Před cca třičtvrtě rokem jsem ji měnil za novou i s deklem (originál) a už mám zase olej v sání. Co je uvnitř? To mohla odejít za tak krátkou dobu nebo se "něco" dostalo mezi dosedací plochy a netěsní. Najeto necelých 10tis km od výměny. Může se olej dostávat do sání i jinudy? Už mi to fakt leze na nervy.
Pravděpodobně separátor oleje (u rozvodů) s trubkama okolo. Nezaviděníhodná práce. Já ho mám položený v kufru a vyčkávám, až se mi do toho bude chtít. Spolu s tím bych ale když už, udělal i rozvody a vanosy. A proto to oddaluju a oddaluju...
Kua, jak tak ctu o te membrane, tak se mi do toho sani nechce ani koukat )) Ona samotna vymena membrany nevypada uplne jednodusse Ten pristup tam musi byt jak k penezum
Pokud jdou povolit všechny šrouby tak je to v pohodě. Jsem drobnější s malýma rukama (ale dlouhýma prstama) a malá ráčna úplně stačila. Jsou tam originál šrouby s hvězdičkou, takže okamžitě výměna za imbusy.
Jinak hned po výměně to bylo v pohodě až do léta, pak jsem pozoroval modrý kouř těsně po nastartování, pak nehodile po startu (někdy jo, jindy ne) - jezdím s tím stále stejné trasy na stejná místa ve stejném čase. A teď jak jsem měnil tu váhu vzduchu tak jsem to měl sundaný (všechny ty trubky) a koukám olej v sání. Tak nevím, no. Do separátorů se mi taky nechce, to už jedině se vším najednou. Nebude to úplně levný a potřebuješ někoho, kdo tomu fakt rozumí a udělá to pořádně.
Byl by dobry nejaky sraz a porovnani aut V8 Nevim o zadne jine M62TU v mem okoli Kamarad ma M62 ale bezvanos a ma neco v pytli protoze dole je to hrozne liny, takze nemam s kym porovnat a probrat ruzne veci
S tím kouřením po startu jsme na tom stejně. Membránu jsem měnil před měsícem a prostě to sem tam po startu zakouří. Můžou to být ještě gufera na ventilech a pístní kroužky, ale sázím spíš na ten separátor. Stačí, aby byl špatný spoj mezi ním a trubkou, co vede k membráně, a už si to tam tahá olej.
jeden tip, když to budete dělat, cokoliv z toho, tak to udělejte oboje a včetně toho, že shodíte chobotnici (sání) vyměníte těsnění a hlavně vyměníte o-kroužky na hliníkových trubkách mezi hlavami, jinak budete mít typický V8 bazének
Me treba auto po startu kdyz se uklidni tak zacne kourit. Kdyz otevru vicko oleje pri nastartovanem motoru tak to dela ty divne chrochtave pazvuky Podle nejakeho videa by to mela byt ta membrana.
Me se potkali vsechny valce, a ted je motor venku a sklada se. Vsechno tohle jsem menil, ale davat i nove hydra a repasovat vanosy se mi nechtelo, protoze uz takhle je to za 60k.. Takze jestli se to slozi a bude tam neco klepat, tak se vysplham na svy nejvyssi boty a skocim do naruce smrti..
Dá se ten separátor obejít.Já to mněl na své e39 m62 tak udělané.Je potřeba vytáhnout celý ten bazmek z membránou pokud jdou ty super hvězdy povolit ,hned si nachystat 6*30 inbusy já dával nerezky.Je to na delší popisování.Pokud by to někoho zajímalo napíšu víc a pošlu foto.
WizarDEAD píše:Me se potkali vsechny valce, a ted je motor venku a sklada se. Vsechno tohle jsem menil, ale davat i nove hydra a repasovat vanosy se mi nechtelo, protoze uz takhle je to za 60k.. Takze jestli se to slozi a bude tam neco klepat, tak se vysplham na svy nejvyssi boty a skocim do naruce smrti..