joey953 píše:Díky

Nejvíc přemýšlim o tom TA a o Jomu. Je v nich nějaký rozdíl?
Máš několik možností:
Sportovní podvozek BMW E34 pevný to znamená kompletní set sportovních pružin a tlumičů. Tlumiče i pružiny jsou spolupracující prvky, takže na sebe musí být uzpůsobeny. Tato varianta to uzpůsobení umožňuje. Obecně je to to nejlepší z hlediska funkce, ale zase musíš vědět přesně co chceš, aby ti seděla kola atd. Tyto podvozky jsou obecně měkčí než staviky.
Stavitelný podvozek BMW E34 - stavik je vpodstatě takový tuningový univerzál, aby vyhověl všem stranám. V letě si ho dáš dolu v zimě nahoru. Při nových kolech doladíš výšku, aby neškrtala atd atd. Na druhou stranu za to platíš tvrdostí, protože je vpodstatě jedná o pevný podvozek -70mm s klouzající pružinou, takže tvrdost odpovídá -70mm pevnému podvozku.
Poslední varinatou je bastění. To je v ČR hodně oblibený. A to jsou sportovní pružiny a sportovní tlumiče a skládání kouzelných kombinaci. Jako jsou pružiny weitec a tlumiče billstein a podobně. To jsou variace bez jasného výsledku. Třeba to bude fungovat a třeba ne, důležité je že to laik nepozná, protože nejezdí v extrému, ale nehoda bude v extrému. Sportovní pružiny se doporučí max do snížení -40mm v kombinaci se sériovými tlumiči. Ideál je o -30mm.
K ceně pružin. Pružina je stočený kov, nic extra velkého a složitého. ceny jako 6000 Kč za pružiny jsou marketing nic jiného. Ty firmy se jen snaží držet exkluzivitu značky, ale přidanou honotu to nemá. To GRO podvozku jsou tlumiče.
Značky: JOM- velký množství reklamací, vzrání a problémů.
TAčko má reklamací asi desetinu možná dvacetinu, ale je o pár tisíc dražší. Ostatní nemohu hodnotit.
A teď jsem vyčerpanej z toho slohu a jdu si z toho lehnout
