Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e34

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
ljakubicka
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: úte 26.07.2011 00:00
Bydliště: bohumin

#1 Příspěvek od ljakubicka »

Ahoj mám problém, mám dost vyjetý klíč, a jde mi špatně otáčet spínačka, někdy aji 10 min. sedím než otočím klíčkem, může mi někdo poradit jestli to je klíčkem nebo mechanikou nebo el. částí? díky.
HUFU
Registrovaný
Příspěvky: 40
Registrován: pon 01.06.2009 00:00

#2 Příspěvek od HUFU »

Ahoj, já jsem měl podobný problém se zámkem na kufru. Pomohlo profouknutí kompresorem a stříknutí WDčkem. Na druhou stranu si nejsem jistý, jestli bych se odvážil cokoliv stříkat do zapalování.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#3 Příspěvek od beny-maser »

elektrická část je až na druhé straně za zámkem volantu tam nic nedostříkne
ljakubicka
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: úte 26.07.2011 00:00
Bydliště: bohumin

#4 Příspěvek od ljakubicka »

asi to bude tím klíčem budu muset do bmw :(
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#5 Příspěvek od Kail »

Proč?Si ho nech udělat v klíčnictví a čip si přendej.
V BMW počítej asi se 4000kč...A to mužeš ještě doufat že to auto nikdo nebastlil,protože ti to objednaj podle VINu a ne podle konkrétního klíče.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#6 Příspěvek od beny-maser »

v zámečnictví to to zase neudělaj podle dojebanýho klíče
ljakubicka
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: úte 26.07.2011 00:00
Bydliště: bohumin

#7 Příspěvek od ljakubicka »

to už jsem zkoušel bylo to top zamečniství, ale udělat z ohlodaného klíče nový nejde, navíc byl problém i s čipem který nechtěl fungovat, nevím jak je to řešeno u bmw s tim imobilizerem. Asi před rokem jsem se informoval a v BMW chcou za obyč klíč 1500 kč a s dalkáčem 3500. Akorát jsem to neřešil a takhle to dopadlo. budu muset doufat v to že to není nějáká slátanina ze 3 a více aut :D
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#8 Příspěvek od beny-maser »

s čipem není vůbec problém,rozebereš starý klíč a přendáš čip do nového,druhovýrobu bych vůbec neřešil stejně ti je ten ošoupanej klíč k ničemu
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#9 Příspěvek od DestinyE34 »

Před dvěma lety jsem objednával klíč bez imobilizeéru přímo v BMW do 600Kč podle Vinu :wink:
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#10 Příspěvek od beny-maser »

a seděl nemusel jsi ho již dál upravovat ?
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#11 Příspěvek od Foldas »

proč nekontaktuje uživatele FX
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Otázka je, proč je ten klíč dojebanej. Většinou se postupně sekají a omílají stavítka a spolu s nima se ničí i klíč. Ten pak je ohoblovaný podle seklých stavítek. Je to poznat především na hranách klíče, které by měly být pravoúhlé, ale často v místech seklých stavítek jsou zbroušené do oblouku.

Vybrousit nový klíč s dopočítanými výškami na CNC stroji lze (dělám to běžně), ale v případě zámků HU58 s dvojitýma lamelama (vnější drážka u E34/36/38/39) může vyústit až v to, že klíč nejde třeba ani strčit do zámku. Ohoblovaný klíč je totiž až důsledek, ne příčina.

Když je klíč ojetý moc, nejde ho ani do frézky upnout. U toho CNC se to eliminuje, protože na něj nepůsobí žádné síly. U klasické kopírky může vyskakovat, protože se na něj tlačí trnem souosým s frézou.
Přílohy
aa.jpg
aa.jpg (147.12 KiB) Zobrazeno 143 x
Odpovědět