http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... lternator/
ahoj, nemáte někdo foto nebo nákres, jak přesně jde na motoru M57 530d klínový řemen? na jedné z kladek č.10(ta spodní) - viz odkaz, mi jde řemen na kladku ze strany drážek, přitom kladka je hladká, jde mi o to, jestli to tam někdo namotal pochybně nebo to je i když nelogicky,ale správně
díky moc předem
nedávno jsem to dělal,ale už si nic nepamatuju,ale pokud jde o tu desítku spodní tak tam jde řemen na 99% hladkou stranou(není otočenej okolo kladky).Řemen jde tuším jakoby mezi těma kladkama č.10.
Řemen jde drážkami do drážkovaných kol a přes ty hladké kladky jde tou opačnou - hladkou stranou viz. TIS http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/04/94/46 . Pošli mi mailovou adresu do SZ, mám hezkou fotku M47TU, kde je to stejné, ale je moc velká do přílohy.
Možná to nebyly "nedoručitelné" ale "nedoručené". A tyhle nedoručené se stanou odeslanými, až když si to přečtu. To se už stalo, tak teď už to budeš mít v odeslaných.
mám e61 530d 170kw a o víkendu mi (jak jinak než 170km od domova) prasknul klínák. To se mi jeste nestalo a nevim jestli je normální že origo díl se takhle potrhá po délce. Pak z něj zřejmě zůstal uzkej proužek kterej prasknul napříč.
Má to najeto rovnejch 100 tis km (kupováno v BMW autohausu v DE) tak tam by si snad nedovolili hrát na Turky. A i kdyby, na starý 330d sem měl řemen co auto a byl jak novej, tak se chci zeptat, jestli u techto motorů nebyla nějaká častá nemoc s tímhle. Bojim se aby nebylo něco ohnutýho atd. Díky za radu a názor.
mám e61 530d 170kw a o víkendu mi (jak jinak než 170km od domova) prasknul klínák. To se mi jeste nestalo a nevim jestli je normální že origo díl se takhle potrhá po délce. Pak z něj zřejmě zůstal uzkej proužek kterej prasknul napříč.
Má to najeto rovnejch 100 tis km (kupováno v BMW autohausu v DE) tak tam by si snad nedovolili hrát na Turky. A i kdyby, na starý 330d sem měl řemen co auto a byl jak novej, tak se chci zeptat, jestli u techto motorů nebyla nějaká častá nemoc s tímhle. Bojim se aby nebylo něco ohnutýho atd. Díky za radu a názor.
mám e61 530d 170kw a o víkendu mi (jak jinak než 170km od domova) prasknul klínák. To se mi jeste nestalo a nevim jestli je normální že origo díl se takhle potrhá po délce. Pak z něj zřejmě zůstal uzkej proužek kterej prasknul napříč.
Má to najeto rovnejch 100 tis km (kupováno v BMW autohausu v DE) tak tam by si snad nedovolili hrát na Turky. A i kdyby, na starý 330d sem měl řemen co auto a byl jak novej, tak se chci zeptat, jestli u techto motorů nebyla nějaká častá nemoc s tímhle. Bojim se aby nebylo něco ohnutýho atd. Díky za radu a názor.
mám e61 530d 170kw a o víkendu mi (jak jinak než 170km od domova) prasknul klínák. To se mi jeste nestalo a nevim jestli je normální že origo díl se takhle potrhá po délce. Pak z něj zřejmě zůstal uzkej proužek kterej prasknul napříč.
Má to najeto rovnejch 100 tis km (kupováno v BMW autohausu v DE) tak tam by si snad nedovolili hrát na Turky. A i kdyby, na starý 330d sem měl řemen co auto a byl jak novej, tak se chci zeptat, jestli u techto motorů nebyla nějaká častá nemoc s tímhle. Bojim se aby nebylo něco ohnutýho atd. Díky za radu a názor.
nemáte prosím někdo ten obrázek jak je přesně ten řemen u 530d E39 135kw-ten odkaz co dal starML nefunguje...klidně pokud někdo má obrázek bibikuba@seznam.cz předem moc díky..