Stránka 1 z 1

Alternativa k E64

Napsal: čtv 12.07.2018 13:22
od Itchythefirst
Ahoj, premyslim nad vymenou sve E64 za neco "zajimavejsiho" a uvazuju nad skupinou, co je dole. Mate nekdo nejake realne srovnani? Co se tyce spolehlivosti, jizdnich vlastnosti atd.? :-)

M6 E64:
+ V10
+ 4(teda spis 2 + 2x0,5) mista k sezeni
+ EDC
- Nema DD

B6 Alpina E64:
+ Stejny “4” mista k sezeni
+ Turbo(?)
+ DD
+ Mozna trosku raritnejsi nez M6, ale za stejnou cenu
+ 4(teda spis 2 + 2x0,5) mista k sezeni
- V8 (ale to hluboky bublani V8 mam strasne rad :) )
- Asi na to v servisech budou koukat "jako z jara"
- Dostupnost ND

MB CLK 63 AMG (A209):
+ Kompresor(?)
+ Odvetravany sesle
+ Mozna vic mista nez v E64, ktera je velka tak akorat pro lidi, co maji ~180cm, ne pro ty co maji ~195 :-(
+ 4(teda spis 2 + 2x0,5) mista k sezeni
- V8
- Zastaraly interier

MB SL 55 AMG (R230):
+ Kompresor(?)
+ Odvetravany sesle
+ Mozna vic mista nez v E64, ktera je velka tak akorat pro lidi, co maji ~180cm, ne pro ty co maji ~195 :-(

- Jen dve mista k sezeni
- V8
- Zastaraly interier
- Zadny kufr pri stazene strese

Re: Alternativa k E64

Napsal: čtv 12.07.2018 21:54
od JaraX
co jsem pochopil tak nejsi žadnej pilot, tak bych zustal u toho co máš a zbytek peněz procestoval atd :D
pokud fakt nutně chceš něco lepšího, tak bych šel do M6, prostě nic nebude takovy jak M6, a vždycky si řekneš, ta Alpina je fajn, ale ta M6.

akorát prostě nevidím vyznam 500konovýho kabria, prostě i ta blba 645i je na tu kastli akorát a jsem schopen s tím litat jak bezmozek, coupe je jina bomba,
pouvažoval bych o možnosti tvoje 645i + M5 = cenově by to mohlo byt jak M6, ale lepší volba.

Re: Alternativa k E64

Napsal: pát 13.07.2018 09:04
od Itchythefirst
JaraX píše:co jsem pochopil tak nejsi žadnej pilot, tak bych zustal u toho co máš a zbytek peněz procestoval atd :D
Jojo, jezdim spis kochacku, nez ze bych nejak extra zavodil, takze ta tvoje poznamka o cestovani mi dava dost smysl :-)
JaraX píše:pokud fakt nutně chceš něco lepšího, tak bych šel do M6, prostě nic nebude takovy jak M6, a vždycky si řekneš, ta Alpina je fajn, ale ta M6.
Neni to o tom, ze bych to potreboval nejak extra nutne, jen si pohravam s tou myslenkou. Tim spis, ze s mym stylem jizdy to auto vydrzi celkem dlouho, takze za par let z toho muze byt celkem peknej veteranek ;-)
JaraX píše:akorát prostě nevidím vyznam 500konovýho kabria, prostě i ta blba 645i je na tu kastli akorát a jsem schopen s tím litat jak bezmozek, coupe je jina bomba, pouvažoval bych o možnosti tvoje 645i + M5 = cenově by to mohlo byt jak M6, ale lepší volba.
Tak ona M6 bude mit asi mozna malicko jinak stavenou kastli nez 6er. Urcite tam bude mnohem vic vyztuh (alespon u A6 vs RS6 to tak je) a ta kastle bude mnohem tuzssi. Ale chapu, kam miris. Kabrio nikdy nebude tak rigidni jako coupe.
Jinak smysl to dava v tom, ze v primce coupe vs cabrio je prakticky to same (95% pripadu, kdy potrebujes vyssi vykon) + samozrejme za par let z toho bude celkem raritni auto ;-)
645 + M5 je zajimava kombinace, ale to by pro me znamenalo mit 4 auta a to uz bych asi doma nevysvetlil :-D

