Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Komprese E60 530D 173kW?
-
PetanE60tka
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
- Bydliště: Praha
-
PetanE60tka
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
- Bydliště: Praha
ten odlucovac se menil nekdy v lete. najeto cca 20 000 km
Kolik ma komprese novy motor? Ja prave vubec nemuzu nikde najit, kolik by se to melo pohybovat a kolik je spatny.
na vsech valcich je plus minus 25, jen na sestem valci ma asi 27.
Mel jsem od Dieselpoweru chip ve 190 000 km v lete 2013 na 300 PS, na turbu +0,2, filtr castic je pryc, EGR je odpojeny, auto pokurovalo, ale cerne, pak ale najendou zaclo hulit modre, pak mi ale odesly vstriky, tak jsem menil vstriky za nove, ale auto kourilo stale, tak jsem dal puvodni original soft, auto kourilo min, ale porad modre. Tak ted chci udelat to turbo, je tam nalitano 215000 km, ale prave kamarad, co mi to dela, tak mne vystrasil s temi tlaky, tak jsem to chtel jen zjistit.
Jeste jsem cetl, ze muze byt zasvineny EGR a olej v intercooleru, takze tedy kdyz to tak ctu, tak udelam turbo, vycistim sani a EGR a uvidim tedy, jak to bude slapat a do toho motoru se radsi nepoustet?
Kolik ma komprese novy motor? Ja prave vubec nemuzu nikde najit, kolik by se to melo pohybovat a kolik je spatny.
na vsech valcich je plus minus 25, jen na sestem valci ma asi 27.
Mel jsem od Dieselpoweru chip ve 190 000 km v lete 2013 na 300 PS, na turbu +0,2, filtr castic je pryc, EGR je odpojeny, auto pokurovalo, ale cerne, pak ale najendou zaclo hulit modre, pak mi ale odesly vstriky, tak jsem menil vstriky za nove, ale auto kourilo stale, tak jsem dal puvodni original soft, auto kourilo min, ale porad modre. Tak ted chci udelat to turbo, je tam nalitano 215000 km, ale prave kamarad, co mi to dela, tak mne vystrasil s temi tlaky, tak jsem to chtel jen zjistit.
Jeste jsem cetl, ze muze byt zasvineny EGR a olej v intercooleru, takze tedy kdyz to tak ctu, tak udelam turbo, vycistim sani a EGR a uvidim tedy, jak to bude slapat a do toho motoru se radsi nepoustet?
Podle starého automechanika zkus tohle
Motor musí být zahřátý,prošlápni plyn a někdo ať kouká na výfuk:
■ Modrý kouř – pístní kroužky propouštějí olej do válce nebo netěsní ventily.
-žere olej
■ Černý kouř (u dieselu) – motor je pravděpodobně velmi opotřebovaný nebo má špatně seřízené
čerpadlo.
■ Bílý kouř – do spalovacího prostoru uniká voda z chladicího systému. Může být špatné těsnění
pod hlavou motoru nebo prasklá hlava motoru
-žere vodu
Motor musí být zahřátý,prošlápni plyn a někdo ať kouká na výfuk:
■ Modrý kouř – pístní kroužky propouštějí olej do válce nebo netěsní ventily.
-žere olej
■ Černý kouř (u dieselu) – motor je pravděpodobně velmi opotřebovaný nebo má špatně seřízené
čerpadlo.
■ Bílý kouř – do spalovacího prostoru uniká voda z chladicího systému. Může být špatné těsnění
pod hlavou motoru nebo prasklá hlava motoru
-žere vodu
-
PetanE60tka
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
- Bydliště: Praha
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
PetanE60tka
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
- Bydliště: Praha
•modry kour, bud pistni krouzky, nebo plej ve spalovacim prostoru, kterej se tam dostane pres sani, kterej tam posle turbo.FFrenkie píše:Podle starého automechanika zkus tohle
Motor musí být zahřátý,prošlápni plyn a někdo ať kouká na výfuk:
■ Modrý kouř – pístní kroužky propouštějí olej do válce nebo netěsní ventily.
