Tds evry mod
-
HIDEN
- Registrovaný
- Příspěvky: 282
- Registrován: ned 24.01.2010 01:00
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
HIDEN
- Registrovaný
- Příspěvky: 282
- Registrován: ned 24.01.2010 01:00
-
HIDEN
- Registrovaný
- Příspěvky: 282
- Registrován: ned 24.01.2010 01:00
-
kizby
- Registrovaný
- Příspěvky: 143
- Registrován: pát 28.12.2007 01:00
- Bydliště: Teplice
- Klubové ID: 1398
-
KKKuba
- Registrovaný
- Příspěvky: 432
- Registrován: čtv 30.06.2011 00:00
- Bydliště: Jihlava
-
kizby
- Registrovaný
- Příspěvky: 143
- Registrován: pát 28.12.2007 01:00
- Bydliště: Teplice
- Klubové ID: 1398
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
HIDEN
- Registrovaný
- Příspěvky: 282
- Registrován: ned 24.01.2010 01:00
-
Kail
- Registrovaný
- Příspěvky: 3205
- Registrován: stř 07.09.2005 00:00
- Bydliště: Soběslav
- Klubové ID: 1612
-
kizby
- Registrovaný
- Příspěvky: 143
- Registrován: pát 28.12.2007 01:00
- Bydliště: Teplice
- Klubové ID: 1398
co chceš vědět víc? kontakt 2 a 3 snad na konektoru čerpadla najdeš, vezme potenciometr na zapojíš paralelně, to znamená že nic neodpojuješ no a kvůli dobrému volnoběhu napojíš do série k potenciometru dvě diody navzájem na sobě paralelně ale každá bude obráceně(tzv antiparelelně). No a třeba ještě vypínač ať to jde vypnout. No ideální je ten potak sehna hodne citlivej, víceotáčkovej, je sice dražší ale lépe to nastavíš jak chceš. Jinak ze spojkou už teď počítej. No a na turbu zkrať o nějakej ten závit na tyčce wastegate (plechovky), ale postupně, ať ti to nepadá do nouzáku.
-
DaweTDS
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
Kdysi se tomu říkalo power box a prodávalo se to kolem 5000,- a teť se tomu říká every mod a stojí to 100,-
a ve fininále je to to stejné.
Je to jako čip,ale s tím rozdílem,že to ojebává řídící jednotku a ta tam nahrne naftu. Nevím no...jako levné zvýšení výkonu možná jo,ale dlouhodobě bych spíš řešil čip.
Osobně jsem to zkoušel a jede to dobře...
Je to jako čip,ale s tím rozdílem,že to ojebává řídící jednotku a ta tam nahrne naftu. Nevím no...jako levné zvýšení výkonu možná jo,ale dlouhodobě bych spíš řešil čip.
Osobně jsem to zkoušel a jede to dobře...
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
DaweTDS
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
-
HIDEN
- Registrovaný
- Příspěvky: 282
- Registrován: ned 24.01.2010 01:00
-
DaweTDS
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
On to nátřesk je,když to dáš na sérii auto a jseš zvxklej na zhnilý TDSHIDEN píše:No a byl jste s tím někdo na brzdě? Když to kurví spojky tak to už může být docela nátřesk.
A to že lehne x let stará 228mm spojka se dá čekat
-
HIDEN
- Registrovaný
- Příspěvky: 282
- Registrován: ned 24.01.2010 01:00
-
Foldas
- Registrovaný
- Příspěvky: 2417
- Registrován: pon 26.02.2007 01:00
-
HIDEN
- Registrovaný
- Příspěvky: 282
- Registrován: ned 24.01.2010 01:00
-
DaweTDS
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
Dobře by se to dělalo s diagnostikou. Tím poťákem totiž měníš teplotu paliva a to jde na diagnostice vidět. Když to dáš málo,tak to jede stejně jako serie.... když to dáš moc,tak jsem mimo rozsah měření čidla a jede to stejně...mělo by to být kolem (jestli si to dobře pamatuju) 60st paliva.HIDEN píše:Tak jsem dak 1000 a vše napojil jak má být a nic. Když zapnu vypínač a pohybuju poťákem tak se otáčky skoro nemění rozhodně se nezvyšují auto nekouří jen když dám málo paliva a motor jde nepravidelně. Nevíte kde jsem udělal chybu?
Tam je to myslím max hodnota co čidlo ještě měří je schopné dodat nejvíce nafty.
Bez diagnostiky je to pokus / omyl.
