Zdravim,
mám menší problém, když mi někdo ho pomůže objasnit budu velice rád.
Začnu od začátku.
Auto mi přestalo startovat, když jsem s nim jezdil a teplota motoru dosáhla ideální teploty. Když auto delší dobu stálo více jako hodinu, zase jsem nastartoval problém vyřešen -> čidlo vačky. To jsem vyměnil, a teď auto když k němu ráno přijdu a je motor studený "škytne" a nastartuje, avšak když se zase dostanu na ideální teplotu někde chcípnu a pak znova startuju už "škytne" vícekrát než nastartuje, prostě to trvá než to naskočí.
Nevíte někdo čím to může být. Děkuji
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Špatné starty !? e39 525d 120kw
Zkus zamacknout sytic. Pokud mas napriklad Skodu 120
Zkontroluj, jestli mas v kotli dost pary. Pokud mas parni stroj.
Zmerit napeti baterii v pripade ze mas elektromobil.
Zkontrolovat napajeci kabel v pripade ze mas autodrom z pouti napojenej na cerno k Novakovi vod vedle.
Zkontrolovat tuhost rostlineho oleje v nadrzi pokud mas jednickovyho golfa v nafte a lejes do toho zbytky z fritaku.
Pokud ti nase rady nepomohly, tak se obrat na autorizovany servis, kde ti jiste poradi s tim, co mas pod kapotou
Zkontroluj, jestli mas v kotli dost pary. Pokud mas parni stroj.
Zmerit napeti baterii v pripade ze mas elektromobil.
Zkontrolovat napajeci kabel v pripade ze mas autodrom z pouti napojenej na cerno k Novakovi vod vedle.
Zkontrolovat tuhost rostlineho oleje v nadrzi pokud mas jednickovyho golfa v nafte a lejes do toho zbytky z fritaku.
Pokud ti nase rady nepomohly, tak se obrat na autorizovany servis, kde ti jiste poradi s tim, co mas pod kapotou