-žere olej
■ Černý kouř (u dieselu) – motor je pravděpodobně velmi opotřebovaný nebo má špatně seřízené
čerpadlo.
■ Bílý kouř – do spalovacího prostoru uniká voda z chladicího systému. Může být špatné těsnění
pod hlavou motoru nebo prasklá hlava motoru
-žere vodu
Turbo ti muze vydrzet klidne celou zivotnost auta, zalezi jak stim jezdis atd. Tobe mu pomohl do kopriv ten chip.
-
PetanE60tka
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
- Bydliště: Praha
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
U toho turba je zajímavá alternativa např. ta celá náhrada od firmy Mellet, nevím jak je na tom kvalitou, každopádně se to ale nechá prohodit v podstatě na dílně bez čekání.PetanE60tka píše:Hlavne tedy shrnuti, tlaky 25 atmosfer merenych na zhavicich svickach jsou ok a do motoru nehrabat a vymenit jen turbo a vycistit sani?
http://www.ebay.de/sch/mi.sta/m.html?ss ... 1543.l2654
Co se kvality týče ale netušim.
-
_milan_
- Registrovaný
- Příspěvky: 578
- Registrován: sob 25.12.2010 01:00
- Bydliště: HRUŠOVANY
- Klubové ID: 2684
nevim s tím dýmem neni to určitě nic přijemneho ale moja ex 330d e90 ktera měla v roce 2009 396000km a nyní ještě o minimalně kilopade víc..když auto stálo na místě tak se v určitých intervalech valil právě modro šedej dým ,, po čipu na 286ps když jsem myslel že auto umře se nic k horšímu neměnilo , akorad jsem zaslepil klapky v sání + jsem sání vyčistil + vyčistil egr.. auto přestalo hulit ... taky jsem raploval že budu měnit turbinu..auto mi vydrželo dlouho už je prodané a kamaradovi kteremu jsem to nechaval to stále funguje ..když začne pohulovat tak se vše vyčistí a nachvilu je klid... olej se trochu dolévá ale myslim že jen z důvodu netěsnosti - zachcanej motor zvenku..hold kilometry už nějaky ma... takže mě nejde přes hlavu že v 215000km to má nějake problemy
pokud už to není teda těch posledních 215000 
-
PetanE60tka
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
- Bydliště: Praha
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
Ten chladič jsem měl děravej taky. Je to asi docela častej problém.kadli píše:Taky mam misto molitanoveho odlucovace ten bezudrbovy a zadny problem. Jeste se stavalo, ze jak mas EGR termostat, tak ze ten chladic vyfukovych plynu byl deravy a sla voda do sani a pak to kourilo. Na youtube je i video, jak na to jeden typek prisel. Je to na e90 330d
Testujem to - uz som s Melett CHRA najazdil 7500km.Jendix píše:U toho turba je zajímavá alternativa např. ta celá náhrada od firmy Mellet, nevím jak je na tom kvalitou, každopádně se to ale nechá prohodit v podstatě na dílně bez čekání.
http://www.ebay.de/sch/mi.sta/m.html?ss ... 1543.l2654
Co se kvality týče ale netušim.
Vymenit sa to da aj v obyvacke
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
A cena je supr, přinejmenšim v porovnání s reapsí. 7,5tkm je zatim málo.. zkoušel jsi to píchnout na diagnostiku kolik vůbec turbo tlačí? a zní jako origo?Laco19 píše:Testujem to - uz som s Melett CHRA najazdil 7500km.Jendix píše:U toho turba je zajímavá alternativa např. ta celá náhrada od firmy Mellet, nevím jak je na tom kvalitou, každopádně se to ale nechá prohodit v podstatě na dílně bez čekání.
http://www.ebay.de/sch/mi.sta/m.html?ss ... 1543.l2654
Co se kvality týče ale netušim.
Vymenit sa to da aj v obyvacke.
