Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e61 Nefunkční navi,radio,...,ale zamrzají mapy - Vyřešeno
-
airbone
- Registrovaný
- Příspěvky: 1442
- Registrován: ned 04.06.2006 00:00
- Bydliště: SK-PO
- Klubové ID: 1836
tak ohladne toho co som pisal - KGM modul - nakoniec sa nepotrdilo. Naozaj to je vadny CCC modul. Po par hodinach bezania mimo auto sa proste zrestartuje alebo uplne zdochne - staci na neho klopnut prstom..... Niekedy nenabehne vobec..... Takze pojde na opravu...
K tvojmu problemu, ak zapnes auto, urob si v nom velke ticho a skus dat ucho k modulu ci nebudes pocut velmi tiche cvakanie - cvak-cvak-cvak v asi sekundovych intervaloch (cca). Su dve moznosti - teda ak mas model 11/04
1. zdochol MPM modul (vzadu v kufri, mala krabicka s nadpisom MPM) - ten napaja priamo CCC. Merali ste vobec ci je stava na stekri co ide do CCC???
2. zdochlo CCC a tak isto to co ste skusali bolo zdochnute..... Keby som ho mal tu, vedel by som ti povedat co s nim je, dokazem ho rozbehnut aj na stole mimo auto. Asi sa budes musiet pozriet po nejakom, aj ked pouzity nie je bovhieco (lebo moze zdochnut za kratky cas tiez)...... Keby si ho nahanal, ozvi sa mi, mozno nieco budem mat na ruke v blizkom case (repasovany so zarukou). Nakodovat ho dokazem aj bez auta vopred.
treba prelustrovat cele auto s diagnostikou, origo bmw ako pise matiz, ci to najde este nieco ine.
K tvojmu problemu, ak zapnes auto, urob si v nom velke ticho a skus dat ucho k modulu ci nebudes pocut velmi tiche cvakanie - cvak-cvak-cvak v asi sekundovych intervaloch (cca). Su dve moznosti - teda ak mas model 11/04
1. zdochol MPM modul (vzadu v kufri, mala krabicka s nadpisom MPM) - ten napaja priamo CCC. Merali ste vobec ci je stava na stekri co ide do CCC???
2. zdochlo CCC a tak isto to co ste skusali bolo zdochnute..... Keby som ho mal tu, vedel by som ti povedat co s nim je, dokazem ho rozbehnut aj na stole mimo auto. Asi sa budes musiet pozriet po nejakom, aj ked pouzity nie je bovhieco (lebo moze zdochnut za kratky cas tiez)...... Keby si ho nahanal, ozvi sa mi, mozno nieco budem mat na ruke v blizkom case (repasovany so zarukou). Nakodovat ho dokazem aj bez auta vopred.
treba prelustrovat cele auto s diagnostikou, origo bmw ako pise matiz, ci to najde este nieco ine.
Do Inveltu?Schumi píše:Tak jsem to dnes odvezl do Plzně do Inveltu,tak jsem zvědavej s čím přijdou ..... teda kromě zcela jistě tučné faktury.
Rudolfe nestraš měsedyvlk6 píše:Do Inveltu?Schumi píše:Tak jsem to dnes odvezl do Plzně do Inveltu,tak jsem zvědavej s čím přijdou ..... teda kromě zcela jistě tučné faktury.tak to se připrav za hodně peněz hodně málo muziky a možná že ani málo. Vždyť tam nic neuměj maximálně vyměnit nový díl za starý a ještě si účtovat práci jak kdyby ten díl i vyráběli. Václave kdyby jsi mi zavolal poslal bych tě do Vohenstrausu a měl by jsi to na jistotu. Věřím že tě i strašili tím že při opravě mohou zkolabovat další jednotky které si samozřejmě budeš muset zaplatit jelikož sis tento zásah do systému objednal ty. V Inveltu maximálně koupit vodu do odstřikovačů a díl který jinde neseženeš. Mimochodem mluvím ze své zkušenosti kdysi jsem vyplázl 9500,- za upgrade systému který ani nedodělali výmluvou na to že to mé auto má asi špatnou jednotku alarmu.Tak že mi nefungovala díky pos...é instalaci půlka funkcí idrive parking a plno dalších věcí. S autem jsem proto zajel do Vohenstrausu a povyprávěl jim příběh z Inveltu. Klucí baworský se jen chechtali že nejsem jediný že je nás čechů asi 50% jejich zákazníků díky Inveltu z PM.Auto jsem si vyzvedl druhý den v naprostém pořádku a na dotaz jestli byl někde nějaký problém mi řekli že né. Pak mi ještě řekli že mi vyměnili průchodku na kabel od baterie na kterou už půl roku běžela svolávačka. To Invelt taky přehlídnul že je třeba na mém autě udělat. Nejlepší na konec bylo když mi technik v DE řekl. No víte mi když jedeme na školení tak jedeme na školení ale klucí v ČR se jezdí většinou dobře najíst a napít. Od té doby s Inveltem ani ránu.