Sakra! Ted jsi me prinutil podivat se na inzeraty M5 :-D

Re: Alternativa k E64

Napsal: pát 13.07.2018 09:51
od JaraX
M6 cabrio bude snad nejméně prodejné auto z celého sortimentu BMW z těch let, prostě je to drahý proti rychlejší M5 a ta bude fakt zaručeně rychlější než 6 er v cabriu těžké jak sedma,a za druhé prostě pokud chceš jezdit rychle, potřebuješ coupe.
kastle M6 a 645i bude stejná, jen M6 má silěnjší ty vyztuhy zespodu, co jsou tam našroubované a mužeš si je dát klidně na svojí 6er.
pokud se prostě tvoje ručička tachometru nepohybuje většinu času kolem 2kou začínající trojciferné číslice, a otáčkoměr v pravé části, tak je prostě Mko nesmysl. znám člověka co měl M3 a jezdil s ní za 8 litrů a a přes 4k rpm se podíval vyjímečně.

prostě sední k internetu, podívej se na zajímavé destinace, sedni s kamarádama do tvoji 6er, projedte Evropu, sedni do letadla, prolet svět.

Re: Alternativa k E64

Napsal: pát 13.07.2018 10:50
od Popp
Čauko

Odkedy máme cabrioleta od Snejka tak všade nanom pokial neprší, vtedy M5.
Dokonca aj taliansko pojdeme na cabriolete, prvý krát v živote sa teším do Talianska sposobom SuperStrada 80km vedla mora, strecha dolu, cafe nono a Gelatamo v každom meste, nebyt prave tej 650Ci tak to preletím v sedmičke po AutoStrade za 7hodin, teraz som viezol dva rozvadzače do IT na M5, ANO ako hovado, jazda bezpochybi premna plná zážitkou ale v cabriolete s rodinou vedla mora - ako by napísal východniar "CI BOHA, DZE ŠADZE" no všade.


Pokial máš možnost nepredávat a kupit niečo ine ktomu pre radost tak doporučujem.

Re: Alternativa k E64

Napsal: pát 13.07.2018 11:03
od TANN3R
Itchythefirst: z toho výběru, co si tu dal, je tvá e64 pořád volba rozumu. I když ani "obyčejná" 6er s V8 není levné auto na provoz, zbytek z tvého výběru bude tak dvakrát dražší. Jestli máš prachy, tak proč si nedopřát něco víc výjimečného. Osobně bych to viděl na M6, to je komplexně nejlepší auto z tohohle výběru, jen ten mercedes to nabourává skvělou kompresorovou V8. Ten motor je úžasnej.

Re: Alternativa k E64

Napsal: pát 13.07.2018 13:37
od zddan01
Itchythefirst - úplně ti rozumím, mám to podobně, s jídlem roste chuť a M6 cabrio by se hodně líbilo, prostě mít V10, 507 koní, poslouchat si ten krásnej zvuk a mít pocit totální nadřazenosti na silnici :D (sranda)

řešením taky může bejt koupit si něco staršího, slabšího, ale zároveň pro člověka atraktivního ;) u mě i proto ta Z3 coupé, pro mě zajímavý auto, který jsem vždycky chtěl, nijak drahý na provoz a navíc, když z něj přesednu do 6, tak si uvědomim co mám a nevymejšlim nějaký 500 a víc koňový blázniviny :D

