clona za ledvinkama E61
-
mcconrad
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: sob 17.12.2011 01:00
-
sedyvlk6
- Registrovaný
- Příspěvky: 969
- Registrován: úte 17.01.2012 01:00
-
mcconrad
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: sob 17.12.2011 01:00
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
bylo to jen u posledních ročníků e60, patří to do pokročilýho thermomanagementu.. současný modely už jsou ještě dál a maji kompletně řízený termostaty a elektricky hnadný vodní pumpy..
jestli se nepletu, je to označovaný jako efficientdynamics..
konkrétně ty žaluzie zlepšují odpor auta za, protože se otevírají opravdu jen v případě že je třeba chladit.. a hlavně je celkově motor o něco dřív ohřátej..
jestli se nepletu, je to označovaný jako efficientdynamics..
konkrétně ty žaluzie zlepšují odpor auta za, protože se otevírají opravdu jen v případě že je třeba chladit.. a hlavně je celkově motor o něco dřív ohřátej..
-
Maslista
- Registrovaný
- Příspěvky: 706
- Registrován: úte 26.10.2004 00:00
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
-
Vlasta
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7554
- Registrován: sob 20.03.2004 01:00
- Klubové ID: 148
-
_milan_
- Registrovaný
- Příspěvky: 578
- Registrován: sob 25.12.2010 01:00
- Bydliště: HRUŠOVANY
- Klubové ID: 2684
-
Pazdi
- Registrovaný
- Příspěvky: 1513
- Registrován: stř 14.03.2007 01:00
- Bydliště: Olomouc - Ostrava
- Klubové ID: 1463
-
vita11
- Moderátor
- Příspěvky: 2260
- Registrován: stř 26.06.2013 00:00
- Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
- Klubové ID: 3376
Nebylo to spojené s určitýma motorizacema? btw. na 325i 2008 je mám (mám tam EfficientDynamics)
Jendix: že by to pomáhalo aerodinamice si nemyslím, když je to až uplně na chladiči. Aerodinamice to pomáhá na nové C-class, ta to má přímo v masce.
mcconrad: ovládá se to elektricky. Když třeba sjedeš z dálnice, necháš nastartované auto a vystoupíš ven, tak budou otevřené.
Já mám clonu i ve spodní mřížce. Ta se otevírá náporem vzduchu.
Jendix: že by to pomáhalo aerodinamice si nemyslím, když je to až uplně na chladiči. Aerodinamice to pomáhá na nové C-class, ta to má přímo v masce.
mcconrad: ovládá se to elektricky. Když třeba sjedeš z dálnice, necháš nastartované auto a vystoupíš ven, tak budou otevřené.
Já mám clonu i ve spodní mřížce. Ta se otevírá náporem vzduchu.
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau

Top down
Calming machine

-
chip
- Registrovaný
- Příspěvky: 393
- Registrován: pát 06.01.2006 01:00
- Klubové ID: 833
Aerodynamice to pomáhá, neboť to zabraňuje toku vzduchu do motorového prostoru. Namísto toho vzduch obtéká karoserii automobilu a to se pozitivně projeví na odporu vzduchu. Přidám citaci z TISu:
Radiator shutter
The radiator shutter seals off the engine compartment from the outside and directs the cooling air under the engine.
When the vehicle is driven, the closed radiator shutter reduces the warm-up phase of the engine. In higher road speed ranges, this improves the CW value of the vehicle. This saves fuel and thus has an advantageous effect on the emissions. Furthermore, the faster heating of the coolant means that the full heat output of the vehicle can be called up earlier.
Components
*Radiator shutter
*Solenoid switch
Function
With the ignition off or in the event of a break in the activation cable, the radiator shutter is not locked. After engine start-up, the engine control unit switches the solenoid switch to earth and thus closes prevents the radiator shutter from opening.
When one or more of the following conditions exist when the vehicle is being driven, the magnetic lock for the radiator shutter is deactivated.
*Coolant temperature > 90°C
*Gearbox fluid temperature > 110°C
*Engine oil temperature > 130°C
*Power to map thermostat > 90% (only DME)
*Electric fan active
Fault code memory entries
If there is an electrical fault in the assembly, the radiator blind lock is deactivated.
The radiator shutter lock is also deactivated if a defect is detected at the coolant-temperature sensor or electric fan.
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
No od 2008 nebo 2009 je ED standartně ve výbavě snad u všech modelů..
Co se aerodynamiky týče, má to vliv.. protože se netlačí vzduch skrz motorovej prostor kde je jinak obrovskej odpor.. ale jak velký to má vliv je sporný.. ale jinen smysl v podstatě ty žaluzie nemaj.. pomáhaji motoru dostat se rychleji na provozní teplotu a snižujou celkovej odpor vzduchu..
Co se aerodynamiky týče, má to vliv.. protože se netlačí vzduch skrz motorovej prostor kde je jinak obrovskej odpor.. ale jak velký to má vliv je sporný.. ale jinen smysl v podstatě ty žaluzie nemaj.. pomáhaji motoru dostat se rychleji na provozní teplotu a snižujou celkovej odpor vzduchu..
-
chip
- Registrovaný
- Příspěvky: 393
- Registrován: pát 06.01.2006 01:00
- Klubové ID: 833
-
PPetr
- Registrovaný
- Příspěvky: 285
- Registrován: úte 01.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha 6
-
chip
- Registrovaný
- Příspěvky: 393
- Registrován: pát 06.01.2006 01:00
- Klubové ID: 833
-
PPetr
- Registrovaný
- Příspěvky: 285
- Registrován: úte 01.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha 6
-
chip
- Registrovaný
- Příspěvky: 393
- Registrován: pát 06.01.2006 01:00
- Klubové ID: 833
-
PPetr
- Registrovaný
- Příspěvky: 285
- Registrován: úte 01.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha 6
-
vita11
- Moderátor
- Příspěvky: 2260
- Registrován: stř 26.06.2013 00:00
- Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
- Klubové ID: 3376
