Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
N62 - kde sehnat těsnění na tu slavnou trubku chlazení
N62 - kde sehnat těsnění na tu slavnou trubku chlazení
Dá se sehnat samostatné těsnění na coolant pipe 11141439975 na motor N62?
V BMW katalogu je to jako součást trubky. A nebo to má být na té trubce z výroby přilepené?
Spěchá to, auto je rozebrané v servise. Servisák objednal 2x 11531710048 (o-kroužek co se dává na druhý konec té trubky)
V BMW katalogu je to jako součást trubky. A nebo to má být na té trubce z výroby přilepené?
Spěchá to, auto je rozebrané v servise. Servisák objednal 2x 11531710048 (o-kroužek co se dává na druhý konec té trubky)
Re: N62 - kde sehnat těsnění na tu slavnou trubku chlazení
Součástí trubky
Re: N62 - kde sehnat těsnění na tu slavnou trubku chlazení
No to jo, ale nabízí se ty teleskopické sady a.t.d. a tam mají to samé těsnění zvlášť. Na ebay jsem taky viděl tyhle sady těsnění, tak se ptám jestli někdo ví o něčem rychle dostupném v ČR. Jinak objednám trubku, není to až tak drahé. Je mi to přijde jako zbytečné plýtvání
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2045
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
- Klubové ID: 1990
Re: N62 - kde sehnat těsnění na tu slavnou trubku chlazení
Je to tam nalisovane, nejde to ani nedestruktivne sundat
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: N62 - kde sehnat těsnění na tu slavnou trubku chlazení
tak tady nejde o to těsnění, ale spíš o technologicky postup přidělání těsnění k té trubce, proto se to prodává dohromady, těch 1500kč mi nepřijde zas jak taková investice.
Re: N62 - kde sehnat těsnění na tu slavnou trubku chlazení
OK v tom případě objednávám komplet, díky Jardo
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2354
- Registrován: ned 14.09.2014 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 3773
Re: N62 - kde sehnat těsnění na tu slavnou trubku chlazení
Já ji měl od Stratose 800kč trvalo to 2 dny, 1,5 roku zpět snad se ty ceny razantně nepoh.....
Re: N62 - kde sehnat těsnění na tu slavnou trubku chlazení
Uvidíme, už jsem psal do cartecu, protože v eshopech to nikde nevidím skladem
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: N62 - kde sehnat těsnění na tu slavnou trubku chlazení
snad bys tam nedaval takovou klíčovou věc neorigo,.
- kawaman
- Registrovaný
- Příspěvky: 1146
- Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
- Bydliště: Český Těšín
- Klubové ID: 3927
Re: N62 - kde sehnat těsnění na tu slavnou trubku chlazení
Proc ne? Vsak to udelame za rok znovu 

Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Re: N62 - kde sehnat těsnění na tu slavnou trubku chlazení
No tak z pohledu laika je to gumové těsněníčko, kde snad nemůže ani neorigo výrobce nic posrat 
Už mám objednáno origo z BMW, snad je to už poslední servis mé pětky.
Hned, když bude hotová dávám inzerát. Na teslu mám schválenou dotaci, ale musí nahradit nějaké spalovací auto.
Pětku nemám psanou na firmu, ale soukromě. Abych mohl čerpat dotaci na teslu, musím nejdřív na firmu pořídit něco, za co to pak vyměním
Přepsat pětku na firmu nemá smysl, protože bych pak při prodeji musel přičíst DPH, takže na chvíli asi pořídím 320d nebo tak něco. Íčka jsou výrazně dražší

Už mám objednáno origo z BMW, snad je to už poslední servis mé pětky.
Hned, když bude hotová dávám inzerát. Na teslu mám schválenou dotaci, ale musí nahradit nějaké spalovací auto.
Pětku nemám psanou na firmu, ale soukromě. Abych mohl čerpat dotaci na teslu, musím nejdřív na firmu pořídit něco, za co to pak vyměním

Přepsat pětku na firmu nemá smysl, protože bych pak při prodeji musel přičíst DPH, takže na chvíli asi pořídím 320d nebo tak něco. Íčka jsou výrazně dražší

