Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E34 - Už nevím co dál - !!! PLAVE - POMOC !!!

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
BeXTeR
Registrovaný
Příspěvky: 235
Registrován: pon 02.05.2005 00:00
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od BeXTeR »

...a jeste to bude paradne cistounky a vonavoucky :)


:thumbsup:
Honzaml
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: stř 17.09.2008 00:00
Bydliště: Praha 4

#22 Příspěvek od Honzaml »

Pořád to odkládám, protože už vím čím to je.Byl jsem u kluka u Vojenský Nemocnice v Praze co dělá BMW, zvedali jsme to kontrolovali komplet uložení všch ramen vepředu a předek je prostě v pořádku.Bez sebemenší vůle.

Jediné co jsme našli je to, že když kopnu zezádu do zadního kola teda na pravé i levé straně auta, tak se celá nápravníce hýbne dopředu a dozadu.Tedy urvané ty 2 zadní velké silenbloky.Svezl se v tom a říkal, že to nikdy nezažil, aby auto plavalo takovým stylem kvuli nim.Mimochodem nic mi tam vzádu nebouchá ani při přeřazení.Říkal, že mi to vymění a že to je otázka 2 3 hodin, ale někam odjížděl.Takže za ním co nejdříve zajedu a uděláme to.Dokonce jsem si udělal i ten stahovák a skoro se do toho pustil.Díky za nákres, ale prostě se toho trochu bojím, že ho sice vyndám, ale nenandám nový zpátky, vahou auta přes hever.Tak radši zajedu k němu.Koupil jsem je a jsou to fakt velký hovada takže možná to bude tím.Stáli oba 1200,-kč se slevou.

Nebojte určitě napíšu jak to dopadlo !!!

Ještě sháním sekery z M5 a nemůžu je sehnat.To je to jediné, co tomu auto kromě těch silenbloků chybí.Prostě je nikdo nemá a tý e34 tak strašně sluší.
plesounek
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: pát 14.06.2013 00:00

#23 Příspěvek od plesounek »

Ahoj, žije tohle vlákno ještě? Jak jste dořešili nakonec to plavání prosimvás??? Mám rv94 s TDS motorem a límcové kola 235/45 17" a plave to taky jak kráva. Vlastně celou dobu co jedu, tak musím více či méně pořád hejbat volantem sem tam a dolazovat směr. Samozřejmě na rovný silnici minimálně, ale v kolejích je to blazinec, pořád musím hlídat volant jak ostříž a třeba dálnice při rychlostech nad 130Km je vážně divočina.
Vyměnil jsem na předku přední i zadní ramena, tyčky stabilizatoru, vložky tlumičů, zkracovali se pružiny, aby auto nebylo jak motorovej člun. Dále spojovací tyč řízení, pomocný čep, čepy řízení, měnil sem i celou převodku aby neměla vůli. Vzadu jsem měnil tlumiče, jejich horní uložení a ty velké silentbloky nápravnice. Musim říct že ty poslední 2 věci pomohly fakt hodně ke zlepšení, ale stejně nic moc :/ No a následně sem si nechal udělat sbíhavost. Tak by mě zajímalo jestli to někdo vyřešil a čim to bylo, protože se mi nezdá že by s tim dřív jezdili papaláši na jednání a lítali po silnici sem tam jak vožralý jak psal kolega přede mnou.... :)
ARMAN
Registrovaný
Příspěvky: 1429
Registrován: ned 29.01.2006 01:00
Bydliště: la Praga

#24 Příspěvek od ARMAN »

tak to je hodně stary topik

kam se ztratil Vilejs? žije vůbec?
plesounek
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: pát 14.06.2013 00:00

