Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e39 540i - divne chovani

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
WizarDEAD
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: sob 01.03.2008 01:00

#1 Příspěvek od WizarDEAD »

Zdar hosi,
tak se mi vcera skoro po 9ti mesicich vratili auto ze servisu po generalce motoru. Auto tam stalo s vyndanout baterkou, takze bylo vsechno vynulovane a vymazane.
Dneska kdyz jsem se byl projet tak se mi zda, ze je tempomat nejakej retardovanej - nastavim si rychlost treba na 100, a dokud se jede po rovine tak ok, ale jakmile prijde kopec tak auto podradi a prida, rozjede se tak na 105 zjisti ze jede moc rychle tak ubere a prezadi. Jenze nez preradi, tak uz zase jede min jak 100, takze zase podradi a zase prida a pakhle porad dokola. A kdyz predjizdim a pustim plyn tak auto zpomaluje nez rychlost klesne pod 100 a pak zase skubne jak prudce prida..

Takze moje otazka - ma to takhle fungovat? Uz si to nepamatuju, jak to jezdilo predtim, ale nemusi se nejak kalibrovat plyn nebo tempomat aby to jezdilo nejak plynulejc?

PS: rv98 M62TU automat
WizarDEAD
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: sob 01.03.2008 01:00

#2 Příspěvek od WizarDEAD »

Kdyz nikdo nevi jak na ten tempomat nevadi, mam hned dalsi zakernou otazku :)
Dneska se mi stalo, ze jsem mel zaple nezavysle topeni (pripominam benzinova 4.4ka), kdyz jsem po 20ti minutach dosel do auta, tak jsem nastartoval, auto se zaklepalo a chciplo. Musel jsem natocit podruhy, a parkrat pridat plyn a pak uz zase bezelo v pohode - prisuzuju to tomu, ze webasto vyzralo benzin ze systemu/filtru a proto to potom nejelo.

Myslel jsem ze benzinove cerpadlo by melo samo drzet tlak v okruhu kdyz bezi webasto, nebo se pletu?
Nevite co zkontrolovat vycistit, aby se to uz nestavalo?
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00
Klubové ID: 4040

#3 Příspěvek od horan »

Tempomat ma byt samozrejme plynuly. Ale jestli jde nejak kalibrovat netusim.
K webastu: klasicke zapojeni webasta je takove, ze neni na stejne vetvi s vedenim paliva pro motor presne z toho duvodu co popisujes. Ma sve potrubi , cerpadlo a v nadrzi jehlu, kterou si prisava benzin/naftu.
To tve topeni je origo? Nemuze byt prepojeny na okruh motoru?
WizarDEAD
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: sob 01.03.2008 01:00

#4 Příspěvek od WizarDEAD »

Je to original vybava BMW vcetne DO.
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#5 Příspěvek od Foldas »

u toho tempomatu bych viděl ve špatně nastavenem lanku ke klapě. A u druhe otázky na slabší baterku.
WizarDEAD
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: sob 01.03.2008 01:00

#6 Příspěvek od WizarDEAD »

Ja jsem tam zadny lanko nikde nevidel, myslim ze tam mam elektronickej plyn.

Myslis ze y to mohlo byt baterkou? Ja si nejak nedovedu predstavit ze by slabsi baterka mohla delat problem s benzinem. Jinak to totiz startuje celkem dobry, i to topi na to nezavisle.. ja myslim ze kdyby byla KO baterka, ze by exnula uz pri tom topeni, nebo potom nechtela sratovat..
WizarDEAD
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: sob 01.03.2008 01:00

#7 Příspěvek od WizarDEAD »

Nevite nekdo PROSIM kde hledat prachovku na konektor na vahu vzdychu? Ja uz treti den projizdim ETK obrazek po obrazku a proste tu prachovku nikdo nikdy nevyrabel.. Uplne me depta, ze tam neni a ze ji nemuzu najit :D
Odpovědět