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: N62 - kde sehnat těsnění na tu slavnou trubku chlazení
z pohledu laika je lepší se do toho nesrat a nechat to na odbornících.
ja bych tu pětku nechal sešrotovat, pak by ti určitě dali dotaci
ja bych tu pětku nechal sešrotovat, pak by ti určitě dali dotaci

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: N62 - kde sehnat těsnění na tu slavnou trubku chlazení
Podle tohohle tipuju, že už to stejně nikdy nepojede, nebo alespoň ne v téhle pětiletcemaxmin píše: Spěchá to, auto je rozebrané v servise. Servisák objednal 2x 11531710048 (o-kroužek co se dává na druhý konec té trubky)

To ti začala téct voda, nebo to řešíš, že už je stejně motor rozebranej?
Re: N62 - kde sehnat těsnění na tu slavnou trubku chlazení
No tak z mého pohledu laika bych určitě pětkilo přihodil, než to zase někam vozit na rozborku a prodělat gatě.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: N62 - kde sehnat těsnění na tu slavnou trubku chlazení
jj to je jak u tvojí X5, laborování o špatné DSC jednotce, a přitom ohlej pin v konektoru čidla, někdo to tam naprasil, DSC i čidlo OK, vše funguje.
pak přijede pan Zugy že mu nejde DSC a on tam nemá pojistku
pak přijede pan Zugy že mu nejde DSC a on tam nemá pojistku

Re: N62 - kde sehnat těsnění na tu slavnou trubku chlazení
By me ta dotace zajimala, protoze jsem jeste neslyselno dotaci na elektromobil v CR. Pry nejsme v Nemecku, to byla odpoved pred rokem.maxmin píše:No tak z pohledu laika je to gumové těsněníčko, kde snad nemůže ani neorigo výrobce nic posrat
Už mám objednáno origo z BMW, snad je to už poslední servis mé pětky.
Hned, když bude hotová dávám inzerát. Na teslu mám schválenou dotaci, ale musí nahradit nějaké spalovací auto.
Pětku nemám psanou na firmu, ale soukromě. Abych mohl čerpat dotaci na teslu, musím nejdřív na firmu pořídit něco, za co to pak vyměním![]()
Přepsat pětku na firmu nemá smysl, protože bych pak při prodeji musel přičíst DPH, takže na chvíli asi pořídím 320d nebo tak něco. Íčka jsou výrazně dražší

Re: N62 - kde sehnat těsnění na tu slavnou trubku chlazení
Tak to čidlo museli zprasit odborníci z BMW ve Vídni. My jsme se konektor báli rozpojit, bo začal praskat plast, tak jen vyčistil kroužek a čidlo dal z5.JaraX píše:jj to je jak u tvojí X5, laborování o špatné DSC jednotce, a přitom ohlej pin v konektoru čidla, někdo to tam naprasil, DSC i čidlo OK, vše funguje.
pak přijede pan Zugy že mu nejde DSC a on tam nemá pojistku
Právě než neco zmrvit, tak se na to radši vykašlat.
Re: N62 - kde sehnat těsnění na tu slavnou trubku chlazení
Jaris330D, je to "NÍZKOUHLÍKOVÉ ENERGIE - Elektromobilita - III. výzva"
https://www.mpo.cz/cz/podnikani/dotace- ... a--230122/
Každopádně přihlášky k této výzvě se podávaly asi do září 2017. Vychází to tak, že z ceny 1mil. bez DPH nám dají cca 330tis. Takže tesla 3 s lepší baterkou a snad i nějakou extra výbavou by mohla vyjít do 700tis. bez DPH, pokud ji vyrobí. To už se celkem dá.
Je třeba to sledovat, možná bude 4. výzva i když dotace už asi budou nižší.
Mimochodem zastávám názor, že dotace jsou zlo, ale když už jsou a platíme takové daně, tak je třeba z EU vydojit vše co jde
545i mě celkem vyškolila, Jarax měl pravdu
Mít to jako nové/zánovní auto by bylo super, ale starší ojetinu.. Náklady za za 4 roky byly už kolem 200tis (nepočítám pořízení, palivo a ztrátu hodnoty) a to jsem kupoval nejlepší stav, co jsem tehdy sehnal, s ověřenými 150 tis. km.
Když to srovnám s 2er co jsme koupili jako předváděcí.. Servis inclusive + záruka = téměř nulové náklady na provoz, pojistka nízká a ztráta hodnoty vychází cca na 1,5kč-2kč/km.. (ano, srovnávám 2 extrémy. V8 s dynamic drivem a 3 válec předohrab
) Když to uvedli na trh, tak jsem se smál, že se svět zbláznil - bmw předohrab a 3-válec, kdo si to koupí. A překvapivě dnes tou dvojkou jezdím raději než pětkou..
https://www.mpo.cz/cz/podnikani/dotace- ... a--230122/
Každopádně přihlášky k této výzvě se podávaly asi do září 2017. Vychází to tak, že z ceny 1mil. bez DPH nám dají cca 330tis. Takže tesla 3 s lepší baterkou a snad i nějakou extra výbavou by mohla vyjít do 700tis. bez DPH, pokud ji vyrobí. To už se celkem dá.
Je třeba to sledovat, možná bude 4. výzva i když dotace už asi budou nižší.
Mimochodem zastávám názor, že dotace jsou zlo, ale když už jsou a platíme takové daně, tak je třeba z EU vydojit vše co jde

