Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e61 Nefunkční navi,radio,...,ale zamrzají mapy - Vyřešeno
Čus chlapy ...e61 r.v. 2005 Omlouvám se jestli zbytečně zakládám nové téma,ale nikde jsem tu nenašel můj problém. Dnes jsem zkoušel jednu blbost do diagnostické zásuvky (přes bluetot do tel. teplota motoru,spotřeba,plnící tlak a pod. blbosti) nechal jsem to celé odpoledne v zásuvce ,večer přijdu k autu a starter točil velmi slabě -až točit přestal uplně ... vzal jsem startovací vozík,nastartoval a nejde rádio,navi a vlastně celý i-drive ...BAterka se dobila,auto ted startuje ,ale i-drive nejde. Poradí prosím někdo? Dík..
Tak dnes jsem to rozkuchal a pojistka na rádiu ok. Proměřil jsem všechny pojistky jak v kaslíku,tak v zadu u baterky a taky ok. Napíchnul jsem to na "diagnostiku" kde mi to vysypalo chybu A3AA netušímco to je. Jinak diagnostika mi ukázala ,že na ccc stupen podsvícení 5 , a ještě nějaké věci (už si nepamatuju) takže to vypadalo že ccc funguje ,ale není na něm nic vidět. Prostě černá obrazovka jako když vypneš televizi. Mechanika na CD a Mapy taky funguje. Budu muset zkusit někoho ,kdo má diagnostiku přímo na BMW ale do Plzně do inveltu se mi opravdu nechce 
-
airbone
- Registrovaný
- Příspěvky: 1442
- Registrován: ned 04.06.2006 00:00
- Bydliště: SK-PO
- Klubové ID: 1836
Hodilo by sa premerat ci ide stava na CID monitor..... Je uplne cierny alebo je na nom vidiet nejake vyblednute ciary?Schumi píše:Tak dnes jsem to rozkuchal a pojistka na rádiu ok. Proměřil jsem všechny pojistky jak v kaslíku,tak v zadu u baterky a taky ok. Napíchnul jsem to na "diagnostiku" kde mi to vysypalo chybu A3AA netušímco to je. Jinak diagnostika mi ukázala ,že na ccc stupen podsvícení 5 , a ještě nějaké věci (už si nepamatuju) takže to vypadalo že ccc funguje ,ale není na něm nic vidět. Prostě černá obrazovka jako když vypneš televizi. Mechanika na CD a Mapy taky funguje. Budu muset zkusit někoho ,kdo má diagnostiku přímo na BMW ale do Plzně do inveltu se mi opravdu nechce
Ne ne ... je prostě jako když vypneš klíček ... žádné čáry ani nikde podsvícený ... prostě nicairbone píše:Hodilo by sa premerat ci ide stava na CID monitor..... Je uplne cierny alebo je na nom vidiet nejake vyblednute ciary?Schumi píše:Tak dnes jsem to rozkuchal a pojistka na rádiu ok. Proměřil jsem všechny pojistky jak v kaslíku,tak v zadu u baterky a taky ok. Napíchnul jsem to na "diagnostiku" kde mi to vysypalo chybu A3AA netušímco to je. Jinak diagnostika mi ukázala ,že na ccc stupen podsvícení 5 , a ještě nějaké věci (už si nepamatuju) takže to vypadalo že ccc funguje ,ale není na něm nic vidět. Prostě černá obrazovka jako když vypneš televizi. Mechanika na CD a Mapy taky funguje. Budu muset zkusit někoho ,kdo má diagnostiku přímo na BMW ale do Plzně do inveltu se mi opravdu nechce
Je mi to právě divný,že se to takhle stalo ... Když jsem tu pročítal ty přízpěvky,že to přestalo fungovat ,tak snad všem to začalo nějak blbnout - rosvítí se displey po chvilce zhasne, zase se rosvítí zase zhasne a tad. atd. Tohle bylo jiný ... když jsem to chtěl nastartovat ,tak se normálně rosvítil,potom jsem zjistil ,že je vybitá baterka ,tak jsem to nastartoval a už to bylo zhasnuté. Jinak nikdy předtím mi nezhasnul,nevyplo se to to ani jiný náznak.....
