Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 V8 nevím co s tím...

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
E36Topr
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: pon 26.03.2012 00:00
Bydliště: Jenštejn

#1 Příspěvek od E36Topr »

Ahoj mám BMW 535i V8 180KW a dneska se mi stalo že auto jsem nastartoval a přestalo reagovat na sešlápnutí plynového pedálu. otáčky lítají ve spodních mezích a auto nic... na BC se rozsvítí text...... nevím přesně jaký mam tam display KO ale něco ve smyslu engine fail( něco co nepřečtu ) prog.....

píše 2 chyby víz příloha a něco electric fan....

nevíte někdo..????
Přílohy
viz INPA
viz INPA
bmw.jpg (80.26 KiB) Zobrazeno 1370 x
RomanM3
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
Bydliště: Beskydy

#2 Příspěvek od RomanM3 »

co je to za rok výroby?je to před fl nebo pofl?
E36Topr
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: pon 26.03.2012 00:00
Bydliště: Jenštejn

#3 Příspěvek od E36Topr »

je to 12/1999 před FL
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Je to chyba adaptace škrticí klapky. Vzhledem k tomu, že klapka jako komponent je dosti nenáchylná na závady, doporučuju odkrytovat řídící jednotku a podívat se do jejích konektorů, jestli se nezelenají nemrznoucí směsí smíchanou s korozí pinů. Podobnou závadu jsem už několikrát řešil a na vině bylo vyhřívání termostatu, které neznatelně prolínalo a po drátech nemrznoucí směs vzlínala až do ŘJ motoru. Cestou rozežrala, co jí přišlo do cesty. A zrovna elektronická klapka je na stejném kabelovém svazku.

Teoreticky to může být jen chyba softwarová, zkus smazat adaptace.
RomanM3
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
Bydliště: Beskydy

#5 Příspěvek od RomanM3 »

konec 99 už je po fl, ne? a to má elektronicky plyn už, ne? ja mam před fl a tam je klas lanko. 3el bych po elektrice - kabely, konektory, oxidace, koroze, poškození tak jak píše fx. včetně volnoběžného ventilu. nahodou startnout to s odpojenou váhou jsi nezkoušel?
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Elektronický plyn je od 9/1998, kdy se začly dávat vanosové motory. Prakticky od faceliftu E38. U E39 byl facelift (vzhledový) až 9/2000, klíče se faceliftovaly napč. 9/1999.
WizarDEAD
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: sob 01.03.2008 01:00

#7 Příspěvek od WizarDEAD »

Ja mam 5/1998 a mam vanosovej motor i kdyz by spravne podle VINka byt nemel :) Nejvetsi zabava jit do BMW pro dily a hadat se s nima ze nemuzou ty dily hledat podle vinka, ze to nebude pasovat a oni me skalupevne presvedcuji, ze urcite jo..
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

V tvém případě to ale bude teda nějaká překopávka. Jsem přesvědčen, že kdyby se někdo podíval třeba do EWS, tak tam najde jiné VINko než je tvoje.
WizarDEAD
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: sob 01.03.2008 01:00

#9 Příspěvek od WizarDEAD »

To jsem si puvodne myslel taky. Ale ten motor je nakodovanej v řj a zapsanej v orig. nemeckym TP..
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Že je něco zapsané notabene v německém techničáku ještě neznamená, že je to tam od výroby.
E36Topr
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: pon 26.03.2012 00:00
Bydliště: Jenštejn

#11 Příspěvek od E36Topr »

vyřešeno....

Konektor škrtící klapky jsem vystříkal kontaktolem a udělal jsem novou adaptaci plynového pedálu a už pohoda...

díky za rady
Odpovědět