Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Membrána M62TU E39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Klubové ID: 989

#1 Příspěvek od Birkoff »

Před cca třičtvrtě rokem jsem ji měnil za novou i s deklem (originál) a už mám zase olej v sání. Co je uvnitř? To mohla odejít za tak krátkou dobu nebo se "něco" dostalo mezi dosedací plochy a netěsní. Najeto necelých 10tis km od výměny. Může se olej dostávat do sání i jinudy? Už mi to fakt leze na nervy.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Pravděpodobně separátor oleje (u rozvodů) s trubkama okolo. Nezaviděníhodná práce. Já ho mám položený v kufru a vyčkávám, až se mi do toho bude chtít. Spolu s tím bych ale když už, udělal i rozvody a vanosy. A proto to oddaluju a oddaluju... :lol:
Vesa88
Registrovaný
Příspěvky: 728
Registrován: pon 03.05.2010 00:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od Vesa88 »

Kua, jak tak ctu o te membrane, tak se mi do toho sani nechce ani koukat :))) Ona samotna vymena membrany nevypada uplne jednodusse :) Ten pristup tam musi byt jak k penezum :(
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Klubové ID: 989

#4 Příspěvek od Birkoff »

Pokud jdou povolit všechny šrouby tak je to v pohodě. Jsem drobnější s malýma rukama (ale dlouhýma prstama) a malá ráčna úplně stačila. Jsou tam originál šrouby s hvězdičkou, takže okamžitě výměna za imbusy.

Jinak hned po výměně to bylo v pohodě až do léta, pak jsem pozoroval modrý kouř těsně po nastartování, pak nehodile po startu (někdy jo, jindy ne) - jezdím s tím stále stejné trasy na stejná místa ve stejném čase. A teď jak jsem měnil tu váhu vzduchu tak jsem to měl sundaný (všechny ty trubky) a koukám olej v sání. Tak nevím, no. Do separátorů se mi taky nechce, to už jedině se vším najednou. Nebude to úplně levný a potřebuješ někoho, kdo tomu fakt rozumí a udělá to pořádně.
Vesa88
Registrovaný
Příspěvky: 728
Registrován: pon 03.05.2010 00:00
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od Vesa88 »

Byl by dobry nejaky sraz a porovnani aut V8 :) Nevim o zadne jine M62TU v mem okoli :( Kamarad ma M62 ale bezvanos a ma neco v pytli protoze dole je to hrozne liny, takze nemam s kym porovnat a probrat ruzne veci :)
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

S tím kouřením po startu jsme na tom stejně. Membránu jsem měnil před měsícem a prostě to sem tam po startu zakouří. Můžou to být ještě gufera na ventilech a pístní kroužky, ale sázím spíš na ten separátor. Stačí, aby byl špatný spoj mezi ním a trubkou, co vede k membráně, a už si to tam tahá olej.
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Brátn Moderátor »

M60-62 zloboj :D

jeden tip, když to budete dělat, cokoliv z toho, tak to udělejte oboje a včetně toho, že shodíte chobotnici (sání) vyměníte těsnění a hlavně vyměníte o-kroužky na hliníkových trubkách mezi hlavami, jinak budete mít typický V8 bazének
E36 325i Convertible | E39 528i LPG CUMEL Gumbalkan | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek
Vesa88
Registrovaný
Příspěvky: 728
Registrován: pon 03.05.2010 00:00
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od Vesa88 »

Me treba auto po startu kdyz se uklidni tak zacne kourit. Kdyz otevru vicko oleje pri nastartovanem motoru tak to dela ty divne chrochtave pazvuky :) Podle nejakeho videa by to mela byt ta membrana.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7217
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Bratn: To jsem přesně udělal...
WizarDEAD
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: sob 01.03.2008 01:00

#10 Příspěvek od WizarDEAD »

Me se potkali vsechny valce, a ted je motor venku a sklada se. Vsechno tohle jsem menil, ale davat i nove hydra a repasovat vanosy se mi nechtelo, protoze uz takhle je to za 60k.. Takze jestli se to slozi a bude tam neco klepat, tak se vysplham na svy nejvyssi boty a skocim do naruce smrti..
tuneerr
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: ned 20.02.2011 01:00

#11 Příspěvek od tuneerr »

Dá se ten separátor obejít.Já to mněl na své e39 m62 tak udělané.Je potřeba vytáhnout celý ten bazmek z membránou pokud jdou ty super hvězdy povolit ,hned si nachystat 6*30 inbusy já dával nerezky.Je to na delší popisování.Pokud by to někoho zajímalo napíšu víc a pošlu foto.
tuneerr
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: ned 20.02.2011 01:00

#12 Příspěvek od tuneerr »

Ještě k tomu srazu těch V8 bylo by to supr e38-e39 pohromadě co nejvíce aut.
Vesa88
Registrovaný
Příspěvky: 728
Registrován: pon 03.05.2010 00:00
Bydliště: Praha

#13 Příspěvek od Vesa88 »

Urcite by ten sraz byl super. Snad by se tam nasel nekdo se zdravou v8 aby jsme vedeli jak to ma jet :)
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Brátn Moderátor »

WizarDEAD píše:Me se potkali vsechny valce, a ted je motor venku a sklada se. Vsechno tohle jsem menil, ale davat i nove hydra a repasovat vanosy se mi nechtelo, protoze uz takhle je to za 60k.. Takze jestli se to slozi a bude tam neco klepat, tak se vysplham na svy nejvyssi boty a skocim do naruce smrti..
no ty vanosy nejsou taková pálka a rozhodně bych tohle http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm dělal raději na motoru, který je venku
Odpovědět