-
matiz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Myslim ze to nebude tak horke jak to tady prezentujes. Zaprve auta nepadaji jen tak pro nic za nic, vetsinou je k tomu nejaky duvod, zpravidla chyba HW. Klidne i teplota. Kdyz si vzpomenu co vsechno technici nakecali lidem za meho minuleho zamestnani, vtavaly mi hruzou vlasy na hlave, protoze takove kraviny by clovek znaly problematiky proste nikdy nevypustil, protoze by se hluboce stydel. Vlk se nazral a kozy zustaly cele...
Tak ... z Inveltu jsem dostal nový SW a I-Drive funguje ..... ALE ..... Funguje vám uplně všechno pane, ale nejde vám navi a mapy. Říkám jak to? No to nevíme ...... Takže se znovu ptám , co by to mohlo dělat? Zapnu zapalování obrazovka se rosvítí,rádio začne hrát, mapa se mi ukáže tam kde stojím natočí se směrem kam stojím a zamrzne ....ujedu 100km ,ale na mapě mi to pořád ukazuje tam kde jsem nastartoval. Zoom na mapě normálně funguje. Když dvd s mapama za jízdy vyndám ze šachty a dá zpět tak se znovu mapa načte tam kde´zrovna jsem a za vteřinu nebo dvě opět zamrzne. Takže se ptám ... má někdo nějako radu?
mám Václave ale říkal si ať raději nereagujiSchumi píše:Tak ... z Inveltu jsem dostal nový SW a I-Drive funguje ..... ALE ..... Funguje vám uplně všechno pane, ale nejde vám navi a mapy. Říkám jak to? No to nevíme ...... Takže se znovu ptám , co by to mohlo dělat? Zapnu zapalování obrazovka se rosvítí,rádio začne hrát, mapa se mi ukáže tam kde stojím natočí se směrem kam stojím a zamrzne ....ujedu 100km ,ale na mapě mi to pořád ukazuje tam kde jsem nastartoval. Zoom na mapě normálně funguje. Když dvd s mapama za jízdy vyndám ze šachty a dá zpět tak se znovu mapa načte tam kde´zrovna jsem a za vteřinu nebo dvě opět zamrzne. Takže se ptám ... má někdo nějako radu?
Nevím ale říkal jsi že máš s největší pravděpodobností přelámané svazky v pátých dveřích. Když už ti nejde stěrač a ani otevřít okno tak třeba to může mít i nějaký vliv na CCC. Nevím ale kabely už tady řešilo hodně lidí a projevovalo se jim to všeljak. A ještě říkal si že máš novou nějakou neznačkovou baterii kterou ti v Inveltu registrovali jde o to jestli správně ale to ti tady snad někdo znalý poradí.
Nevím ale říkal jsi že máš s největší pravděpodobností přelámané svazky v pátých dveřích. Když už ti nejde stěrač a ani otevřít okno tak třeba to může mít i nějaký vliv na CCC. Nevím ale kabely už tady řešilo hodně lidí a projevovalo se jim to všeljak. A ještě říkal si že máš novou nějakou neznačkovou baterii kterou ti v Inveltu registrovali jde o to jestli správně ale to ti tady snad někdo znalý poradí.
sedyvlk6 píše:Nevím ale říkal jsi že máš s největší pravděpodobností přelámané svazky v pátých dveřích. Když už ti nejde stěrač a ani otevřít okno tak třeba to může mít i nějaký vliv na CCC. Nevím ale kabely už tady řešilo hodně lidí a projevovalo se jim to všeljak. A ještě říkal si že máš novou nějakou neznačkovou baterii kterou ti v Inveltu registrovali jde o to jestli správně ale to ti tady snad někdo znalý poradí.
Je divný ,že se to stalo až po nahrání nového sw ccc modulu v Inveltu. Před tím to normálně fungovalo. Samozřejmě ,že opravou svazku nic nezkazím. Musela by to být velká náhoda ,že by se to stalo zrovna při té předchozí závadě.rostak píše:Mapu si to načte z DVD, ale tu polohu na mapě ti pak zprotředkuje GPS anténa. No řekl bych že rozhodně opravou svazku pátých dveří nic nezkazíš...
