Zdravím, nedávno sem si všiml, že se dají jb4 koupit i v Česku. Objednali sme ji kámošovi do f30 335i a mně do f10 535i a je to brutalita!
Prodávají to dva mladý kluci co mají taky bmw, předvedou to na svých autech, poraděj, vysvětlej a domluví montáž u jejich mechanika. www.jb4store.cz
Kdo má 335i tak šup tam s ní... je to pak úplně jiný auto!
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
MattyX píše:super věc, pak jen praskají charge pipes, kloužou spojky, hoří brzdy a mrdá se to pěkně všechno, jen do toho
Fakt? Ja mel jb4 na n54 od 15 do 100tis km a nemel jsem zadnej problem (vyjma klasickeho wastegate rattle..). Pokud vim tak auto jezdi dodnes a to jsem ho prodal pred peti lety.
Kvalitni olej co 10tis km, zadny LL..
Edit: abych byl uplne fer tak brzdy jsem samo delal a spojka byla nacata kdyz jsem to prodaval to je fakt..
No ony ty auta totiž nemládnout a většině 335 v případě N54 chybí dost věcí na základním servisu, aby ten motor jel jak má, natož mu pěkně naložit ještě pořádný njůtnmetry
Imho... MHD flash z telefonu je o poznání praktičtější u JB4 je třeba fajn když človek potřebuje přidat třeba druhou řadu vstřiků zase
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Ja sice tankuju '100' protoze nenajedu moc, tak to neni rozdil a porad si v hlave rikam ze tam aspon setrim bio shit.
Ale mysli se nekdo je fakt rozdil mezi ONO a ostatnima?