#25 Příspěvek od plesounek »

vim ze je to stare vlakno ale zajimalo by me jestli to nekdo dotahl do konce, a jestli to jde vyresit nebo jsou to fakt standartni jizdni vlastnosti toho auta na sirokych kolech. na aute mi zustalo stare jen predni ramena vpredu (nemenily se protoze nemeli vuli) horni ulozeni tlumicu vpredu (nemenilo se protoze nebylo vytrzene) a pruziny (jsou sice znat ze uz maj nalitano, auto se trosku vlni, ale pochybuju ze ty by ovlivnovali to ze auto plave a nedrzi smer - ale nejsem si jisty). je treba na zadni naprave neco co jeste muze ovlivnovat jizdni vlastnosti krom tech velkych silentbloku a tlumicu s ulozenim?? diky
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#26 Příspěvek od Filozof »

Vyměnil jsem pořádné pružiny na zadku ZESILENE s kvalitními tlumiči auto jezdí mnohem líp. (taky plavalo a po pružínách s tlumiči se to uklidnilo)

Ty jsi uřízl pružinu a nechal serii tlumič ? To nebyl moc dobrej nápad.

jinak za volant tahají hodně nizkoprofilové pneu ale to spíše na předku.

Papaláši co jezdili v e34 měli seriové 16" pneu a nové auta. :D
ARMAN
Registrovaný
Příspěvky: 1429
Registrován: ned 29.01.2006 01:00
Bydliště: la Praga

#27 Příspěvek od ARMAN »

mam 235/45/17 na e34 a netaha to nikam takže normalni to neni

v třice po vyměně kol z 165 na 205 auto litalo v kolejich šileně doslova to trhalo volant z rukou, u třicy ale podvozek byl uplně mrtvy, po vyměně kol zpět na 165 jelo naprosto normalně
plesounek
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: pát 14.06.2013 00:00

#28 Příspěvek od plesounek »

jojo presne tak, o 2cm se zkratily vepredu pruziny, aby byl predek niz nez zadek a tlumice sem koupily normalni Billstein vsechny 4. Tak jako ze mam pruziny nic moc vim moc dobre, ale nezda se mi ze to by mohlo zpusobovat plavani kdyz silnice neni zrovna tak rozbita aby perovani plnilo nejakou funkci, nebo se pletu???

a po vymene tlumice a pruzin vzadu se to zklidnilo jakoze "se s tim da jezdit ale neco tam jeste je" nebo je auto uplne zcela klidny a drzi stopu???
plesounek
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: pát 14.06.2013 00:00

#29 Příspěvek od plesounek »

ja mam tez 235/45 17 a dokonce jsou zapsane na stitku tlaku v pneu ve dverich, takze se tam standartne davaly. to by teda problem byt nemel.

ARMAN > No a ty jsi to nejak vyresil, nebo si na aute neco menil?? nebo si jen takhle koupil a jezdis???

jako uz se mi treba stalo kdyz sem jel sluzebakem, ze me treba na dalnici predjela E34, taky na sirokych gumach treba ve 150kmh, a auto mu krasne sedelo a drzelo stopu a klucina uvnitr nevypadal nejak v křeči ze umře jako vzdycky ja pri tehle rychlosti :D to znamena ze je opravdu nejspis problem u meho konkretniho auta
ARMAN
Registrovaný
Příspěvky: 1429
Registrován: ned 29.01.2006 01:00
Bydliště: la Praga

#30 Příspěvek od ARMAN »

takhle už jsem to měl, pak se vysypaly tlumiče, protrhlo se uloženi a zjistilo se že byla praskla jedna nebo dvě pružiny asi je nikdo nikdy neměnil, i přesto to v kolejich nedělalo nikdy problem, po vyměně vše bylo opět v pořadku

možna maš někde vůli v řizeni?
plesounek
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: pát 14.06.2013 00:00

#31 Příspěvek od plesounek »

no ty blaho to prave nevim, rizeni me vyslo na cca 12 tisic, nechaval sem menit vsechny soucasti co tam sou a menil sem i prevodku (dokonce 2x) nez sem splasil dobrou :/ takze to bych vyloucil....

me je jasny ze siroky kola za volant trochu tahat budou, ale tohle neni tahani, vylozene si auto dela co chce a utika trosinku sem tam a ja musim kvedlat volantem porad sem tam abych to vyrovnaval jestli si rozumime.j
Odpovědět