-
matiz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
Je to slozite, chces delat operaci a k dispozici mas jen kuchynsky nuz. Bez kvalitni baworacke diagnostiky se neobejdes at je s tim cokoliv. Na dalku ti nikdo nepomuze, protoze to tak nejak moc nejde. Pojistky jsou slabota, nehori bez nejake priciny. MPM to byt nemuze kdyz mechaniky jedou. Nicmene nikde jsem se nedocetl jestli hraje nebo je zticha. Pokud hraje sazim na displej. Podpeti je hodne neprijemna zalezitost.
Mimochodem startovaci vozik bych na ty auta moc neriskoval. Nabijeni jo, ale start ne. Pokud dava vysoke napeti tak chcipne nejaky transil a je vymalovano. To ale nebude tvuj pripad kdyz pises ze mas pojistky OK. Kdyby byl prostreleny, tak by litaly jedna za druhou.
Mimochodem startovaci vozik bych na ty auta moc neriskoval. Nabijeni jo, ale start ne. Pokud dava vysoke napeti tak chcipne nejaky transil a je vymalovano. To ale nebude tvuj pripad kdyz pises ze mas pojistky OK. Kdyby byl prostreleny, tak by litaly jedna za druhou.
Jo jo to máš naprostou pravdu s tím kuchinským nožem:-) Pojistky bylo asi to jediné co jsem s tím mohl udělat a zkontrolovat. Tajně jsem doufal ,že to některá bude "maně"
JJ obě mechaniky fungujou,cd vyjíží a jsou syšet že se točí. Nicméně máš pravdu v tom ,že sem nenapsal, že rádio nehraje nejdou mi ani hodiny mezi budíkama ,které se nastavujou v i-drivu. na displey mez budíkama místo hodin mám --:-- On to není klasický start vozík. Mám v dílně jan takový vozík ,kde mám věčně nabitou 12V baterku ,takže tam velký proud nešel. Spíš mám obyvy z toho podpětí jak píšeš ,ale pořád nechci věřit tomu ,že při podpětí jsem mohl něco odkouřit. Na diag jedu až v pondělí tak uvidím... Jinak jsem se chtěl ještě zeptat jestli je možné ,že když je baterka vybitá,tak altík bude dávát nějaké větší množství proudu než obvikle. Jednou se mi stalo u iveco daily že při vybité baterce dával altík skoro 30V. Jestli je tohle možné i u e61 tak bych se nedivil ničemu ,že je něco h kelu.
Altík dává tolik, kolik je potřeba. Jestli chce do baterie po startu cpát 100A, tak rozhodně nemá 13,6V! Těm 30V bych se vůbec nedivil. Nicméně do palubní sítě jde napětí už zregulovaný.
Podpětí jsem měl už několikrát a nic se nestalo. Dokonce mi to při tom podpětí technik z BMW nastartoval startovacím vozíkem. Ten startovací vozík se připojuje na póly v motorovym prostoru, tedy jakoby přímo na baterii. Opět platí bod č.1, že do palubní sítě mohlo jít max. ono stabilizované napětí.
Proč se ti vybila baterka? Nemohlo právě někde něco odejít a až následně to vytřískat baterku?
Že by si nějaká jednotka po podpětí postavila hlavu a "kousla" se je dost nepravděpodobný. Nejlepší bude opravdu ta diagnostika.
Myslim si, že kontrolou pojistek a kabeláže jsi pro to v rámci svých možností udělal maximum.
Podpětí jsem měl už několikrát a nic se nestalo. Dokonce mi to při tom podpětí technik z BMW nastartoval startovacím vozíkem. Ten startovací vozík se připojuje na póly v motorovym prostoru, tedy jakoby přímo na baterii. Opět platí bod č.1, že do palubní sítě mohlo jít max. ono stabilizované napětí.
Proč se ti vybila baterka? Nemohlo právě někde něco odejít a až následně to vytřískat baterku?
Že by si nějaká jednotka po podpětí postavila hlavu a "kousla" se je dost nepravděpodobný. Nejlepší bude opravdu ta diagnostika.
Myslim si, že kontrolou pojistek a kabeláže jsi pro to v rámci svých možností udělal maximum.
Teddy píše:Altík dává tolik, kolik je potřeba. Jestli chce do baterie po startu cpát 100A, tak rozhodně nemá 13,6V! Těm 30V bych se vůbec nedivil. Nicméně do palubní sítě jde napětí už zregulovaný.
Podpětí jsem měl už několikrát a nic se nestalo. Dokonce mi to při tom podpětí technik z BMW nastartoval startovacím vozíkem. Ten startovací vozík se připojuje na póly v motorovym prostoru, tedy jakoby přímo na baterii. Opět platí bod č.1, že do palubní sítě mohlo jít max. ono stabilizované napětí.
