V pohodě.. nikomu reklamu nedělám a je mi úplně jedno zda tam někdo pojede či nikoliv.. jen jsem napsal svou zkušenost..
..co mi spíš vrtá hlavou je proč mám ten nepravidelný chod.. děje se tak většinou ráno.. nastartuji.. vše v pohodě.. popojedu cca 1,5km nevypínám motor.. nechám vrčet na místě.. a po cca 5ti minutách stání na volnoběh sebou začne třást a mít nepravidelný chod.. většinou po cca 10ti minutách odjíždím.. další zastávka po cca 2km semafor.. zde už je volnoběh v pořádku.. a v pořádku je i po celý zbytek dne.. napadá někoho něco..?
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Nepravidelný chod motoru E61 525d - vyřešeno
Kde tankujete? U mě byl nepravidelný chod na volnoběh způsoben špatnou naftou....
Jinak jsem včera testoval za jízdy ten otáčkoměr. Dole je odkaz na youtube. Co na videu není a považuji za podstatné je, že když jsem to na dálnice rozjel na 2500 otáček, což je cca na 11 hodinách, ručička se netřásla, když sundám nohu z plynu a zpomaluji, tak si dolů pohupuje - > (nerozumím tomu, ale myslím že to vstřiky dělat nemůžou, jelikož do motoru nejde v tomto případě palivo, naopak když je kopec hodně prudký a auto zrychluje ručička se nepohupuje), dále když dupnu zničeho nic na plyn až na podlahu, tak si poskočí a zahoupe se (tak o 200 otáček, přitom auto tak razantně nezrychlí) -> Předpokládám, že je chyba v otáčkoměru... Asi je neustále :pivo2:
Nebo což už je hodně dle mé fantazie, dle logiky převodovka/spojka/dvouhmotný setrvační prostě něco co je napojeno na pohon vozidla.... Ale jak jsem už dříve zmiňoval, vím kde má auto volant a tím končím :-/...
http://www.youtube.com/watch?v=jnse8uvyI_k
Jinak jsem včera testoval za jízdy ten otáčkoměr. Dole je odkaz na youtube. Co na videu není a považuji za podstatné je, že když jsem to na dálnice rozjel na 2500 otáček, což je cca na 11 hodinách, ručička se netřásla, když sundám nohu z plynu a zpomaluji, tak si dolů pohupuje - > (nerozumím tomu, ale myslím že to vstřiky dělat nemůžou, jelikož do motoru nejde v tomto případě palivo, naopak když je kopec hodně prudký a auto zrychluje ručička se nepohupuje), dále když dupnu zničeho nic na plyn až na podlahu, tak si poskočí a zahoupe se (tak o 200 otáček, přitom auto tak razantně nezrychlí) -> Předpokládám, že je chyba v otáčkoměru... Asi je neustále :pivo2:
Nebo což už je hodně dle mé fantazie, dle logiky převodovka/spojka/dvouhmotný setrvační prostě něco co je napojeno na pohon vozidla.... Ale jak jsem už dříve zmiňoval, vím kde má auto volant a tím končím :-/...
http://www.youtube.com/watch?v=jnse8uvyI_k
Asi jedině když řadím z 1 na 2, tak mi to občas cukne při přeřazení, ale dle mého názoru ještě nejsem kamarád se spojkou, když si dám pozor, tak to nedělá.... (od podlahy do pul jde zlehka, pak jako by přitvrdí) Špatně lze vycítit kde zabírá... Jinak bych řekl, že auto zrychluje i jede plynule.... Dostal jsem nějaké aditivum, vyjedu nádrž, pak dám ještě jednu s aditivem, a asi vyměním olej a filtry. Ukazuje mi to 12t do oleje, ale kamarád co jezdí s bmw asi 20 let mi říkal, že olej max na rok pak měnit. Long life jedině na řetěz na kolo, ale ne do motoru 