545i mě celkem vyškolila, Jarax měl pravdu

Když to srovnám s 2er co jsme koupili jako předváděcí.. Servis inclusive + záruka = téměř nulové náklady na provoz, pojistka nízká a ztráta hodnoty vychází cca na 1,5kč-2kč/km.. (ano, srovnávám 2 extrémy. V8 s dynamic drivem a 3 válec předohrab

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: N62 - kde sehnat těsnění na tu slavnou trubku chlazení
stejně je zajímavé kolik mám kolem sebe lidí s 5er a nejlépe naftovou, kteří už prostě pro 5er šli do jiné značky, to je fakt sranda, ti lidi si nedaj poradit.
ty jdeš z 5er do Tesly, pak tu zákazníka kterýho GT5 stála na servisu 500k tak šel pak do superba, další kamarád měl E34, z toho šel do E60 530D, za tři roky se do toho totálně vysypal, měchy, kompresory, kabely, CCC, IBS, + mraky naftových věcí, ted to prodal a koupil si novy Renault Megane, a takových lidí pozoruji víc a víc ale neznám jedinyho člověka co by měl benzínovu E90 s N52 nebo E65, a řekl já už to nechcu, jdu do škodovky.
ty jdeš z 5er do Tesly, pak tu zákazníka kterýho GT5 stála na servisu 500k tak šel pak do superba, další kamarád měl E34, z toho šel do E60 530D, za tři roky se do toho totálně vysypal, měchy, kompresory, kabely, CCC, IBS, + mraky naftových věcí, ted to prodal a koupil si novy Renault Megane, a takových lidí pozoruji víc a víc ale neznám jedinyho člověka co by měl benzínovu E90 s N52 nebo E65, a řekl já už to nechcu, jdu do škodovky.
Re: N62 - kde sehnat těsnění na tu slavnou trubku chlazení
Normálně nevím co bych si koupil kdybych nechtěl teslu.
Známý má asi 3 letou 5er kombi, nedávno mě v tom svezl a cítil/slyšel jsem každou příčnou spáru v cestě, o kterých ve 2er ani nevím.
Jiný známý měl X6 50i.. to je úplně extrém na servis.
Cokoli z koncernu nesnáším, hlavně DSG převodovky.
Asi bych zkusil nějakou ameriku, ale tam by mě zase začly srát jiné věci.
Nebo zánovní trojku (možná GT), v záruce se service inclusive a po záruce hned prodat.
Známý má asi 3 letou 5er kombi, nedávno mě v tom svezl a cítil/slyšel jsem každou příčnou spáru v cestě, o kterých ve 2er ani nevím.
Jiný známý měl X6 50i.. to je úplně extrém na servis.
Cokoli z koncernu nesnáším, hlavně DSG převodovky.
Asi bych zkusil nějakou ameriku, ale tam by mě zase začly srát jiné věci.
Nebo zánovní trojku (možná GT), v záruce se service inclusive a po záruce hned prodat.