Proč se ti vybila baterka? Nemohlo právě někde něco odejít a až následně to vytřískat baterku?
Že by si nějaká jednotka po podpětí postavila hlavu a "kousla" se je dost nepravděpodobný. Nejlepší bude opravdu ta diagnostika.
Myslim si, že kontrolou pojistek a kabeláže jsi pro to v rámci svých možností udělal maximum.
Čus ..Vybilo se to proto,protože jsem kokot. Zkoučel jsem do VDO zásuvky takouvou blbost pře bluetot. Strčíš to do zásuvky,stahneš aplikaci do telefonu a ukazuje to to .... (pro mě hlavně důležitou hodnotu teplotu motoru),spotřebu,plnící tlak a spoustu jiných blbostí. Já to nechal v zásuvce celé odpoledne a to mě tu baterku bybilo. Jen tak z ničeho nic to nebylo,takže důvod vybití baterky znám.
Jo jo v pondělí k jednou šamanovi jedu tak uvidím. A děkujumatiz píše:Pri podpeti se mnohe obvody muzou dostat do nedefinovaneho stavu a pak se deje ledasco. Kdyz tady ctu ty kydy, tak se mi nechce ani dal nic psat a mizim. Nema to toziz cenu.
Skoc na rozumnou diagnostiku, je to to nejrozumnejsi, takdy se dozvis akorat kulove...
-
airbone
- Registrovaný
- Příspěvky: 1442
- Registrován: ned 04.06.2006 00:00
- Bydliště: SK-PO
- Klubové ID: 1836
mozno ti odpalilo KGM modul (ak mas model po 09/05). Teraz mam jedneho chalana ktoremu taktiez umrel ccc. Raz nenabehne vobec a tma, sem tam mu nabehol ale uplne bez zvuku. Dovodom bolo rozhodene kodovanie v nom, ale funkcny bol, vcera sa do neho nahral novsi sw a nakodoval sa a je plne funkcny, aj ked zatial len mimo auto..... Tak isto mu vystavilo bateriu z nicoho nic, takze tam bude nejaky iny problem.
Tak dnes jsem byl u dvu šamanů. Jeden zjistil,že monitor ok, napájecí zdroj modulu ccc tyky ok. Říkal mi ,ýe při podpětí se mohl zablokovat sw modulu ccc a ,že by šel nahrát nový sw. Dal kontak na druhého šamana kterej toto umí a má na to příslušnou diagnostiku. Pijel jsem k němu a on říká ok... uděláme. Zjistil ,že modul ccc vubec nekomunikuje a že nejde spoustu dalších věcí okolo ani nevím co všechno to bylo. Vyndal ze skříně nějaký jiný modul ccc který je funkčí. Zapojil jsem ho a ono opět nic
. Znovu bez komunikace
Tak mi na to řekl ,že to může být cokoliv jiného,odpojil diagnostiku a víc i neřekl... že prý ted taky neví . No a já ted nevím co mám dělat. Poradí ještě někdo? 
Má model před 09/05. (11/04) KGM modu to taky psalo ale nemůže nic nakodovat ani nahrát nový sw když se k tomu nepřipojí. Je tam nějaká chyba komunikace právě s ccc modulemairbone píše:mozno ti odpalilo KGM modul (ak mas model po 09/05). Teraz mam jedneho chalana ktoremu taktiez umrel ccc. Raz nenabehne vobec a tma, sem tam mu nabehol ale uplne bez zvuku. Dovodom bolo rozhodene kodovanie v nom, ale funkcny bol, vcera sa do neho nahral novsi sw a nakodoval sa a je plne funkcny, aj ked zatial len mimo auto..... Tak isto mu vystavilo bateriu z nicoho nic, takze tam bude nejaky iny problem.
Nenakodoval nic protože se do toho vůbec nedostal. Šlo jen o to,že tam zkusím něco připojit a ono by to začalo alespon komunikovat s tím ccc modulem,že by se alespon rosvítila obrazovka,ale ono to neudělalo vůbec nic. A já právě jiého šamana neznám.Honza325 píše:To asi moc velký šamani nebyli![]()
Hlavně pokud ten zeskříňovej modul nenakódoval k Tvýmu autu, tak proč by měl fungovat... To už neni jak v e39, že vyhodíš mk3,zapojíš dvd mk4 a jedeš dálZajeď za opravdovym šamanem.
