Zdar hosi,
tak se mi vcera skoro po 9ti mesicich vratili auto ze servisu po generalce motoru. Auto tam stalo s vyndanout baterkou, takze bylo vsechno vynulovane a vymazane.
Dneska kdyz jsem se byl projet tak se mi zda, ze je tempomat nejakej retardovanej - nastavim si rychlost treba na 100, a dokud se jede po rovine tak ok, ale jakmile prijde kopec tak auto podradi a prida, rozjede se tak na 105 zjisti ze jede moc rychle tak ubere a prezadi. Jenze nez preradi, tak uz zase jede min jak 100, takze zase podradi a zase prida a pakhle porad dokola. A kdyz predjizdim a pustim plyn tak auto zpomaluje nez rychlost klesne pod 100 a pak zase skubne jak prudce prida..
Takze moje otazka - ma to takhle fungovat? Uz si to nepamatuju, jak to jezdilo predtim, ale nemusi se nejak kalibrovat plyn nebo tempomat aby to jezdilo nejak plynulejc?
PS: rv98 M62TU automat
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e39 540i - divne chovani
Kdyz nikdo nevi jak na ten tempomat nevadi, mam hned dalsi zakernou otazku 
Dneska se mi stalo, ze jsem mel zaple nezavysle topeni (pripominam benzinova 4.4ka), kdyz jsem po 20ti minutach dosel do auta, tak jsem nastartoval, auto se zaklepalo a chciplo. Musel jsem natocit podruhy, a parkrat pridat plyn a pak uz zase bezelo v pohode - prisuzuju to tomu, ze webasto vyzralo benzin ze systemu/filtru a proto to potom nejelo.
Myslel jsem ze benzinove cerpadlo by melo samo drzet tlak v okruhu kdyz bezi webasto, nebo se pletu?
Nevite co zkontrolovat vycistit, aby se to uz nestavalo?
Dneska se mi stalo, ze jsem mel zaple nezavysle topeni (pripominam benzinova 4.4ka), kdyz jsem po 20ti minutach dosel do auta, tak jsem nastartoval, auto se zaklepalo a chciplo. Musel jsem natocit podruhy, a parkrat pridat plyn a pak uz zase bezelo v pohode - prisuzuju to tomu, ze webasto vyzralo benzin ze systemu/filtru a proto to potom nejelo.
Myslel jsem ze benzinove cerpadlo by melo samo drzet tlak v okruhu kdyz bezi webasto, nebo se pletu?
Nevite co zkontrolovat vycistit, aby se to uz nestavalo?
Tempomat ma byt samozrejme plynuly. Ale jestli jde nejak kalibrovat netusim.
K webastu: klasicke zapojeni webasta je takove, ze neni na stejne vetvi s vedenim paliva pro motor presne z toho duvodu co popisujes. Ma sve potrubi , cerpadlo a v nadrzi jehlu, kterou si prisava benzin/naftu.
To tve topeni je origo? Nemuze byt prepojeny na okruh motoru?
K webastu: klasicke zapojeni webasta je takove, ze neni na stejne vetvi s vedenim paliva pro motor presne z toho duvodu co popisujes. Ma sve potrubi , cerpadlo a v nadrzi jehlu, kterou si prisava benzin/naftu.
To tve topeni je origo? Nemuze byt prepojeny na okruh motoru?
Ja jsem tam zadny lanko nikde nevidel, myslim ze tam mam elektronickej plyn.
Myslis ze y to mohlo byt baterkou? Ja si nejak nedovedu predstavit ze by slabsi baterka mohla delat problem s benzinem. Jinak to totiz startuje celkem dobry, i to topi na to nezavisle.. ja myslim ze kdyby byla KO baterka, ze by exnula uz pri tom topeni, nebo potom nechtela sratovat..
Myslis ze y to mohlo byt baterkou? Ja si nejak nedovedu predstavit ze by slabsi baterka mohla delat problem s benzinem. Jinak to totiz startuje celkem dobry, i to topi na to nezavisle.. ja myslim ze kdyby byla KO baterka, ze by exnula uz pri tom topeni, nebo potom nechtela sratovat..
