cesta a celej den čekání na auto--- to bych ten filtr radši demontoval..
S autem jsem najel od koupě asi 15tis km.. ( mělo 215tkm)
a zdá se mi že se výkon stále zlepšuje -- jezdím delší trasy DPF -- se čistí --
při demontáži DPF se bojím cesty do zahraničí v DE se to prý dost kontroluje.
Já mam DPF venku. Auto jede výrazně líp. Hlavně od spoda. Taky má trochu menší spotřebu.
Dneska bych ho už ale nevyndaval. Hlavně proto, že se pak bojim v rakousku a v německu.
Bohužel už musel ven. Už nešel vyčistit. Každou cestu se mi spouštěla regenerace.
Takže si vyber.
P.S. mnohem lepší účinek na výkon mělo zaslapení EGR.
Jak ses dočetl, tak já to vyndal vše, ale pokud by šlo dpf vyčistit, tak ho neodstraňuji, bohužel u mě ven musel... je pravdou, že na spotřebě a výkonu je to dost znát... ten čistič co jsi dával odkaz, mi nikdo z firem co jsem se ptal, nedoporučovali, koupil jsem profiauto line, bohužel jsem ho koupil předčasně a nevyzkusil, protože u mě byl o dpf po smrti, takže se mi to tu válí doma. pokud se rozhodne pro tento přípravek a pro čištění, tak ti ho rád nechám, za pěknou cenu...