Ahoj, potřeboval bych poradit, před 14dny mě začala zlobit baterie. Jezdím teď jen krátké trasy do 30km denně. Tak jsem si myslel, že bude potřebovat dobít. Auto pořád hlásilo, jeď do servisu a vyřeš baterii, při startu se mě vyresetovali hodnoty spotřeby a hodiny. Baterii jsem nabil a bohužel znovu stejné problémy po par dnech. Koupil jsem tedy novou. Dříve byla 90Ah teď jsem raději koupit 110Ah. Provedl jsem registraci a auto se chová stejně jak při staré baterii. Nevím, jestli jsem měl smůlu na vadný kus nebo se něco děje s autem. Po napojení na diagnostiku mě auto hlásí jedinou chybu a to:
Instrument cluster / Kombiinstrument
Fault Code: 00A559
Fault Explanation: :Klemme30g f shutdown / KL30g f shutdown / KL.30g f shutdown / KL30g f Cutoff
Může mě někdo říct co to znamená? Na německém fóru jsem vyčetl, že je to chyba když baterie klesne napětí pod 12V.
Navíc mě teď při vložení klíčku a zamáčknutí, auto sice ožije, jak tomu správně má být, ale do 5s se vše vypne a do cca 20s se ukáže na palubce symbol baterie.
Takto mě to dělalo i u té staré v poslední fázi.
Díky za rady či info předem
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E60 550i - chyba A559
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 541
- Registrován: stř 03.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: E60 550i - chyba A559
u mě byl problém s alternátorem, při resetovaní času a pak se brzy ukázala kontrolka dobíjení. byl To alternátor. repas + výměna pouze origo regulátoru
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: E60 550i - chyba A559
Pokud se ti podaří baterku dobít a nastartovat, vlez do hidden menu na palubce poz.9 ukáže kolik je voltáž na palubě od altíku.
Za druhé nech starou baterku dobít a zkontrolovat někde v servise na start zátěžáku. Většinou je dobrá, ale lidi hned v panice letí koupit novou.
Za druhé nech starou baterku dobít a zkontrolovat někde v servise na start zátěžáku. Většinou je dobrá, ale lidi hned v panice letí koupit novou.
Re: E60 550i - chyba A559
Ahoj a díky za info, ale podle diagnostiky alternátor dává něco málo přes 14V. Tak si nemyslím, že je špatný. Díval jsem se na tu starou baterii a na minusovám pólu má vyražené číslá 35 a 07, což si trošku myslím, že je datum výroby, je to originál BMW baterie. Dnes jedu do té prodejny co mě prodala novou baterii a nechám to tam změřit.
Re: E60 550i - chyba A559
Tak nakonec problém vyřešen bez nutnosti něco měnit. Auto po ujetí cca 40km od registrace nové baterie asi uznalo, že je to dostatečná doba se naučit, že má novou baterii a vše začalo fungovat jak má. Po vymazání chyb už se žádné znovu neobjevují. Takže pokud si dá někdo novou baterii do e60 facelift, tak stačí jen chvilku počkat a pak bude vše v pořádku. Možná to bylo způsobené tím, že předtím byla baterie 90Ah AMG a teď jsem registroval 110Ah klasiku.
Re: E60 550i - chyba A559
Stejné auto, stejný problém a stejné řešení. Dával jsem správnou kapacitu od Exide (aka co tam dává samo BMW), kódoval to Snejk a asi 3 dny to řvalo, pak to zmizelo. To auto má prostě občas svojí hlavu 
