Jsem už v koncích a nevím si rady. Prolezl jsem snad všechny témata a nenašel jsem žádný podobný problém co mám já. proto zakládám nové téma.
Nedávno jsem koupil E61 535d r. 2005. při jízdě domů vše ok, jen svítila kontrolka zvýšených emisí. Po dvou dením ježdění do práce auto apsolutně stratilo výkon, jak v nízkých, tak vysokých otáčkách vubec netáhlo. Zajel jsem na diagnostiku a tam mi řekl ať vykopu ven DPF, že je zanešenej a vyřadim egr když už u toho budu. Provedl jsem a když už jsem se v tom vrtal rovnou jsem vyndal i výřivý klapky ze sání. Výsledek žádný. tak jsem pak vyměnil i všechny podtlakové hadičky, Výsledek žádný. Ještě jsem zapoměl dodat že jsem měl praklou hadici z cooleru, vyměněno a taky nic, ale auto přestalo hulit. škrtící klapka je vyčištěná sání taky. nedávno se auto projevilo tak, že jsem myslel, že je motor v řiti, nejelo víc jak 50km/h a točilo max 2tis. po zhasnutí a nastartování a ujetí 100metrů se auto probralo a začalo táhnout, ale jen od spodu nad 2300ot. výkon mizí. Dnes jsem vyndal malé turbo, má vakl, ale malé turbo má táhnout od spodu a to táhne. O výkon nad 2000ot. se má starat velké turbo, pokud se tedy nepletu. Zkoušel jsem i prohazovat elektromagnety podtlaku a také bez výsledku.
Můžete mi sem hodit vaše nápady nebo zkušenosti s podobnýma závadama, abych se měl čeho chytit?
Ještě otázka: jak mají otevírat podltlakové regulace klapek a natáčení lopatek? Při zátěži nebo i na místě? klapka obtoku u velkého turba se při startu zavře a i při prošlápnutí plynu je zavřená, to samé i klapka v sání za malym turbe. jinak když regulace zapojim napřímo na podtlak tak reagujou...
Poraďte prosím.