Re: Alternativa k E64

Napsal: pát 13.07.2018 16:41
od Itchythefirst
JaraX píše:...proti rychlejší M5 a ta bude fakt zaručeně rychlější než 6 er v cabriu těžké jak sedma...
Myslim, ze 6er bude obratnejsi, uz kvuli mensimu rozvoru.
JaraX píše:...pokud se prostě tvoje ručička tachometru nepohybuje většinu času kolem 2kou začínající trojciferné číslice, a otáčkoměr v pravé části, tak je prostě Mko nesmysl. znám člověka co měl M3 a jezdil s ní za 8 litrů a a přes 4k rpm se podíval vyjímečně.
Jo, ted jsi presne popsal muj styl jizdy :-D
Praha->Jihlava->Horni Cerekev->Zirovnice->Pelhrimov->Praha s 645 za 9,5l/100km... ...plynu :-D
JaraX píše:...prostě sední k internetu, podívej se na zajímavé destinace, sedni s kamarádama do tvoji 6er, projedte Evropu, sedni do letadla, prolet svět.
Mas recht, to asi bude smysluplnejsi vyuziti penez. Tim spis, ze nevyuziju ani plnej potencial 645 :-)
TANN3R píše:Itchythefirst: z toho výběru, co si tu dal, je tvá e64 pořád volba rozumu. I když ani "obyčejná" 6er s V8 není levné auto na provoz, zbytek z tvého výběru bude tak dvakrát dražší. Jestli máš prachy, tak proč si nedopřát něco víc výjimečného. Osobně bych to viděl na M6, to je komplexně nejlepší auto z tohohle výběru, jen ten mercedes to nabourává skvělou kompresorovou V8. Ten motor je úžasnej.
Jojo, byla to od zacatku volba rozumu. Neni moc cabrii, co by byly tak univerzalni jako E64 ;-) A prave ze AMG ma kompresor, ale nikdy jsem s nim nejel, tak nevim, jaky ma to auto realne projev.
zddan01 píše:Itchythefirst - úplně ti rozumím, mám to podobně, s jídlem roste chuť a M6 cabrio by se hodně líbilo, prostě mít V10, 507 koní, poslouchat si ten krásnej zvuk a mít pocit totální nadřazenosti na silnici :D (sranda)

řešením taky může bejt koupit si něco staršího, slabšího, ale zároveň pro člověka atraktivního ;) u mě i proto ta Z3 coupé, pro mě zajímavý auto, který jsem vždycky chtěl, nijak drahý na provoz a navíc, když z něj přesednu do 6, tak si uvědomim co mám a nevymejšlim nějaký 500 a víc koňový blázniviny :D
Naprosto presne, s jidlem roste chut a ac bych to vyuzil asi tak jen v jednom promile casu, tak me to laka :-) Neco starsiho slabyho jsem si koupil loni - Golfa MK3.5 cabrio v super stavu. Ten uz je jen v garazi pod plachtou a ceka na svoji prilezitost za par let :-) Uz ted sehnat neshnilej kousek je skoro umeni ;-)

Re: Alternativa k E64

Napsal: pát 13.07.2018 16:43
od JaraX
Itchythefirst píše:
JaraX píše:...proti rychlejší M5 a ta bude fakt zaručeně rychlější než 6 er v cabriu těžké jak sedma...
Myslim, ze 6er bude obratnejsi, uz kvuli mensimu rozvoru.
JaraX píše:
ty jsi s tou M5 asi nejel že? to auto proti M6 COUPE zajeto na okruhu naprosto stejny čas!!!!

Re: Alternativa k E64

Napsal: pát 13.07.2018 16:44
od JaraX
Itchythefirst píše:
JaraX píše:...proti rychlejší M5 a ta bude fakt zaručeně rychlější než 6 er v cabriu těžké jak sedma...
Myslim, ze 6er bude obratnejsi, uz kvuli mensimu rozvoru.
JaraX píše:
ty jsi s tou M5 asi nejel že? to auto proti M6 COUPE zajeto na okruhu naprosto stejny čas!!!!

Re: Alternativa k E64

Napsal: pát 13.07.2018 16:53
od Itchythefirst
Jojo, zatim jsem nejel v M5 ani v M6. Muzu jen srovnat E64 s E60 a myslim, ze ta E64 je i pres vysokou hmotnost a mekci kastli obratnejsi.

Re: Alternativa k E64

Napsal: sob 14.07.2018 09:39
od Popp
Obratnejšia e63 oproti e60? Je to iba pocit pretože je menšia.
Čím vedší rázvor tým menšia pravdepodobnost že ti uletí niekam do keřu.

https://www.youtube.com/watch?v=MKAR-CLF664

Re: Alternativa k E64

Napsal: pon 16.07.2018 10:06
od Itchythefirst
Souhlasim, ze cim vetsi rozvor, tim je mensi pravdepodobnost, ze ti to uleti. Soucasne ale mensi rozvor obecne znamena vetsi obratnost ;-) To video, co na nej odkazujes, ukazuje jen srovnani rychlosti v primce, tam by to obema s prehledem natrela i RS6 C6. Do prvni zatacky, kde by ta RS6 pokracovala krasojizdou do pole.